Så er der lidt over to uger til generalforsamlingen som afholdes lørdag den 4. december kl. 14. Bemærk at dagsorden mm. er blevet offentliggjort på vores hjemmeside og tilmeldingen er blevet åbnet.
Som skrevet på vores forum, så har foreningens formand, næstformand og kasserer valgt ikke at stille op til deres respektive poster ved generalforsamlingen. Vi står derfor overfor en større udskiftning i bestyrelen i og med at alle poster er på valg.
Ønsker du at stille op til en post vil vi gerne bede dig om at skrive et indlæg i denne tråd. Således vil det være lettere for vores medlemmer at få et overblik over kandidaterne til posterne samt give kandidaterne mulighed for at tale deres egen sag og give udtryk for hvorfor lige de skal have posten.
F.eks. kunne man skrive om man har særlige kvalifikationer (andet bestyrelsesarbejde), har man lavet noget tidligere i Kita (arbejde i råd, hjælper til træf), hvorfor man vil være en del af bestyrelsen osv.
da jeg er medlem af konkurrence rådetog Chibi rådet. VIl jeg gerne hjælpe mere til med tingene i kita. og Via min erfaring I begge dise råd, og Diverse Con's jeg har hjulpet til. Ville jeg mene at jeg er en god Kandidat til disse poster. jeg vil gerne stille op som - Bestyrelsesmedlem 1 - Bestyrelsesmedlem 2 - Bestyrelses-suppleant
Jeg har tænkt meget over at stille op til bestyrelsen, og tror jeg vil gøre noget alvor ud af disse tanker i år :)
Jeg har været en del af Kita's Planlægningsråd siden 2008, og har været med til at planlægge de sidste 4 Kita Træf. Til Kita Træffene står jeg blandt andet for at arrangere vores gameroom. Oven i det er jeg også medlem af konkurrence rådet, PR-rådet og Chibi rådet - så jeg har en masse erfaring med at hjælpe Kita efterhånden. Jeg ved allerede hvilken retning Anime Kita er på vej i mod og er sat ind i hvordan det hele fungerer når vi fx arrangerer de store træf.
Derfor vil jeg gerne stille op til: - Bestyrelsesmedlem 1 - Bestyrelsesmedlem 2 - Bestyrelses-suppleant
Jeg sidder på nuværende tidspunkt i bestyrelsen som bestyrelsesmedlem og har gjort dette siden generalforsamlingen 2009. Arbejdet i bestyrelsen har været spændende og jeg føler at jeg stadig har en masse jeg kan kontribuerer med til foreningen. Derfor ønsker jeg forsat at arbejde videre som en del af bestyrelsen og videreudvikle Anime Kita til en endnu bedre forening.
Jeg stiller derfor op til de følgende poster: - Næstformand - Bestyrelsesmedlem 1 - Bestyrelsesmedlem 2
Endnu en frygtløs kandidat stiller op til en post i bestyrelsen. Og ja I gættede rigtigt - det er mig! For lige at reklamere for mig selv, så har jeg været del af konkurrencerådet og formand for chibirådet siden 2009. I kender mig bl.a. som hovedarrangør til særligt vores filmaftener med chibirådet, og fra Kitas Lyd-quizzen. Jeg har gjort mig rigtig mange gode kontakter inden for Kitas råd og bestyrelse her det seneste 1-2 års tid, og jeg har taget megen initiativ i at gøre noget konstruktivt for foreningen og dens medlemmer. Af samme årsag ved jeg også, at en del forventer, at jeg nu også tager initiativet til at blive del af Kitas bestyrelse.
Jeg vil stille op som Næstformand i første omgang. I tilfælde af, at jeg ikke bliver stemt ind der, så går jeg efter en post som Bestyrelsesmedlem.
Og der er masser af gode svar, men her er nogle af de vigtigste: - Jeg brænder for den her forening - Har været aktiv i både vores Teknik- og PR-råd - Er i gang med en relevant uddannelse indenfor Økonomi
Og jeg kunne bliver ved, men for alles bedste vælger jeg at stoppe nu :)
Jeg var valgt at stille op som kandidat til formandsposten i forbindelse med generalforsamlingen den 4 december.
Jeg vil undlade at give den store valgtale her på forum, men vil kort fremlægge en mission, vission og strategi for kita's fremtid som jeg ser den i forbindelse med selve generalforsamlingen.
Jeg vil dog understrege at det er med stor sorg at vi må sige farvel til til en formand, en næstformand og en kassérer, der har formået at udvikle Anime Kita på en måde der efterlader et par meget store sko at fylde ud. Havde det ikke været for jeres formidable indsats ville Nordjylland være en goldt sted at færdes for alle os med interesse for den japanske popkultur.
Et STORT tak for alt, og vi håber at vi i fremtiden kan give bare lidt af det tilbage som i har givet os!
Jeg har tidligere erfaring med bestyrelses arbejde fra da jeg var med til at starte OBAa op og sad som næstformand i ca. 2 år. Herefter var jeg bestyrelsesmedlem i 1 år. Jeg er selv meget aktiv i foreningen og har været medlem i mange år. Jeg har derfor en fornemmelse for hvad Kita har været før og dette giver mig en grundlag hvorpå jeg kan vurdere hvad Kita kan være i fremtiden. Jeg er selv meget glad for foreningen og føler at jeg har meget at bidrage med.