Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

•  
      Skaya
    • Sep 1st 2010 edited

Jeg har som altid en del ting jeg kan rydde ud i, i min samling og da jeg føler at jeg optog lidt for meget plads ved bring and buy sidste gang, vil jeg forsøge at sælge nogle af tingene udenfor kita også ^^' Det skifter lidt hvilke ting jeg har og derfor vil jeg opdatere tråden løbende =) Hvis der ikke står en pris på tingene er i velkomne til at give et bud og det er også okay at give bud på ting med pris på :-) Jeg regner med at hvis nogen af tingene sælger, så kan vi udføre handlen til kita (eller hvis vi kender hinanden, kan vi mødes herhjemme en dag) ^^

EDIT: Har også fået en hjemmeside til mit lolita stuff ^^ Det er http://www.lolitadesu.com/ ^^ Den regner automatisk fragt, men der er en god chance for at vi kan møde op og bytte, så hvis du kan det, så ignorér den xD

SOUL EATER RINGE

Aldrig brugt og boksen følger med. Det var meningen at vi skulle have cosplayet, men det blev aldrig til noget, så ringene blev overflødige =)

25kr/stk

LELOUCH LANGÆRMET TRØJE På hold for én

Prøvede den på, men synes den sad for stramt ^^'

50kr

EVA FIGUR

Har stadigt boksen, men har været taget ud.

100kr

MINE LIVEJOURNAL SALES

Jeg har en del lolita ting til salg gennem livejorunal og synes det ville være for billedtungt at poste dem herinde, så linker bare til mine sales der:

http://skaya-chan.livejournal.com/1620.html

I mange af priserne har jeg beregnet ekstra udgifter til ting som fragt, pris for kuverter osv., så de fleste priser ville være en del lavere hvis man selv kunne komme og hente dem :-)

Spørg endelig hvis i synes, der mangler noget =)
    •  
      lolo
    • Sep 2nd 2010

jeg er ret vild med den der PUNK LOLITA KJOLE ^^ hvad størrelse er det? :D
  1.  
    Hvorfor har du to af hver plakat?
    •  
      Skaya
    • Sep 2nd 2010 edited

kiwi <-- Corsagen har shirring og kjolen foldes, så umiddelbart vil jeg tro at alle størrelser mindre end mig ville være fine (jeg er 100 bryst og 80 talje) =) Har lige målt en ekstra gang og man skal nok mindst have 60 cm talje ^^

Silas <-- Fordi jeg ville sikre mig at hvis nogen af dem gik i stykker, så havde jeg stadigt en ekstra ^^
  2.  
    uh jeg kan godt lide de blå OTK strømper! :'D dem vil jeg helt sikkert gerne købe!! :3
  3.  
    Den Hatsune Miku figur er virkelig flot ^^
    bare ærgeligt jeg ikke har penge til den -.-
  4.  
    Nitsche, Okay, de bliver reserveret til dig :)

Chobits_kat, dú kan jo altid give et bud alligevel =)
  5.  
    yay!! det lyder bare fantastisk :'D
  6.  
    Okay ^^ i forhold til der er et par ridser i vil jeg sige 100 kr ^^
  7.  
    Chobits_kat <-- Noteret :)
  8.  
    Skaya: Er der mulighed for at få sat den på On hold?? ^^ godt nok i noget tid ( omkring J-popcon -.-)
  9.  
    Til hvilken pris? og ville det så være sikkert at du købte den der? =)
  10.  
    Skaya: Jeg håber meget på at komme, dog er jeg ved at finde en lille soveplads et eller andet sted^^'
    Men ja Hvis jeg kommer kan jeg sagtens købe den der ^^
  11.  
    Jeg spørger igen: "Til hvilken pris?" =) Er dog ikke sikker på jeg kommer til J-pop :)
  12.  
    Skaya: 100 kr?? ^^ ellers går det nok ^^
  13.  
    Jeg har noteret dit bud =) Jeg tager den dog stadigt med til kita, da det ikke er særligt tæt på hvad jeg gav for den og hvis den ikke sælger der, kan vi snakke om den pris ^^
  14.  
    bare i orden ^^ La mig høre efter Kita så ^^
  15.  
    Hvad tager du for en plakat? Nærmere bestemt den her
  16.  
    k4emic <-- 35 kr per styk :)
  17.  
    Jesus fuck, den Taiga-figur er... Brrrrr!
    •  
      Shin
    • Sep 14th 2010

og Mulrick viser igen hvor klog han er xp
  18.  
    Den vil nu forfølge mig i mine mareridt.

