Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    • krizz
    • Sep 29th 2010 edited

Jeg kører til J-popcon den 12 november og har plads til 4 ekstra personer i bilen
    Vi kører til DGI-Byen omkring 12 tiden (måske tidligere)
    Hvis man bor i Farsø, Hornum. Nibe og Løgstør kan man blive hentet og sat af der
    Prisen er 300,- kr. tur/retur pr. person

Hvis man bor et andet sted end en af disse kan vi måske finde ud af noget.
    Jeg vil dog ikke højere op end aalborg

hvis man også bestille værelse på bellahøj vandrehjem som ligger et
    lille stykke fra J-popcon så bliver man også kørt der imellem
    Deres hjemmeside
    (http://www.danhostel.dk/content/dk/hostel_details?HostelId=93&RegionAbb=K)

Folk der kører med:
    Millachan
    Junder
    shinji_biski
    Stinne

Ledige pladser: 0
    •  
      Silas
    • Sep 29th 2010 edited

Sludder slettet.
  1.  
    Hey krizz, det mig, Camilla fra sidste år. Jeg vil med glæde gerne køre med dig igen i år ^__^
    Jeg regner osse med at overnatte på Bellahøj.
  2.  
    så er du noteret
  3.  
    Du er godt klar over at J-popcon ikke bliver holdt i Valby længere men i København, ikke?

Anyways, jeg kiggede sjovt nok lige efter noget transport som ikke kostede en bondegård, så jeg vil gerne deltage i denne fælleskørsel. Jeg kan afhentes fra Aalborg af, men der er så det, at jeg har fri fra skole klokken 11:40 den dag og kan tidligst være inde i centrum omkring 12:00, så afrejsen kan for mit vedkommende ikke skubbes længere tilbage end 12.
    •  
      jfs
    • Oct 15th 2010

Ja J-Popcon er rykket til DGI-Byen. Med bus 1A kan man komme fra Toftegårds Plads til Hovedbanegården (og dermed DGI-Byen) på ca. 10 minutter. Der er også en natbus der kører samme rute.
  4.  
    Hey, jeg vil også gerne køre med hvis jeg må! ^_^

Jeg får fri kl. 12 om fredagen og min skole ligger i nærheden af Nytorv.
  5.  
    så er i to også noteret
  6.  
    er der stadig plads i bilen? Jeg kunne godt være interesseret nemlig. Kommer fra Aalborg.
  7.  
    Kunne jeg måske også Hornum^^
  8.  
    XxMyxWouldxX og Honey Jeg har desværre kun en plads tilbage.
    Honey da du kom først så du får den.
    XxMyxWouldxX hvis en af de andre springer fra så får du automatisk den plads.
  9.  
    Hey, Selvom om vi kører ved tolv tiden, tror du så der en chance for at vi kan nå åbnings-cermonien? Jeg har hørt den skulle være værd at se i år. Vi kan da håbe på at din GPS er mere samarbejds villig end sidste år (hehehe, det var en noget sjov tur ^__^)
  10.  
    Ej ved du hvad bare giv den til XxMyxWouldxX. Jeg tager bare med næste år. Vil hellere sende en ægte anime fan afsted. Jeg er bare lidt nysgerrig :)
  11.  
    Måske det efterhånden kunne være på tide at aftale tid og sted for pick-up? Selv, kan jeg enten samles op på Aalborg Technology College kl. 11:40 eller tage bussen og være ved Kennedy arkaden lidt i 12, hvis det er nemmere.
  12.  
    pick-up stedet er inde i forhallen på Aalborg togstation 12.00

XxMyxWouldxX du skal være klar 11.15 og hvor vil du gerne hentes i Hornum

Husk at i bilen er begrænset bagageplads
    jeg regner med at holde et stop på turen
    Jeg ville også gerne af i skriver jeres mobil nr her eller skriver en sms til mig på mit nr 61544103 således at jeg kan få fat på jer

Ps Millachan jeg har lige fået en ny GPS og den er meget bedre^__^
  13.  
    Jeg håber ikke du myrder mig, hvis jeg muligvis kommer 10 minutter for sent. Det er en jungle at komme med den bus fra skolen af. Og hvor meget er begrænset, altså hvor meget plads snakker vi pr. person?

