Så er træffet vel overstået, der er blevet ryddet op i Huset og alt vores grej er blevet transporteret hjem. Træffet har i denne omgang fungeret super godt, med masser af hyggelige mennesker, en god stemning, og en masse indslag der både blev afholdt til tiden samt var underholdende.
Jeg vil gerne give en stor tak til de personer der har hjulpet med til at realiserer dette træf, planlægningsrådet, konkurrencerådet og specielt alle vores dejlige hjælpere.
Der vil komme en mere fylding afrunding op for træffet senere når vi lige har fået indhentet noget søvn. Er der nogen der har noget feedback til arrangementet så er de meget velkommen til at skrive det til plan@anime-kita.dk eller tage det op her på forummet, så kan vi tage det med i vores evalueringsmøde senere i næste uge.
Billeder fra træffet vil også komme op snarest. Er der nogen der ligger inde med billeder de gerne vil have op så skriv endelig til sema@anime-kita.dk, så får vi det bragt i orden.
yeah Tusind tak for en rigtig rigtig hyggelig weekend. desværre kunne jeg ikke blive og hjælpe med oprydningen. Blev syg hen mod søndagen. Also. Nogen der ved hvad der er sket med min Warewolf, Maid the roleplaying game og 3 kasse Munchkin?
Jeg vil også gerne sige maaaange tak for et skønt træf! ^^ Bare nitten at der nu er 6 måneder til næste træf.
Prime: Du har også en hue og en legetøjs-bullet du glemte :P Desuden fik du jo heller ikke min Macross serie med dig hjem eftersom du bailede om søndagen ^^
Takker for et træf med go' stemning :D Måske skulle man til at lave en speciel ordning med glemte sager.. Måske gøre dem til præmier til det næste træf :P
Okay. Det var bare at jeg lagde mærke til at mange ting i bring and buy blev smidt på gulvet, trådt på osv.. Ville det være muligt at have nogen til at holde øje med tingene? =) Jeg kan godt melde mig til det næste gang hvis det er? =)
Ah, det var selvfølgelig ikke efter hensigten. I princippet er det jo vagten i receptionen der burde holde øje med det, men til tider kan vagten være under sådan et press at der simpelthen ikke er tid til det. Vi kunne selvfølgelig godt have en dedikeret person til at holde øje med B&B men jeg vil samtidig også helst undgå at vi skal have endnu flere opgaver som der skal findes folk til (nu melder du dig selv, men du skal jo også have tid til at nyde eventet så du kan jo ikke stå og se på det hele tiden ^^).
Vi kunne evt. forsøge os med at bruge nogle af de sorte kasser vi har. Hvis nu tingene ligger ned i en kasse er der mindre sandsynlighed for at det ryger ud over bordkanten og ned på gulvet, hvilket denne gang nok skyldtes at bordet var meget fyldt. Jeg skriver det lige bag øret og sørger for at få gang i nogle tiltag til næste event så vi kan komme det problem til livs.
Det er svært bare at kalde på en hvis det er et pres der kommer og går i ryk af måske 10min ad gangen. Så når den ekstra vagt ikke frem før der ikke er noget alligvel. Dog foreslog jeg at vi ikke åbner for bring and buy før efter introen idet der inden er et stort pres på receptionen og mange mennesker her. På mange tidspunkter er der faktisk en ekstra vagt i receptionen og den har stadig svært ved at følge med.
Hvis bring and buy ligger for meget pres på receptionen, ville det da være bedst at dele det op? Det er jo ikke kun i starten at receptionen har pres på, det kan også være randomly. Umiddelbart virkede det også som om en del af presset lå i at de skulle forstå og skifte mellem to forskellige systemer (penge til kita vs. penge til specifikke folk) og den forvirring ville jo heller ikke være der hvis man delte det op.. :) Med hensyn til at jeg skal nyde eventet og derfor ikke kunne være der næsten hele tiden, så er de fleste folk jeg snakker med alligevel i receptionen det meste af tiden =) Det kan selvfølgelig være at der er noget jeg ikke har tænkt over, men kunne det ikke være værd at prøve alligevel? Bring and buy er jo alligevel i receptionen, så hvis det går helt galt kan man jo i værste tilfælde skifte system undervejs? ^^