Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Jeg kommer nok til at poste meget den seneste tid så jeg laver lige min egen tråd hvis det er ok... er blevet arbejdsløs efter jeg blev udlært. lidt surt. men det går. har ikke invisteret i en bil endnu, hvilket nu viser sig at have været et klogt valg ^^

on topic:

Jeg har tænkt mig at deltage i en OC contest som der er blevet reklameret om på youtube.

Her er min karakter: Rique (Rique-chan) udtales: [Reek]

http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2010/330/f/d/oc___rique_chan_by_animeculture-d33nm8n.jpg

Dette er kun sketchen. og tag jer ikke af den extra dobbelt sketch i den, har tænkt mig at lave lineart of farve den. Men vil først lige vide om den er original nok. hvad synes i?

Arbejdede meget med hår i den seneste tid. og har lavet denne lineart som jeg bruger til forskellige harfavnings metoder:

http://img545.imageshack.us/img545/5666/girlatshore.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/2623/girlatshore2.jpg

Omkring min hastige improvement er egentlig ret simpel.

Dengang jeg var 7 år. startede jeg med at tegne manga. Jeg stoppede dengang jeg var 14 eller 15.

Er nu 20 snart 21 år. of jeg har brugt det meste af min tid på "genoptræning" som i så havde jeg manga problemer da jeg startede igen da jeg joinede animefans.dk xD

men jeg er endelig ved at se hvor jeg slap.

Grunden til at jeg siger dette er at jeg vil ikke have at folk tror andet om mine værker end de er mine egne.
    Jeg sidder ikke kun på anime-kita.dk. men også på deviantart of nogle andre forums. Jeg har været ude for personer har rent ud sagt "svinet mig til" pga min progress.

Jeg håber ikke jeg starter nogen mistanker pga dette. men det er simpelt genoptræning og genskabning som er grunden til dette.
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

Ja, og så i bedste deviantART stil:

I think we've got a problem here, guys.
  2.  
    Ik sikker på hvad du mener med det xD men pyt.
    Undskyld for stavefejl lol xD

Anyways. er begyndt at optage mine værker af den simple grund at folk simpelt hen ikke tror de er originale.
    Det er nok meget fordi stilen ligner så manga andre but anyways. here goes.

http://www.youtube.com/watch?v=XQ6uJHOv5S4
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

Det er meget godt med en video men den beviser intet hvis der ikke bliver tegnet helt fra scratch. Og selv da kan man stadig have tegnet efter noget.

Derudover vil jeg gerne påpege at der er alt for mange uregelmæssigheder i dit galleri til at det kan være et tilfælde. Så anklagerne har nok ikke været helt uden grund.

Der er overhovedet intet i vejen med at kopiere et andet værk - så længe man ikke uploader det eller viser det frem for andre, men blot holder det for sig selv og bruger det som en slags træning. Det er meget naturligt og selv de mest kendte mangaka gjorde det i tidernes morgen. Man bliver jo ikke bedre hvis man ikke øver sig. ;-)

Men at benægte at man ikke har "snydt" når det er temmelig åbentlyst, er og bliver trist. Det er fjollet og man såre bare sig selv i den sidste ende.

Mind you, så behøver en kopi ikke at være et helt billede. Det kan også være dele fra forskellige billeder. Ikke desto mindre er det ikke nogen god stil at køre.
  3.  
    Jeg har skam påpeget vilke tegninger jeg har har kopieret og tracet. Men der er nogle tegninger jeg selv tager meget tid om. Mine galleri svingninger svæver på en sky af artblocks og utålmodighed.

Jeg er enig i at det er en god træning. men er skam ikke tilfreds med at gøre det.
    Den første miku tegning jeg kom med. ved ikke om i har set den. er en åbenlys trace, (tror også jeg ahr nævnt det)

Jeg vil ikke benægte at jeg lader mig inspirere af værker. for exempel fandt jeg ud af at lave inking med et almindeligt pencil tool. derefter spurgte jeg om hans pencil instillinger på youtube. Har brugt det lidt siden.

Det virker ret fjollet at jeg bringer alt dette på bane nu sådan uden videre. Men jeg er sikker på at det kun blev værre hvis jeg ikke gjorde det.
    I fremtiden skal jeg nok huske at filme en sketch fra bunden hvis dette skal bevise noget.