Jeg kan kontaktes på 60258958
  14.  
    Jeg har et mega problem-.-
    Jeg må nok desværre give min plads til en anden.
    Mit skema er lige kommet op, og har først fri kl 15 Ö
    Og der er ingen mulighed for at få fri fordi vi har noget
    projekt som kaldes OSO, så desværre. SO SORRY!!!! >.<
    Håber i får en go tur ! Gomene ! :(
    •  
      Kev
    • Oct 25th 2010

Et OSO projekt tager ingen tid at skrive, og har desuden ikke den fjerneste betydning for din fremtid :)

Tag du dig bare en fridag..
  15.  
    Min mor siger desværre noget andet :S
    men endnu et forsøg kan være på sin plads.
    selvom hun har sagt nej -.-
  16.  
    Hey Krizz
    Hvis XxMyxWouldxX hopper fra, kan min veninde Stinne som osse var med sidste år komme med i stedet for?
    P.S. Glad for at høre du har fået en ny GPS ^__^

Til Junder: Jeg tror Krizz mener at det er bedst bare at have en mindre rygsæk eller taske med. Bare til mest nødvendige.
  17.  
    Jeg er nød til at hoppe fra desværre, kunne ikke få fri. -.-
    Måske en anden gang ^^ Desuden skulle jeg
    have en MEGA taske med XD
    Men tager toget i stedet ^^
  18.  
    Stinne Du kan godt kommer med

Jeg har set at J-popcon har lavet et midlertidigt program og at åbningsshow er allerede klokken 17:00 og derfor får at vi kan være sikker på at nå at komme til at se det. Ville jeg gerne høre om vi ikke kunne køre tidligere
  19.  
    Hej Krizz. Tak fordi jeg må komme med, med hensyn til det med at køre tidligere, er noget du skal snakke med de andre om. Da jeg har fri fra skole.
    Så skriv tilbage når du finder et tidspunkt vi skal mødes i aalborg og køre. Hilsen Stinne
  20.  
    Jeg får desværre fri sådan at jeg lige kan nå ind til Aalborg klokken 12 og har med største sandsynlighed ikke mulighed for at tage tidligere fri.
  21.  
    Vi skal vel også til at finde ud af præcist hvor og hvornår vi skal mødes og køre fra Aalborg! ^^ Nu hvor der kun er ca 2 uger tilbage! :P weee. Mit 6 popcon! Nøøøj jeg glæder mig.
    • krizz
    • Nov 1st 2010 edited

Kørerplan #1
    pick-up: forhallen på Aalborg togstation
    Tidspunkt: 12.00
    Stop på turen: 5 minutter et eller andet sted

Vi kører direkte til j-popcon ser åbningsshow og kører derefter ud på Bellahøj

Junder: jeg kan godt komme og hente dig på din skole hvis du har fri tidlig. Så at vi alle sammen er klar og på plads 12.00
  22.  
    Har fri 11:40 og hvis det lykkedes mig at komme med bussen, kan jeg sagtens være ved stationen lidt i 12. Har muligvis også overtalt en klassekammerat til at give mig et lift ind til stationen den dag. Det er næsten synd, hvis du skal udsættes for den trafik der er ude ved skolen om fredagen.
  23.  
    nu er dar under 24 timer til at vi mødes
    og jeg stadig ikke fået telefonnummer fra Millachan og shinji_biski
    Så hvis i ikke har noget imod, ville i så ikke godt sende en sms til mig så hurtigt som muligt
    på 61544103
  24.  
    [slettet]