Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

•  
      sema
    • Aug 25th 2010

Til Kita Træf 10.1 introducerede vi for første gang bring and buy til vores arrangementer, hvilket blev taget rigtigt godt imod. Derfor giver vi endnu engang mulighed for at vores medlemmer kan medbringe hvad de nu har liggende af merchandise, tøj og andre spændende ting som du gerne vil sælge.

Vi sætter plads af i receptionen til bring and buy, hvor vores vagter også vil sørge for salg af de medbragte ting samt opbevaring af pengene herfra.

Reglerne er som følger:

- De ting man tager med skal være relateret til foreningens mål. (Altså må man ikke tage sæson 1 af big bang theory med, osv)
    - Når man indleverer sine ting, skal det ske til vagten i receptionen og på tingene skal der være angivet éns forum nick, mobil nummer samt prisen for varen.
    - Man kan til enhver tid få udleveret de penge man har tjent eller de resterende af éns ting.

Vi håber i vil hjælpe med at gøre bring and buy en succes!
    •  
      Wish
    • Aug 25th 2010

Jeg skulle faktisk lige til at høre, om der ville blive en bring and buy til Kita. Har lidt manga, som jeg gerne vil sælge.
  1.  
    Jeg tager muligvis også min komplette serie af Macross (Robotech) med .... UNUSED!! :O
    •  
      Wish
    • Aug 25th 2010

O.o why?!
  2.  
    Vandt den J-popcon 09, men er ikke nogen collector, og hvis jeg ser den bliver det alligevel på computeren.
    •  
      Wish
    • Aug 25th 2010

Jeg ved godt, at du vandt den, men forstår ikke, at du vil sælge den.
    •  
      lolo
    • Aug 26th 2010

sådan noget som fanart/tegninger, er de også tilladt?
  3.  
    OI Cama. I said I'd buy it long ago. >.> *shakes fists*
    •  
      sema
    • Aug 26th 2010

kiwi: Ja, det må du meget gerne tage med.

ps. Se lige i dansemåtte tråden kiwi, du skal lige godkende at du skal have en dansemåtte med.
  4.  
    @ Prime ... Nej du sagde bare du ville låne den :P
    Får den ikke brugt selv alligevel.
  5.  
    O.o jeg sagde at jeg gerne ville låne dem.
    og nævnte engang at jeg gerne ville købe dem. Oh well No matter. I want buy em!
  6.  
    Yeah :D har et par ting der skal ryttes ud ^^

cosplay ting er også okay, ikke? :3
    •  
      Shin
    • Aug 27th 2010

ROBOTEK!!!!!!!!!!!!!!!!

har også lidt jeg skal af med^^;
  7.  
    Hvis man selv har lavet noget som: Art cards,små terninger og det må man så osse medbringe det ?
    •  
      sema
    • Aug 30th 2010

Er umiddelbart okay med mig. Ellers er det bare at tage det med til træffet så kan vi se på det der.
  8.  
    Ka' være man ska' til at rydde lidt op i alt sit gøjl, har nogle ting som jeg aldrig har brugt X3