Shin, jeg er da superintelligent. Jeg aner ikke hvad du snakker om.
    •  
      Kev
    • Sep 14th 2010

Tbh, så ser den kun tarded ud på billederne.. Meget bedre IRL

Og jeg har budt på den! :D
  19.  
    Nitsche <-- ligger sokkerne i receptionen med dit navn på =)

Kev <-- ligger taiga (angel version) i receptionen med dit navn på =)
  20.  
    uh det lyder bare herligt! :'D tusind tak ^^
  21.  
    er der nogle af plakaterne tilbage som ikke blev solgt?
    •  
      Skaya
    • Sep 28th 2010 edited

Yep, men umiddelbart regner jeg med at beholde en af hver og har kun dobbelt af http://miochan.net/wp-content/images/2009/06/kon-015.jpg =)

EDIT: har opdateret tråden =)
  22.  
    kunne godt tænke mig den med mio, men jeg bor rimelig langt væk, kunne vi finde ud af noget med posten eller?
  23.  
    Jo, men tror umiddelbart at plakatrør og forsendelse kunne blive ret dyrt :/ Regner du med at komme til nogen arrangementer eller sådan herovre på et tidspunkt?
  24.  
    jeg regner/håber på enten at komme til j-popcon eller det næste store træf (eller begge), men alt efter hvor dyr forsendelsen, vil jeg godt betale for forsendelsen også

men er det normalle plakater eller wall scrolls (lavet af stof du ved)?
  25.  
    Plakater, men de er tykkere end normale plakater =) Jeg kommer ihvertfald til J-pop og Kita =)
  26.  
    håber meget på at komme til j-pop, afhænger lidt af arbejde og om jeg kan finde nogle sove pladser et sted (mig og en kammerat prøve at kigge på det fredag)
  27.  
    Du kan bare skrive når du ved noget? =)
  28.  
    skal jeg nok, håber lidt at finde ud af noget imorgen
  29.  
    Har iøvrigt også fået en hjemmeside, men shipping priserne er til USA, så man skal bare kigge priser uden shipping ^^ Add'er den lige ^^
  30.  
    Hvordan gør vi vedrørende plakaten?

har fået fikset alt til J-popcon så jeg skal afsted

btw. dit link virker ikke?
    •  
      Kev
    • Oct 18th 2010 edited

Linket virker ikke, men hjemmesiden gør.
  31.  
    Jeg har heller ikke lavet det som et link, men bare som en adresse =)

Chiiakasmirn <-- Ved ikke lige. Vi skal vel nok have gang i noget med et mødested eller noget kontaktinfo? =)
  32.  
    sure, kontakt info nok nemmest, siden jeg ikke er den store sporhund og ville fare vild hvis jeg skulle finde et specifikt sted uden at være der til at se mig omkring ^^
  33.  
    Okay then ^^ Mit tlf nummer er på min profil, right? Du er velkommen til at skrive en besked om hvilken dag du vil mødes - det skal bare være tidligt på dagen ( og husk at sige det i god tid, for gider ikke slæbe plakaten hele dagen), hehe :P xD
  34.  
    kunne ikke lige finde dit nummer i din profil, men her er mit 22425874
  35.  
    Sendte dig en besked =)
  36.  
    Plakaten er hermed pakket og skal endda cosplay'e hende, så bliver nemt når vi skal mødes ^^
  37.  
    yeah, tak for plakat, den er awesome <3 (btw fedt cosplay)
  38.  
    Takker og selv tak ^^
  39.  
    Der er iøvrigt en freebiekonkurrence i gang på facebook siden til shoppen :)
  40.  
    Nye ting added til shoppen:

www.lolitadesu.com

=)
  41.  
    Hvor meget ville det blive i forsendele oveni i hvis jeg skulle købe Code Geass trøjen?
  42.  
    Den er på hold lige nu til en anden, men jeg skal nok sige til hvis den bliver tilgængelig :)
  43.  
    Det er til mig Kana-Chan fra J-fashion den er på on hold til ikke? undskyld at jeg ikke har kontaktet dig i så lang tid