Omkring det med at kopier "dele" det kan der være tale om på mange af mine tegninger. men det er for det meste for at få forståelse i propertioner ved de enkelte punkter.

Da jeg startede med dette, tracede jeg direkte en tegning, derefter prøvede jeg at tegne den i en anden vinkel og stilling, det hjalp mig utroligt meget. Desværre er det jo bare en anden kopi i andres øjne, men for mig er det jo trodsalt et stor fremskridt.

angående stil, det er lidt indviklet. Nogle udvikler en stil fra bunden, og det er normalt dem som når længst. Men de fleste inspirere, hvis ikke, adoptere en stil og derefter udarbejder sin egen stil ud fra den.

ja, der er mange svingninger i mine værker, men det er trods alt de manga forskellige metoder man kan arbejde på i paint tool sai, og jeg leder stadig efter min stil.

Anyways. hovedsageligt undskylder jeg for misinformation på nogle af mine værker, men dette gør det meget svære for mig at vise hvilke af mine tegninger som er unikke. og dette vil jeg rette op på. og har ændret informationerne på de tegninger jeg har tracet eller delvist kopiert på min deviantart.

at any case, det var min egen fejl at uploade de værker som jeg har kopiert, og at visse personer ikke kan se forskel i mit galleri om det er kopieret eller originalt.
    Jeg kan allerede nu vise jer precis vilke tegninger som er mine, og jeg vile meget gerne høre hvorfor i synes at de forskellige tegninger virker kopieret hvis i støder på nogen:

Her er de tegninger i mit galleri some a tracet eller delvist kopieret:

http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/073/6/d/Aoi_chan__by_Animeculture.jpg

http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/071/3/e/Anime_by_Animeculture.jpg

http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/257/c/9/karin_fanart_by_animeculture-d2ypyfv.jpg

http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/248/7/8/monsterfull_fanart_by_animeculture-d2y3575.jpg

http://th02.deviantart.net/fs71/150/i/2010/298/3/5/neko_pixie__3_by_animeculture-d31i8pb.jpg

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/295/4/8/project__fukkireta_by_animeculture-d31as67.jpg

http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/295/c/c/kirby_and_lucky_star__3_by_animeculture-d31a8py.jpg

http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/292/1/9/bunnygirl_by_animeculture-d3133yn.jpg <---- her var de specielt øjnene jeg gerne ville lære at lave korrekt.

http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2010/264/f/6/black_rock_shooter_black_line_by_animeculture-d2z7e2h.jpg <---- her kiggede jeg bare på min Figma for at lære lidt, og endte med denne tegning.

Disse tegninger er tracet eller devist kopieret fra andre kunstnere! og trækker alt andet tilbage jeg har sagt om disse tegninger hvis jeg har sagt noget som ikke passer.

Hvis i ser borte fra disse tegninger håber jeg at det er muligt at see den samme stil på de andre af mine værker.

Her:

http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2010/299/3/1/trippleview__heavy_shading_by_animeculture-d31kmzb.jpg

Håber dette viser lidt mere.

Peace out.
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

Så mangler du blot at placere "øvelses tegningerne" i din Scrabbook som reglerne forudsætter og så vil det hele bare være 10-4. :-)

Jeg er moderator på deviantART, så du er ikke den eneste der har fået opsangen før. ;-P

Keep up the work!
    •  
      Silas
    • Nov 28th 2010 edited

Ærlig talt, Haruhi. Det her er ikke DeviantART og du er ikke moderator her.
    Det her er et forum for anime- og mangainteresserede, hvoraf nogle også tegner, og jeg synes det er fedt, at der er nogle der har lyst til at vise deres tegninger frem. Jeg synes at vi skal holde diskussionen her til tegningerne og så kan I tage jeres diskussioner om hvorvidt de overholder denne og hin deviantART-konvention for frembringelse på deviantART.
    Om det er med 0, 10 eller 50% inspiration er vel ikke så væsentligt.

Hvad angår Rique-chan, kan jeg ikke erindre noget der ligner i overvældende grad.

