Endelig kommer det længe ventede Kita LAN! Vær klar til at slæbe jeres maskiner til Aalborg, for nu skal vi nørde!
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften (dog ikke her) og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad:Lokal og Alternativ form for Nørderi i form af at tage sin computer med og game hele weekenden i fællesskab med andre nørder. Hvornår: Det foregår i weekenden fredag den 8. oktober kl. 15 til søndag den 10. oktober kl. 15. Hvor: Hadsundvej 8, 1. tv. 9000 Aalborg (Kitas mødelokaler). <---- CaMaVan det hedder altså førerbunkeren! Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 20 personer.
Arrangementet kommer til at foregå nogenlunde som traditionelle LANs. Vi sidder med vores computer og gamer, hygger og prutter indtil vi ikke længere kan få vejret. Medbring nogle ekstra kontanter da morgenmad, aftensmad, sodavand og snacks kommer til gå på egen regning :) Hvordan og hvor vi spiser, finder vi ud af til arrangementet. Vi vil sørge for at have Kitas japanske sliklager til rådighed som ved de store træf, og hvis I er heldige, har vi måske også skaffet nogle mere LAN relateret usundheder, som vil være til salg. Der vil eventuelt forekomme nogle konkurrencer til LANet for at vi lige kan få noget sved på panden og skabe den dejlige dunst af død og ødlæggelse, som ofte plager nørder i deres fællesskab.
Det er begrænset, hvad vi har af udstyr, så medbring selv så i så vidt muligt er selvforsynende (mht. stikdåser, netkabler, musemåtte, mm.) og gerne lidt til. Hvis I på forhånd ved at I kommer til at mangle noget, så skriv det her i tråden, så nogen kan tage noget ekstra med.
Vi håber ovenstående lyder tiltalende, og at I vil være med til at hygge og nørde med Kita på en lidt mere alternativ måde end normalt ^^ Har I spørgsmål vedrørende arrangementet, så skriv her i tråden. Hvilke spil vi skal have i fokus kunne også være interessant at finde ud af på forhånd. Brainstorm - sæt igang!
Vær opmærksom på den relative korte deadline der er på dette arrangement (lidt over en uge). Så snart lokalerne er på plads (som er dem der har trukket ud med planlægningen) så bliver tilmeldingen åbnet og endeligt deltager begrænsning og tidpunkter kommer op. Vi arbejder på at dette bliver senest fredag aften. Så hvis arrangementet har interesse så hold øje med forummet de næste par dage (vi sender det også ud på nyhedsbrev) så i kan få en plads.
Europa Universalis 3: In Nomine eller Heir to the Throne, Victoria II, Age of Empires 2, Battlefield Bad Company 2, Alien Swarm, Generals Zero Hour måske HomeWorld 2, Sins of a Solar Empire, Battle for Middle Earth 2, Medieval 2 Total War eller Titan Quest Immortal Throne.
var lige hvad jeg havde liggende på computeren der så interessant ud og så har folk også noget at tage udgangspunkt i :P
Lige en hurtig oversigt over de spil jeg forhåbentligt kan trække på den bærbare. - RUSE - TF2 - Alien Swarm - L4D - Splinter Cell: Conviction - Sid Meier's Civ 4 - WH4K Dawn of War 2 - Minecraft (Multiplayer, let's build sh-.. stuff!)
Edit: Ah for @#*, så falder det lige ind med den weekend hvor man skal indkvartere sig på skolehjemmet. Det kunne næppe ramme værre! (=__ = )
Lyder virkelig godt, og jeg er frisk på de fleste af de ovennævnte titler. DotA og CS må dog være mine favoritter - så ukulturel er jeg.
Jeg ved ikke meget om netværk, men kræver lans på over 10 mennesker ikke noget særligt udstyr? Der er garanteret nogle eksperter på området blandt arrangørerne, så det tekniske er vel på plads? :D
Så vidt jeg ved, skal der bare bruges en switch og lankabler med længde alt efter lokalerne. Jeg kommer ikke, da jeg tager af sted til Californien fredag den 8. oktober.
Det afholdes i Vejgaard (der vi har holdt Kitas generalforsamling, eller de første Kita Træf). Vi regner med at kunne finde plads til op imod 20 personer (eller det er hvad vi kan samle sammen af stole ^^" )
Mht. udstyr, så må folk som udgangspunkt selv sørge for en computer og et netkabel. Kita skulle ligge inde med rigeligt at strømfordelere (så længe der ikke er for mange der skal bruge jord).
Jeg vil dertil gerne efterlyse 3-4 switches så vi kan få noget netværk.
DotA! :P ... mah god så skal jeg slæbe min comp tilbage igen :)
Hvordan skal vi være 20?, skal vi have sengeregler? for jeg skal i hvert fald kunne gå i seng og puttesove og så kan der ikke sidde folk på mit værelse (dunno hvor meget plads der er når i bruger det som pulterrum, men whatever) og jeg vil ha dispensation for alkohol reglen, ellers kan jeg ikke drikke mine modjos T_T
Er der ikke også en venlig sjæl der tager en ekstra mus med. Jeg slæber nemlig min bærbar med til damen men har ingen ekstra mus! Det er generelt bare øv at spille shoot'em up via touchpad! :( Kommer der til at være internet adgang til LAN'et?? :p (selvfølgeligt skal LAN partyet ikke laves om til et WAN party, men netadgang er nu altid godt! :p)
Mainstream spil plejer nu for det meste at være CoD1-4 + de løse og warcraft III. Det er ihvertfald de spil jeg har erfaring med at folk plejer at favorisere! Men håber vi kommer til at spille andet! ^^
Glæder mig rigtigt meget! weeeeeeee! Snupper en 100Mb switch med som backup, skulle der ikke være nok porte i 1Gb versionen! ^^ eller nok folk med disse!
Hmmm kan et LAN uden alkohol stadigt betegnes som LAN??? :/
Der er 20/2 net i lejligheden som vi tilslutter netværket. Vi kan nok godt få brug for den ekstra switch, så har vi lidt mulighed for at flytte rundt på udstyret så folks netkabler kan nå.
Har et par ekstra mus liggende, men er vist alle drejet til venstrehånd så regner ikke helt med at de kan bruges :)
Plejer ikke at være alkohol til de Lan jeg har deltaget i ^^
Super, det vil jeg sætte pris på! ^^ "Descent" virker ikke særligt Multislayer venligt! ^^ Det samme med "total war" serien. Multiplayer skal helst være 10+ multiplayer! ;)
Er egentligt frisk på total nørderi - men er så kæmpe dårlig til den slags spil at jeg konsekvent vil være den der giver alle andre ekstra kills... Så jeg sidder over, men i må hygge jer! :D
mini_jette : Det skal sgu da ikke være grunden til at du holder dig tilbage! :P Hvis du har lyst og tid skal du tage med. Vi sidder jo ikke og voldsmadrer dig hele weekenden lang ^^ Vi er meget flinke :)
Tjooh :P Altså vi har lige spist fra pizzaria af nu. Vi har endnu ikke fundet vores første fælles spil, men det kunne godt tyde på at blive giga battle i Age of Empires II ^^