kiwi <-- Corsagen har shirring og kjolen foldes, så umiddelbart vil jeg tro at alle størrelser mindre end mig ville være fine (jeg er 100 bryst og 80 talje) =) Har lige målt en ekstra gang og man skal nok mindst have 60 cm talje ^^
Silas <-- Fordi jeg ville sikre mig at hvis nogen af dem gik i stykker, så havde jeg stadigt en ekstra ^^
Skaya: Jeg håber meget på at komme, dog er jeg ved at finde en lille soveplads et eller andet sted^^' Men ja Hvis jeg kommer kan jeg sagtens købe den der ^^
Jeg har noteret dit bud =) Jeg tager den dog stadigt med til kita, da det ikke er særligt tæt på hvad jeg gav for den og hvis den ikke sælger der, kan vi snakke om den pris ^^
Jo, men tror umiddelbart at plakatrør og forsendelse kunne blive ret dyrt :/ Regner du med at komme til nogen arrangementer eller sådan herovre på et tidspunkt?
jeg regner/håber på enten at komme til j-popcon eller det næste store træf (eller begge), men alt efter hvor dyr forsendelsen, vil jeg godt betale for forsendelsen også
men er det normalle plakater eller wall scrolls (lavet af stof du ved)?
håber meget på at komme til j-pop, afhænger lidt af arbejde og om jeg kan finde nogle sove pladser et sted (mig og en kammerat prøve at kigge på det fredag)
sure, kontakt info nok nemmest, siden jeg ikke er den store sporhund og ville fare vild hvis jeg skulle finde et specifikt sted uden at være der til at se mig omkring ^^
Okay then ^^ Mit tlf nummer er på min profil, right? Du er velkommen til at skrive en besked om hvilken dag du vil mødes - det skal bare være tidligt på dagen ( og husk at sige det i god tid, for gider ikke slæbe plakaten hele dagen), hehe :P xD