Til andre kan jeg i øvrigt sige til dem der ikke kender hende, at LiQU ikke er lig liqu på deviantART
  4.  
    ok har smidt mine prøveark ind i scrapbogen.

@silas: synes nu det er ok at hun nævner hvad hun ser i mine tegninger. men jeg gætter på at hun har mødt mange som mig som har en blandet stil.
    Jeg giver dig evigt ret i at dette ikke er deviantart, men er nu tilfreds med at få at vide at disse tegninger høre til i min skrapbog :)

Angående Rique, er leg lettet over at hun ikke minder om nogen karakter set før. det er meget vigtigt i en OC contest xD. tak.
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

Hva'... Silas? Hvis du ikke har noget reelt og konstruktivt at komme med, syntes jeg bare du skal blande dig helt uden om.

FYI så er det at "trace" meget væsentligt hvis man fører et billede frem som noget man selv har lavet fra bunden (ikke tilfældet her). Og uanset om det er på deviantART, Tegnebordet eller på vores lille forum, så render jeg efter folk der ikke overholder regler og love om copyright. :-)

Jeg ser ikke dig som kunstner, så jeg forventer skam ikke at du har samme passion for emnet som så mange andre.
  5.  
    Jeg må nu også være enig med Silas på det område. hold kravene omkring deviant art på deviant art og kom med kommentarer der kan bruges konstruktivt herinde. Silas har da lige så meget ret til at blande sig som du har.

Men her er så nogle kommentarer på dine traces og tegning ;)
    Den første tegning, Rique er ret imponerende. Kan godt lide hendes udstråling, glæder mig til at se hende farvet når du kommer så langt.
    Der er nogle ret fine detaljer på som, noget af det som er meget fremhæver er hjertet på hendes kind og det andet symbol på højre kind. Dog er det også lidt synd at det overskygger munden, der tror jeg hun mister meget af sit udtryk. Men som min kæreste også pænt påpegede så hvis man ser hende skråt fra højre ligner hjertet på venstre kind en næse, og hvis man ser det fra venstre ligner det et hjerte :D. Ret fedt at man kan se syningerne i hendes bukser. Hendes hår er rigtig pompøst, og ret flot lavet. Gode former. Kan godt lide det er så langt. Hun ser også ud som om hun er rigtig dimensioneret :p Hun er en ret flot pige :p

Du er ret god til at trace, ret flot video. Ikke noget jeg skal begive mig ud i nogenside og det ser ud til at kræve meget træning. Nu sidder jeg i PR rådet, og det er måske dig vi skal have til lave flere udgaver af vores Ninja maskot, som vi kan bruge til alt muligt hjemmeside, brochurer og mm.:p
    Men de to:
    Ret simpelt farvelagt men fint.

http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/257/c/9/karin_fanart_by_animeculture-d2ypyfv.jpg
    Specielt farve metode, det ligner vand farver. Men gør det også lidt råt og skitse agtigt, hvilket i det tilfælde er ret flot.

Men fortsæt da din udvikling. Herinde er vi da gladeligt interesseret i at se hvad du laver og hvordan du udvikler dig :p Så er det jo bare at skrive om det er din egen ide, eller du gerne vil høre folks mening omkring de ideer du har haft med et trace eller farvelægning. Og hvis du gerne vil have noget mere konkret kritik kan du adde nogle af os på msn eller skype og så kan vi da give lidt respons ;) elsker at se på tegninger og komme med respons ;)

Dertil hvis du har lyst til at lave nogle af de små maskotter eller høre nærmere om det, så skriv en mail til choppermann[her skal være snabel a]anime-kita.dk
  6.  
    Jeg erklærer mig nu også enig med Silas,
    kan ikke se hvad deviantart har med kita at gøre.
    Desuden ser jeg heller ingen sammenhæng mellem
    det at du er moderater derinde og kita bruger her.

Er enig med choppermann angående farvelægningen på denne her,
    det ser nu ret godt ud :D

Af kritik at komme, vil jeg nok råde dig til at lave nogle lidt
    længere og hurtigere streger, end dem du ellers laver,
    på den måde skaber det som oftest en bedre dynamik.
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010 edited

Nu var det ikke kun reglerne fra deviantART jeg kom med. Det er og bliver nogle meget standard regler og love der er omkring ophavsret af billeder o.l. Lad jer ikke forvirre af at jeg brugte deviantART som reference; det gjorde jeg kun fordi han selv bruger deres service. Geez, slap dog lige af.

