Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Så er tiden inde, serveren som forummet her ligger på lukker d. 1/6, så der bliver holdt store flyttedag her i weekenden.
Jeg vil se om jeg ikke kan nå at få flyttet forum og forside over på den nye server, og gøre flytningen så smertefri som mulig. Dvs. jeg vil skifte DNS indstillinger på et tidspunkt lørdag / søndag nat, så det kun er natte ravnene der eventuelt skulle finde forummet midlertidig nede :D
Efter at siden er flyttet håber jeg på at siden generelt vil være mere stabil og hurtigere.
Jeg regner med at sætte det samme forum her op igen, og håber på at en frisk installation vil fjerne nogle af de "underligeheder" som jeg åbenbart er en af de eneste der går og bliver sur over ^^ Alle brugere og nuværende indlæg vil selvfølgelig også blive flyttet med.
Det går meget let i stykker :D
Det meste er blevet overført til den nye server, og ser ud til at virke... næsten... hvis da folk ikke har noget imod at æøå ikke kan vises rigtigt :D
Men tror jeg har en ide til at ordne det. Skifter nok DNS søndag aften, PIP har overtalt mig til at se film så når det ikke nu :(
Forummet er nu flyttet... der er dog en smule data tab :(
Det drejer sig om nogle encoding fejl, som bunder i at det forrige forum var opsat forkert (standard indstillingerne var forkerte). På grund af den opdaterede forum software, og nu version af databasen bryder det hele sammen... Det korte af det lange er som følgende: Nogle steder er der tegn som ikke kan vises, dette gælder hovedsageligt for kanjii, og andre eksotiske tegn der er blevet indført.
Jeg undskylder mange gange, og regner med at det hele skulle være at op nu, således at dette ikke bliver et problem igen i fremtiden.
1 to 7 of 7