Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    så var der lidt Diablo 2. Og folk er taget ud og købe ind til aftensmad
  2.  
    Update. Efter lidt Warcraft 3 og mad er der lidt pause. Folk ser Politistationen... eller hvad det nu hedder
  3.  
    Hmm.... Hvad skal vi mon så game nu?
    Og nårh jo, vi lavede hotdogs og pitabrød til aftensmad :)
    •  
      sema
    • Oct 10th 2010

Så blev der gamet lidt COD:2... hvad mon vi skal prøve nu?
    •  
      jfs
    • Oct 10th 2010

van: Fik ikke rigtig fulgt med da jeg pludselig tog til Sverige =)
  4.  
    Så er klokken 10:02 og Pals er den eneste anden overlevende lige pt. Vi (jeg håber på lidt CoD 4 inden vi stopper idag)
  5.  
    Sema snorker ad helvedes til!!
    •  
      sema
    • Oct 10th 2010

Morgen status: Vi venter på Pals så vi kan game noget WC3
  6.  
    Ja synes det er fejt at vi skal vente så lang tid. Jeg forslår noget Call of duty 2 eller 4!
  7.  
    Skal husk at tage eksester 13A sikringer med til næste gang :D
    •  
      Shin
    • Oct 10th 2010

Lad os stene noget POKEMON!!!!
  8.  
    apropos Pokemon - som erstatning til nørde-weekend har jeg spammet Pokémon hele weekenden~ proness, I say!
  9.  
    indeedly. Lan er nu Færdig og Sema er efterladt med lidt oprydning og lektier. Må sige det slet ikke er slemt det der skulle gøres rent. VI var faktisk gode til at holde styr på det. +100 rep for det folkens. Men næste gang. Lidt mindre Warcraft 3 kthx. xD
    •  
      sema
    • Oct 10th 2010

Oprydning afsluttet, alt er nu tilbage til status quo... lejligheden er alt for tom nu :(
  10.  
    Du har altid mulighed for at få selskab en anden gang xD
  11.  
    Tak for et godt lan
    Og Camavan hvordan fik du Diablo II til at virke
  12.  
    Enten laver du en genvej til filen (som starter spillet) og smider -w ind efter dens destination i egenskaber. Det vil få spillet til at blive kørt i vindue-tilstand.
    Ellers så lukker du processen dwm.exe ned hver gang efter at have forsøgt at starte spillet.

Og ja tak for et godt LAN folkens! Det må helt klart gøres igen :)
    Flere alternativer til Wc3 ville heller ikke være tosset nej.
  13.  
    Buy new computer Den!
  14.  
    fu? mr. i get money for free
    • PIP
    • Oct 11th 2010

kunne jo bare have taget for os af de forslag der lå i den her tråd ;) hvis vi skulle have spillet noget andet end Warcraft 3.
    Men jeg vil nu lægge op til at vi tager en weekend engang i det nye år med EU3 - Divine Wind, for dem der synes det er interessant ^^
    •  
      Kev
    • Oct 11th 2010

Jeg stemmer for en Hearts of Iron weekend!