Kopiere man ting der ikke er ens egne, så må man tage de hug der kommer.
  7.  
    Jamen gud fred dog være med ligegyldige ting.
    Stil dig dog hellere ned i krydset så og stop nogle uskyldige
    forbipasserende som går over for rødt,
    det har da i det mindste et formål.
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

Som sagt, så er det ikke alle der har samme passion for emnet. Gå hen og genér nogle små børn i stedet - det passer vist bedre aldersmæssigt, når man ikke sådan helt kan respektere folks interesser. ;-)
  8.  
    Jeg ville helst ikke skabe noget hysteri herinde. Jeg er simpelt kommet til at uploade ting som jeg brugte til at forbedre mine egen evner, men som desværre også bryder reglerne om ophavsret.

Jeg stopper det og uploader kun originalitet fremover og holder resten for mig selv, og så synes jeg vi skal slå en streg over det hele.

Tak from komplimenterne og kritik om mine foregående værker, jeg kan helt sikkert bruge det fremover.

Som starter prøver man forskællige metoder og bryder grænser. derfor afprøver jeg mange stile, og uploader for at få kritik. men nogle af mine tegninger kan også være resultatet af ren dovenskab, artblocks eller manglende tid.
    Men i disse dage føler jeg mig parat til alt som kommer mig i møde :)

Her er den farvede udgave, og ja, videoen kommer om lidt.
  9.  
    Jamen, var det ikke lige dig der startede med at genere ham? :D
    Mine interesser ligger præcis samme sted, forskellen er bare at jeg ikke tager mig,
    af om anonyme folk på nettet tager æren for halvfærdige kopier.

Det er ikke ment surt eller noget, kan ganske enkelt bare ikke se hvorfor,
    hvad kan du om end muligt få ud af at gå i flæsket på gutten?

Desuden, hvis du virkeligt blot ville oplyse ham om "reglerne",
    for vores allesammens bedste, hvorfor så skrive til alle os andre at han er en fusker
    og at vi har et problem her, inden du tager kontakt til manden og spørger ham ad først.
    Der kunne jo have været en ganske logisk og forståelig forklaring,
    på hvad du tror er kopier og på hvad han mener er egne værker.
  10.  
    Louise, det kunne også være det var dig der skulle slappe lidt mere af. Når du ni skal være så offensiv. Hun spørger jo stille og roligt om at få lidt kritik på de ting hun har lavet og så kommer der alt muligt med deviant art. Rolig nu...
    En edit: Enig bjarke mai!

Men hvis hun direkte bryder nogle love er det da også fint nok hun får de at vide, kan jo så "siges"/skrives på mange måder. Du hiver hele tråden over i at hun gør en masse ting hun ikke må i stedet for at give hende noget konstruktivt omkring tegningerne.

bjarkemai: Det med dynamikken kommer vel også meget an på billedet. Kaos kan vel også være ønsket :p

Men keep up the good work AnimeCulture :p
  11.  
    Chopperman:
    Ja ja, alt er jo relativt :P
    Det jeg mente er mere at mange personer ofte tegner en streg på 5cm,
    over flere gange, ved at køre blyanten frem og tilbage indtil stregen til sidst er der.
    Her er det min erfaring at det er bedre, at sætte stregen i et hug og gerne hurtigt.

Men som du siger, det kommer jo ganske meget an på hvilket resultat man ønske :D
    •  
      LiQU
    • Nov 28th 2010

-_-
  12.  
    undskyld for påstyret :P men her er min video:

http://www.youtube.com/watch?v=YZFrbJBN5QI
  13.  
    Haruhi, der er altså ikke noget ulovligt i at tegne en karakter som man ikke selv har skabt, man skal bare ikke tage æren for det. En af grundene til at der er regler for den slags på deviantART er, at så snart der er penge involveret, gælder der halt andre regler. Jeg har lov til at male en 6 meter høj Peter Plys på gavlen af mit parcelhus hvis jeg har lyst. Hvis jeg havde haft et...

