Nice... Menneske tetris... det burde vi også have herhjemme... Men det er da cheat at man kan ødelægge brikkerne... Og ham på 218 cm er måske ikke ideal til den slags sport.. :D
Waaaa hvor er det fed humor! (^_^) Specielt det tetris.
Mulrich... Lucky Star og Hayate... "otaku"? (>_<) Så lige første afsnit af Lucky Star... LOL... og jeg som troede at Azumanga var ekstremt. Btw, har du set den her Haruhi-AMV? http://www.youtube.com/watch?v=TIjsPFYdkZY&NR=1
Et eller andet sted findes der en hacker med stil. Nu er den desværre lige blevet fikset, men for et kort stykke tid siden så forsiden på http://ubuntu.beryl-project.org ... ==> sådan ud.
Her ta'r man på ferie. Imens man er det har man bedt PostDanmark om at tilbageholde al post og først levere det d. 21., den samme dag man kommer hjem. Det har de da også gjort. Bortset fra EN PAKKE! EN FUCKING PAKKE!
Forsøgt afleveret: 11/7. Sidste afhentningsdato: 19/7.
"HAR I SENDT MIN PAKKE TILBAGE TIL JAPAN, I MØGSVIN?!"
Er også lige optaget på uni... Civilingeniør i Kemi, Miljø og Bioteknologi... Nu må vise om jeg kan få et kollegieværelse inden vi starter...:D ellers bor jeg i Pip og semas stue:P
Fra venstre mod højre er serierne: Kids: Tengen Toppa Gurren-Lagann, Fist of the Northern Star, GaoGaiGar: King of Braves, Fullmetal Alchemist Adults: Azumanga Daioh, Lucky Star, Potemayo
Tengen Toppa Gurren-Lagann: Studio GAINAX' nyeste serie. Så det betyder massive epic-win, store bryster og mecha. Studio GAINAX har lavet ting som Gunbuster, Diebuster, Neon Genesis Evangelion og Magical Shopping Arcade Abenobashi.
Fist of the Northern Star: En af de ældste serier jeg kender, men aldrig har set. Voldelig.
GaoGaiGar: King of Braves: Endnu en gammel serie der kører på så slidt en opskrift at kun de mest hærdede mecha-whores ka' li' den. Netop på grund af denne serie er "gar" gået hen og har fået samme betydning som "gay".
Lucky Star: Den nyeste serie fra Kyoto Animation, skaberne af Kanon (2006), The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Full Metal Panic? Fumoffu og Full Metal Panic! The Second Raid. Serien minder meget om Azumanga, bare bedre (ja, der er faktisk noget der er bedre end Azumanga!)! Denne serie skal ses!
For dem der endnu ikke har smølet sig til at finde ud af det, så er AMV Hell 4 kommet ud på DirectDownload, BT og Google Video. Gør jer selv en tjeneste, lær at bruge BitTorrent (=BT) og hent BT-udgaven. Kvaliteten der er bedst.
Efter min mening er den en smule skuffende, men den har sine øjeblikke.
Det er jeg egentlig enig med dig i - det kan til tider være svært at se, at det skulle være det ypperste blandt mere end 1000 bidrag. Der er lidt for langt mellem snapsene, men de er der afgjort.
Når det så er sagt, skal den lige have tid til at bundfælde sig. Jeg kom til at synes betydeligt bedre om treeren efter at have set den nogle gange. Det rokker dog ikke ved, at fireren må siges at have et mindre komedieagtigt præg, måske fordi især serier som Excel Saga og Azumanga Daioh er trådt i baggrunden til fordel for lidt mørkere serier. Man kunne også frygte, at de store ord om absolut sidste forestilling har fået dem til at forsøge at lave en mere seriøs firer.
Eller også kander jeg bare serierne dårligere denne gang, så jeg ikke forstår nær så mange af de indforståede sketches, som treeren også til tider led af.
det er jo ikke dårlige ting der er i den problemet er bare at de ikke er nær så sjove som i 3'eren som silas også siger, den har dog nogle få gode (fx Bacon ^^) ... det mest irriterende er nok at den spoiler death note samt code geass rimelig meget ... selvom det ikke går mig så meget på. Generelt er der for meget death note i hvilket er lidt sørgeligt.
Lucky Note var skæg, jeg var ved at få cola gennem næsen (jeg burde vide bedre end at drikke noget som helst under AMV Hell), og så var der "BACON!", ja. ^^ Men ellers for meget Death Note, ja, det er som om den er gået ind og har erstattet Azumanga Daioh, hvilket bare ikke fungerer.
AROS i Aarhus har for tiden en udstilling med den japanske multikunstner Mariko Mori. Den er blevet godt anmeldt i DR2s Smagsdommerne.
Blandt udsagnene var at den gav lyst til at besøge Japan, at det var den bedste moderne kunstudstilling han havde set og at den var grænseoverskridende. 2 ud af 3 anbefalede den ved programmets slutning.
Genudsendes søndag aften kl. 00.35 (21/10)
Udstillingen varer til 27. januar Museets hjemmeside: aros.dk
Hvorfor er det så at man tænker "Fed side!Den må jeg hellere gemme.", men i det man så skal til at bookmarke den, opdager man at den er der i forvejen (-_-)
REJOICE, EVERYONE! LUCKY STAR HAS BEEN LICENSED BY BANDAI IN THE USA!
Hvilken Bandai - Bandai Entertainment og Bandai Visual - ved jeg dog ikke. Hvis det er Bandai Visual slipper vi nok for en dub, yay! Men uanset hvad, køber jeg jo nok dvd'erne alligevel. ^_^
EDIT: Okay, har bekræftet at det er Bandai Entertainment der har licenseret Lucky Star, de samme der licenserede Haruhi. ^_^
Rolig, K4emic, til næste Kita-træf ska' jeg nok sætte ep 12 på med japansk tale så du ka' sove trygt igen. Jeg får også singlen med "God knows..." på, så...
Orv ja, nu er der absolut ingen undskyldning for ikke at læse Chobits mere! Den er nemlig blevet udgivet på dansk - selvom den stadig er at foretrække på engelsk. Jeg havde kun mulighed for at læse et par sider, men jeg kan konkludere at den er oversat fra engelsk, med den sædvanlige hjælp fra et japansk konsulentfirma, og den lader til at være rigtig god.
Chobits udgives af Carlsen Manga, og koster 50 kr. pr. bind. Chobits er vist også den første Carlsen-manga der bliver udgivet i det amerikanske bogformat, så der ikke bliver klippet ting og sager af ud i siden af siderne, ligesom i f.eks. Love Hina.