Endnu en animeaften går os i møde med samling og fælleshygge omkring vores nørdede hobby :)
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad: Filmaften med masser af anime. Hvornår: Lørdag den 20. novmeber. Starter kl. 16.00 og slutter ved midnat (24.00). Hvor: Salen (det store lokale), Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
Vi satser på at gå ud i byen og købe aftensmad, som vi plejer, så husk nogle ekstra lommepenge. I må selvfølgelig gerne selv medbringe mad hjemmefra eller sulte jer selv, hvis det er det, I har lyst til. :P Hvis alle deltagere vil skrive en liste over den lovlige anime de er i besiddelse af og vil tage med til arrangementet, så ville det bare være super! Vi regner med at udvælge de film, som skal vises, når vi er samlet. Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig. Vi håber på at se et stærkt antal deltagere ved arrangementet til noget ægte Kita hygge :)
PS: Jeg kan altid kontaktes på mit mobilnummer, 40 88 98 31, hvis der skulle være problemer med at finde vej eller lign.
Jeg regner da i hvert fald stærkt med at komme (men må hellere liiiige tjekke kalenderen inden jeg tilmelder mig)
Lovlig anime...hmmm...det begrænser desværre samlingen noget 0///0, men sådan på stående fod kan jeg da huske jeg har (med lidt blandede regionskoder); Mononoke - R2 Spirited away - R2 Grave of the fireflies - R2 Vampire Hunter D: Bloodlust - R2 Kiki - R2 Totoro - R2 Howl's moving castle - R2 Legenden om jordhavet - R2 King of bandit Jing (serie) - R1 Eureka seven (serie) - R2 Nausicaä of the valley of the wind - R2 The Sky crawlers - R2 Final Fantasy VII Advent children - R2 Avenger (serie) - R1 Akira - R2 Muligvis et par titler mere - må lige se når jeg kommer hjem...
Ved endnu ikke hvorvidt jeg vil deltage, men kan da lige smide listen over mit anime på DVD.
Ghost in the Shell 1+2 (japansk, engelsk tale. Engelsk, dansk tekst) Appleseed (japansk, engelsk tale. Engelsk, dansk tekst) Akira (japansk, engelsk tale. Engelsk tekst) Final Fantasy VII: Advent Children (japansk, engelsk tale. Engelsk, dansk tekst) Midori Days (hele serien) (japansk, engelsk tale. Engelsk tekst) Green Green (hele serien) (japansk, engelsk tale. Engelsk tekst) Lain (hele serien) (japansk, engelsk tale. Dansk tekst) Fighting Spirit (Hajime no Ippo) (Afsnit 1-20) (japansk, engelsk tale. Engelsk tekst)
Lovlige anime? altså dem vi har købt på DVD;)? Jeg er tilmeldt^^
Har har pt. hjemme: Pokémon 2..XD Vampire Hunter D Fake Gravitation,Lyrics of love Ragnarok vol: 1-2,5 Angelic Layer vol : 1 Yami no Matsuei: complete collection Jing - King of bandits: complete collection School Rumble: 1-2 Fruits Basket: 1,5-6 Final Fantasy Unlimited: 6 Saiyuki:2,4-7,9 Final Fantasy - Avent Children Lady Death Ninja Scroll: 1-2 Chihiro og heksene Legenden om Jordhavet Kiki Metropolis Akira Full metal panic ep 1-12 Okay, jeg gider ikke skrive dem alle påXD Tager bare det hele med^^
Jo jo. Vi har skam haft alle datoerne på siden her lagt fast siden august mener jeg det var. Men det er heller ikke vigtigt, hvis du har andre planer er det da helt i orden :D
Attention! Folkens, der er under en uge til arrangementet, og kun 4 har tilmeldt sig. Er der virkelig ikke flere med interesse for vores arrangementer? :( Jeg kunne godt tænke mig at lidt flere mandede sig op til at komme med, ellers bliver vi desværre nok nødt til at aflyse, og det ville jo være trælst :/ Så gogo! :)
Jeg ved ikke om der er noget galt med min bruger, men når jeg kigger under arrangementer, så kan jeg se oversigten med de tre kommende, men der er bare tre prikker under "Tilmelding" ikke noget link. Jeg kommer dog ikke, da vi har HAF Event 12,1 i samme weekend, men det kunne jo tænkes, at andre brugere havde samme problem.
Jeg slæber forresten næppe hele anime-stakken med, så med mindre der er nogen der siger til at lige dén vil de gerne jeg tager med, så tager jeg nok kun det jeg selv lige føler for på dagen...
Tilføjer lige Eden og the East til listen - den faldt gennem brevsprækken idag:D
Hmm. Er der nogen der skal med fra Brønderslev station, så kunne vi følges? Jeg regner med at tage toget nemlig, tror jeg er lidt for træt til at kører ved midnatstid..XD
Du skal da være velkommen :P Jeg tager vist også min kæreste med til arrangementet.
Anyways, om 1 døgn håber jeg vi alle sidder blødt i sæderne og ser anime sammen :) Husk at medbringe al den gode anime, I nu kan få jer til at slæbe med. Og husk også penge til aftensmad (eller madpakke), og hvad I ellers lige får brug for :p
Takker for en, som altid hyggelig aften! Fik lige lidt travlt med at gå efter oprydningen, for så kunne jeg nappe en bus over fjorden og slippe for at gå=D
Det skal skam nok blive afholdt masser af gange mere! :) Glad for at folk hyggede sig, selvom der var en håndfuld af de tilmeldte, som ikke dukkede op ^^