AnimeCulture, du har ikke noget at undskylde for.
    •  
      LiQU
    • Nov 29th 2010 edited

deviantART er ganske gratis at bruge - både til upload og fremvisning af billeder. Der er ingen penge involveret medmindre brugeren benytter sig at deres "buy print" funktion. Problemet med deviantART er at der sættes et stort fedt copyright logo på alt der uploades på hjemmesiden og så er det fuldkommen irrelevant om man husker "ikke at tage æren". Jeg er langt fra alene når jeg siger at jeg ville blive stikhamrende tosset hvis jeg så nogen trace de ting jeg har lavet uden min tilladelse.

Lige når det kommer til deviantART, skal du ikke komme og belære mig om de regler jeg arbejder for at opretholde. ;-)

Med hensyn til at male en 6 meter høj Peter Plus på galven af dit parcelhus (what the hell?), så må man ifølge lovgivningen om ophavsret faktisk kun gøre det hvis det er det som de fleste kender som "fan art". Altså billeder hvor koncept, idé og produktion helt er fra brugerens egen hånd og ikke en kopi af et allerede eksisterende værk. Ja, der er utrolig mange firmaer, annoncer, hjemmesider, osv. der benytter sig af billeder de ikke selv har lavet, men ejerne af billeder har sgu' da ikke øjne alle steder, vel?

Det er i orden at bruge lidt logik en gang imellem. :-)

P.S. At bruge mit "navn" hver gang du starter en ny post får dig ikke just til at virke mere autoritær.

P.P.S. Min pointe har aldrig været at indføre deviantART herredømme over Kita. Det var blot ment som hjælp til AnimeCulture, da nogle af hans tegninger kunne medføre "IMMEDIATE BAN" hvis ikke de blev flyttet til hans Scrapbook.

Min egentlige pointe var at det aldrig er "okay" at tage æren for andres arbejde. Uanset om det er et helt billede man bare har kopieret eller om det blot er en lille del. Jeg har en stor interesse indenfor området, så selvfølgelig reagere jeg når jeg kan se at folk hverken er ærlige eller viser nogen form for respekt (AnimeCulture kom dog "clean" - hvilket er mere end hvad mange andre gør). Hvis man ikke selv har fundet på idéen til billedet, selv fundet på hver enkelt lille detalje, så skal det slet ikke vises frem for verden.

Derudover kan personen absolut intet lære ved at modtage konstruktiv kritik for et billede han ikke engang selv har skabt helt fra bunden. Det er jo ligesom at have snydt til eksamen og ende med at blive stillet en masse spørgsmål til en opgave man ikke har lavet. Ups.
  14.  
    *Sætter sig ned med en spand popcorn* det fanme god underholdning det her
    •  
      Kev
    • Nov 29th 2010

Ræk li' popcorn'ene herover Per! :D
  15.  
    Mums :3 Også her tak..
    (Det er så forvirrende at læse, men mega seje tegninger, Animeculture (Kan ikke helt huske hvordan det skrives, så dette er bare et gæt))
  16.  
    @ AnimeCulture:
    Mht dit billede om din OC, så synes jeg den ser rigtig godt ud ^^ Jeg mindes i hvert fald ikke at have set nogen lignene andre steder fra.
    og som Chopper også siger længere oppe, så ligner den ...ting..? på hendes højre kind både et hjerte og en næse ^^

Hun ser rigtig sød ud ^^
    •  
      Silas
    • Nov 29th 2010 edited

ok, point taken. Der var ikke nogen bagtanke med at bruge dit "navn" på den måde. Jeg havde fået det indtryk, at du helt formelt havde taget navneforandring, men jeg skal nok gå tilbage til Louise og være mere opmærksom på hvordan jeg bruger det.

Jeg vil på ingen måde bestride at du er den af os der har forstand på deviantART. Det var ikke min hensigt at belære dig og reglerne, bare et forsøg på at bruge logik i forhold til hvor reglen kom fra. Og ja, når der sættes et copyright tegn automatisk, kan man ikke lade være med at tage æren for det (man tager den jo, blot ved at uploade udenfor draft-mappen). Det understreger vel bare forskellen i seriøsitet mellem Kita og deviantART når det gælder tegninger. Det var ikke en ting jeg var klar over.
  17.  
    Superfed tegning!!

