I anledningen af at jeg i øjeblikket er i USA, og snart skal derover igen, tænkte jeg på om der var nogle der ville have noget købt med hjem? Nedenunder ses der en liste over de forskellige serier jeg kan købe og deres priser med skat, transport (jeg tager cirka 10% af prisen for transport) og så videre (priserne løber fra 175 til 410 kroner). I første omgang tager jeg hjem fra USA her den 8. (onsdag) og kan derfor tage bestilte varer med til det kommende Kita træf. Hvis der er nogle der ikke når at bestille tager jeg som nævnt til USA igen her i slutningen af måneden hvor jeg kan købe de bestillinger med hjem igen (leveringen må vi lige finde ud af der).
Yderligere har jeg: 42 bind (dansk) Dragon Ball (og vist også et par Dragon Ball Z) 17 bind (dansk) Yu-Gi-Oh Kajika (dansk) Sandland (dansk) (både Sandland og Kajika er enkelt binds historier skrevet af Akira Toriyama som også har lavet Dragon Ball) 2 bind (engelsk) Trigun Maximum
som folk er velkommen til at byde på, alle i god stand
Bemærk: Alt anime er fra Amerika og er derfor region 1, yderligere skal der nok ikke forventes at være danske undertekster ps: Figurerne er uden pris lige nu da jeg er ret sikker på at prisen jeg så var forkert.
Forresten koster de 2 forskellige figurerer 50$ hver (340 kr), de er kendt under navnet mininja's og med i boksen følger dvderne 4,5,6 og 7,8,9 af Naruto Shippuuden.
Hmm, jeg har desværre nogle dårlige nyheder, vi skulle have været ude og købe dvd'en i går men der opstod en række problemer der gjorde det umuligt for os at nå det inden butikkerne lukkede, derfor er du desværre nødt til at vente på at jeg tager afsted igen (vi tog hjem i dag), det beklager jeg sq.
Det er helt unikt, har været i .. 4 stykker og det er noget nyt hver gang :) Florida har en fantastisk natur og massere af forlystelser og godt vejr. Hawaii er Hawaii, skønt vejr, gode strande, rigtig pænt natur og generelt virkelig pænt et sted. Californien er helt sikkert også et besøg værd, fascinerende byer, spændende historiske dele (såsom alkatraz) og rigtig flotte kyststærkninger. Nevada har et imponerende landskab, Grand Canyon og Las Vegas (du skal være 21 for at spille så vær mindst 21 før du vil have sjov i den stat).
Ok.. Jeg er helt forgabt i Alcatraz.. Tænk hvis verdens fængsler kunne lære noget af det.. (At bygge på en ø i stedet for lige uden for en by) Men det kunne være ret vildt at komme til San Francisco. Min bror og far var derhenne og se Alcatraz i foråret.. Så vidt jeg husker.. Måske var det i efteråret, er ikke helt sikker. Men den der krabberestaurant på Pier et-eller-andet-med-9 er vist også et besøg værd ifølge dem..