Så hej allesammen!:) Jeg syntes det var tid til at åbne et lille emne om SvScon 2011!!! :) Der er nu KUN 157 dage til, og jeg er sikker på mange af jer allerede har cosplays planer, eller endda måske er gået i gang :3 Så jeg (og muligvis andre^^) Kunne godt tænke mig at hører hvilke planer i har! :) Hvilke cosplays har i fundet ud af og er i kommet i gang? Skal i optræde og hvilke forventninger har i evt. til den her convention ! ? ^^ Post endelig gerne billeder så vi rigtig kan glæde os til at se jeres skønne cosplays! :)
Jeg kan med glæde fortælle jer at SvScon 2011 igen, som sidste år, vil blive afholdt i SportCenter Herning/Holling Centeret! :D(Kilde) Der vil selfølgelig igen i år være sove pladser! :) (Kilde) som man igen skal betale sig til ^^ :)
Jeg kan selv afsløre mine cosplays i løbet af weekenden !:) Fredag(og muligvis også noget af lørdagen!): Misuzu Fra Air !:) Lørdag(aften): Ichigo fra Tokyo mew mew, i hendes normale version! :) (ved dog ikk helt om det skal være vinter eller sommer version af hendes school outfit endnu! n.n') Søndag: Regner med at tage mit ayase cosplay med ^^
]SvScon 2011 kommer langsomt imod os! lad os hører jeres planer! :3
Jeg vil gerne opfordre til at titlen på tråden laves om til at reflektere indholdet mere nøjagtigt, f.eks. ved at tilføje "cosplay planer" eller lignende ;)
Jeg håber på at komme med, økonomisk og transportagtigt er jeg ikke sikker. Og i så fald vil det blive mit første con >//< Regner med at kunne cosplaye en fra Tokyo Mew Mew, helst Deep Blue, da jeg har blå øjne og nogenlunde lyst hår (Det er ved at skifte fra blond til mørkt.........) Men måske også en lidt vandet version af Edward Elric, da jeg nogenlunde har lige så langt hår som ham....... >///< Så bliver han bare med en rigtig arm og sådan noget i stedet for XD
Edit!!!: Hvor meget koster det og hvor er overnatningerne? Og hvor ligger Herning Sportscenter? (Jeg ved godt det er i/ved Herning, men adressen?) Ligger det tæt på en togstation i tilfælde af at jeg ikke kan køres og må tage toget? Og så fald det ikke gør, er der så et tog der går ud til nærheden?
Undskyld for de mange spørgsmål!! >////< Gomenasai!
Kischii: Altså nu bliver det holdt samme sted som sidste år^^ Så sove pladserne ligge i samme bygning !:) Lige når man gik gennem døren ind og kom lidt hen af gangen, var der vinduer til højre hvor man faktisk kunne se direkte ned i sovesalen!:) Kan ikke rigtig forklare hvor det ligger henne n.n' Men der gik busser frem og tilbage fra stationen, til ned i rundkørslen (kan jeg jo sagtens sige, du sidder nok og ikke forstår mig xD). :) Og mange tak !:D glæder mig til endnu engang at cosplaye ham! xD Det var sjovt til J-pop! :)
Kischii > To sekunder inde på Google fortalte mig Herning Sportscenters adresse: Holingknuden 3, 7400 Herning. I følge Sportscenter Hernings hjemmeside kan du tage en bus fra Herning station og hen til et stop meget tæt på sportscenteret ^^
Til SVSCon i år var overnatning i to af de store idrætshaller, dvs på selve connen. Jeg kunne forestille mig at det bliver det samme til SVSCon 2011 ^^ Hvis jeg husker korrekt kostede indgangen 250 kr. i år.
Ok.. Det ender i så fald med at blive det første con i mit tilfælde.. Ligesom jeg havde håbet på at Jpopcon kunne have blevet >///< Må lige tale med min far omkring det..
Edit: >////< Det er lidt... Pinligt, men... kan man købe yaoi-manga? >/////< >A<'''
Hvorfor bliver alle de fede arrangemanger holdt i jylland?! argh ved godt at j-popcon blev holdt på sjælland men savner nogle flere arrangemanger herude på sjælland! =(
Normalt plejer jeg ikke at lave en plan over, hvilke personer jeg skal cosplaye hvornår og hvor længe. Jeg tager bare det på, der passer til temaerne omkring mig - og hvad jeg nu har lyst til ^__^
Men det, jeg vil cosplaye i løbet af weekenden, er: (hvis jeg altså når at sy alle tre færdigt i tide)
- Hatsune Miku i hjemmedesignet skoleuniform http://www.google.dk/images?um=1&hl=da&biw=1280&bih=923&tbs=isch:1&sa=1&q=hatsune+miku&aq=f&aqi=&aql=&oq=
- Maka Albarn fra Soul Eater http://www.google.dk/images?um=1&hl=da&biw=1280&bih=923&tbs=isch:1&sa=1&q=hatsune+miku&aq=f&aqi=&aql=&oq=
- Kotobuki Tsumugi (også kendt som Mugi) fra K-ON! i sin normale skoleuniform (her sammen med mine veninder, som cosplayer resten af gruppen) http://www.google.dk/images?um=1&hl=da&biw=1280&bih=923&tbs=isch:1&sa=1&q=mugi&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=
- Og ellers en kanin fra Rayman Raving Rabbids http://www.google.dk/images?um=1&hl=da&biw=1280&bih=923&tbs=isch:1&sa=1&q=raving+rabbids&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=
[Why the links? Fordi idioten her ikke kan finde ud af det der med BB-codes og at sætte billeder ind fra hjemmesider...]
Jeg har altid forventninger til sådanne træf, men jeg ender altid med at få noget andet ud af træffet, og alligevel ikke blive skuffet. Men jeg håber på at komme i kontakt med flere cosplayers (og helst ikke dem, der er obsessed med Hetalia - no offence!) og få nye venner og kontakter. Få lært nogle nye syteknikker, hvis jeg møder en, der har syet et godt cosplay. Hygge mig med mine veninder. Have a good time.... Og, ja, hvad man nu ellers hygger sig med til sådanne nørdetræfs :P (åh, og få taget en masse gode cosplaybilleder af de fantastiske cosplays!)
Jeg kommer som Blair fra Soul eater~~ Jeg har det hele som jeg skal bruge til hende, skal hente min paryk imorgen,og så debuter jeg med kostumet til Kita næste weekend ^^~ Og kommer os som en kanin >D
hvis jeg når at få dem syet færdig, så fredag, måske lørdag?.. regner jeg med at cosplay estonia fra hetalia, med flag og det hele. der jeg skal med i en lille gruppe, der cosplay den baltic trio..
lørdag, (hvis jeg når at få det færdig) regner jeg med at cosplay hiccup fra how to train you dragon
jeg er rigtigt spændt på svs-con i år, der det er første gang jeg skal med til den :D men det hyggelig samvær med en masse skønne mennesker. se de smukke cosplay o.s.v så glæder mig rigtigt meget til det :D