Alt det der deviantART gjøl, er vist mere til gene end til gavn herinde. Hvis du er efter AnimeCultures tegninger så gør det på deviantARTs side, vi gider ikke det pjat her.

vi er bare en hobby forening der nyder hvad folk laver, og ikke hvad der er politisk korekt.

Vi har fået dit vink med en vognstang om kopibeskyttelse, så lad og nu bare komme videre med at forgude tegningen.
  18.  
    Hørt Stefan :p

Lige et spørgsmål til AnimeCulture: Er du en mand eller dame? jeg kalder dig en hun, mens andre kalder dig en han. Og hvis jeg var forkert på, er det vist bare dine tegninger der har givet mig indtrykket og så må jeg nok beklage ;)
    Dertil skal du bare se at komme videre med tegningen, der er mange der er spændte på udfaldet :p om ikke andet har LiQU ihvertfald givet dig noget reklame :D

Men jeg kan ikke lige lade denne her ligge:
    LiQU skriver: "Derudover kan personen absolut intet lære ved at modtage konstruktiv kritik for et billede han ikke engang selv har skabt helt fra bunden. Det er jo ligesom at have snydt til eksamen og ende med at blive stillet en masse spørgsmål til en opgave man ikke har lavet. Ups."
    Man kan jo altid få kontruktiv kritik for det arbejde man har lavet. Hvis hun har tracet noget, kan vi komme med kritik omkring hvordan det er tracet, hvis hun har øvet sig med at farvelægge et billede, kan vi komme med kommentar til forbedringer eller give en anden synsvinkler til det man nu prøver at øve sig på.

Peace out... ;)
  19.  
    jeg er en mand :p

Og tak for svarene og alt hvad der konstruktivt indgår :3
  20.  
    Eller :)
    Hvis han har tracet tegningen, kan han stadigt få konstruktiv kritik for denne,
    eks. hvis man syntes posen ville være bedre set fra en lidt anden vinkel,
    eller hvis håret måske skulle blæse den anden vej.
    Dette og meget mere er stadigt noget man kan tage til efterretning,
    selvom man ikke har designet den fra bunden.

Men lad dog folk være folk,
    som folk er bedst.
  21.  
    *sætter sig ned ved siden af Per og Kev* Uhhh Popcorn. *følger med i samtalen*

Selvom intet forstand har på hvad det er folk snakker om synes jeg at tegningerne er en million gange flottere end det jeg kan præstere at tegne
  22.  
    Hej prime. vi snakkede bare om det at trace.
    Og ja, jeg har traced før. Alle der er begyndt at tegne har traced. sådan har det altid været.

Jeg begik en fejl og uploadede tegninger jeg havde tracet. men har fået kasseret de tegninger jeg har tracet eller delvist kopieret fra min DA.

Troede bare de hørte hjemme der siden de var en stor hjælp for min erfaring.

Startede bare denne tråd fordi jeg er begyndt at tegne mere end normalt (brugte ca 2 til 3 timer hver dag før) så regner med at jeg kommer til at poste en masse.

Sidder på en masse tegne forum for at få erfaring, men jeg poster gerne på anime-kita bare for at få så meget information så muligt.

Så her kommer jeg med noget jeg er igang med.

Rique har mistet sin lille kniv :( :

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/335/1/8/nature_hunter_by_animeculture-d340ms1.jpg

http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/335/d/7/rique_lost_her_dagger__by_animeculture-d340mzb.jpg
  23.  
    Jeg tror du er mere end velkommen til at blive ved med at poste her ^^
    Og hvor ser hun trist ud, den lille stakkel. xD
    Good work! meget bedre end hvad jeg kan >_> (hvilket er ingenting xD)
  24.  
    Lige mine ord, post mere :p

Hun er ret flot, dog er hun noget anderledes end den først.
  25.  
    Glædelig jul alle sammen. her er noget jeg har arbejdet på i noget til op til jul.

http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/358/2/0/merry_christmas_by_animeculture-d35kcya.jpg
  26.  
    Hun er meget sød, hvorfor har jeg ikke sådan noget julepynt :p

Blandingerne af farverne i juletræet og hendes hår er ret nice, og hun har bjælder på :) Det er også et flot outfit hun har fået på :p

Juletræet er fantastisk flot lavet.

Hendes ansigts udtryk virker dog ret intetsigende.
  27.  
    @chopperman, tak, nice du kunne lide den. arbejde på sagen med ansigtsudtryk generelt xD

Lidt sketcheri, øver mig lidt på poses ...
    http://animeculture.deviantart.com/#/d369fmc

Og er igang med noget concept art:
    http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/363/7/e/blood_elf_paladin_progress_pic_by_animeculture-d35z67g.jpg

Yes, jeg spiller stadig WoW
  28.  
    Leder efter min stil til rique:

http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/015/c/2/rique_in_battlestance_by_animeculture-d378b6v.jpg

Havde fødselsdag den 14 februar ( på valentinsdag ) så lavede dette lille kort til det mangaforum jeg sidder mest på:

http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/015/c/2/rique_in_battlestance_by_animeculture-d378b6v.jpg
  29.  
    Begge tegninger er den samme. Har du fået kopieret den forkerte url?
  30.  
    Som altid er den skarpe Silas der lige på pletten ;)
    Men ja, han har fat i noget.

Har du selv tegnet og bygget den tegning op fra nothing?
  31.  
    ahh hovsa. fik den samme url.

her er det rigtige kort jeg fik lavet:

http://animeculture.deviantart.com/art/Valentine-birthday-Thanks-197464588

anyways. Rique stance practice billedet, er en tening jeg ville bruge til at styrke mine poseringsevner i tegning.

Inspirationen kom fra bogen "Anime mania" som jeg har alle versioner af. (en bog hvor man simpelt lære at tegne anime karakteristiske personer)

Deri fandt jeg en side med forskellige stances.

Jeg fandt et skelet hvor overkroppen samt arme of hænder fra i samme placering. men i stedet "hoppede" ud imod læseren hvis i forstår mig korrekt.

Jeg ville gerne lave en stående stance som mindede lidt om den.

men alt i alt, ja, jeg brugte inspiration fra bogen "anime mania"

Takke-kortet var ren impulsivt, bare fri tegning :P
  32.  
    http://animeculture.deviantart.com/#/d3a0c8y

Går lidt mere ind i detaljer.
  33.  
    Sådan. Jeg ved ikke om i ved det. men er efterhånden begyndt at lave nogle tracks og nogle remixes.

På youtube begynder jeg at bruge navnet Dj_Fabio og oploader en masse tracks.

Jeg tænkte så at jeg måske skulle lave et cover art som representere trance i anime form.
    Tænkte lidt over det og mens jeg tænkte på vocaloid kom jeg op med Monoloids

Her er min Monoloid.

Tegnevideo:

http://www.youtube.com/watch?v=Vs_pn6fO62c

Tegning:

http://animeculture.deviantart.com/#/d3adiyt
  34.  
    Synes også lige jeg ville uploade min manga tegne tidslinie ^^

http://www.youtube.com/watch?v=zJKum__kXkA
  35.  
    endelig færdig.

Tid: 4 timer.
    Speed paint video incomming.

Dette er mit cover for når jeg uploader noget af mit musik til youtube.
    Dette skulle representere noget jeg kalder en "monoloid" som med samme koncept som en Vocaloid, så er det en original character, som laver, mixer og equalizere tracks, mens en vocaloid synger dem.

Min ide er at det ikke kun sangene som er specielle ved vocaloids. musikken er også.

http://animeculture.deviantart.com/art/My-Dj-cover-198976855
  36.  
    Video:

http://www.youtube.com/watch?v=LQzidBPfWWA
  37.  
    din monoloid er ret kær, selvom jeg ikke hørte den musik, hvis der var musik til, som var til videoen.. :3
  38.  
    Meh, smag og behag kischii :3

Og så lige lidt Hatsune Miku fanart:

http://animeculture.deviantart.com/#/d3ejz7x
  39.  
    Det var ikke fordi, jeg ikke ville høre den, men jeg kunne ikke, fordi jeg lånte computeren, jeg så videoen på XD