Lad os så høre hvad høsten bød på i år! Min egen høst bød på: Fallout: New Vegas Tales of Symphonia: Dawn of the New World Medion USB 3.0 1TB ekstern harddisk Inception En eller anden deodorant og... Et toast jern
Bytte bytte købmand dvd Happy feet dvd Et lærred fra grene Oliemaling fra grene Pensler fra grene (Grene = Søstrene grene) En bog om Anatomi Et elgehoved (Ik naturlig størrelse, ik skudt selv) Pink greatest hits so far parfume + deodorant Puslespil med en japansk dame (Valgte det selv i starten af december og skulle glemme det, men huskede det hele tiden) Faber castell farveblyanter Gavekort til boghandlere på 500 kr En halskæde med lædersnor og en slags bog-vedhæng
.... Ja, mange gaver =_=' Stooooor familie (Er oppe på fire familier samlet O.O;;)
+ 1000 kr for at være flyttehjælp for bedsteforældre XD Fandt også mandlen for første gang i år, så fik også liiiige; To ruller med flydende karamel inde i chokolade og en twist pose tingest, som jeg gav til min storesøster som en ekstra gave XD
Og I morgen er der jul igen for mig XD (Kæft jeg er spoleret *biiiiip*) (Overvejede helt at droppe julen, da den er kristen og jeg kun er det for at få et sted at dukke dødlevende (dårlig joke) op igen XD)
Den danske jul opstod da længe før kristendommen blev indført i danmark og er derfor oprindeligt en pagansk tradition, så blev den overtaget af kristendommen i et par hundrede år og i dag er den gået hen og blevet en kommerciel helligdag... i hvert fald her hjemme
Høsten? Høsten var helt fantastisk i år!! 1 seng...1 STOR seng :) 2 lagner til førnævnte seng 2 klædeskabe (så mit tøj slipper for at være stablet op på mit skrivebord) 1 standerlampe 1 termokande 5 Rosendal forrådsglas i forskellige størrelse...og design... hurrah for manglende kommunikation mellem familiens medlemmer XD 1 cd - De eneste to 6 Rosendal vandglas 1 strygestål
Derudover, mandelgaven; 1 stor æske mercí hadegave; En eller anden klam ramme med noget muslinger klistret på og en "blomsterkalender" - lucky me...
For det her forum, egentligt ret irelevante ønsker og gaver, men herhjemme er jeg lidt undercover med den japanske interesse...min far er gloende tilhænger af Disney og tror stadig alt anime er lig Pokémon...det munder gerne ud i diskussioner der let kan ødelægge julefreden XD ...men jeg fik ham dog til at se lidt af Gedo Senki sidst jeg var hjemme - måske jeg skal kigge om der kommer en anden ghibli film på Ramasjang her i juledagene?!?! :D
barbermaskine turen går til japan rubiks cube gul gummi and (med 2 ænder på ryggen) underlig farvet sokker handsker til at varme mine hænder når jeg bruger computeren penge
Så skal jeg shoppe lego til den store guldmedalje i januar (gave fra mig til mig ;) )
Ja sema ... du kan lige så godt vænne dig til tanken om mere lego i lejligheden :P
Kimi ni Todoke 3-5 (manga) Gavekort til Herning City 2000 kr Årsnissepar 2010 fra Trip Trap Stiftblyant med tilhørende stifter The Other Queen (bog) Ticket to Ride Europe (brætspil) Pandora halskæde i læder med Støt brysterne vedhæng Gavekort til klipning Matas Gavekort 100 kr Overknæ sokker Companion Cube T-Shirt
Sammen med Morten har jeg også fået et TV og noget Erik Bagger stel.
Nytååååååårs partyyyy... Wuhuuu... Der er ikke noget som nytår med sjove hatte, bomber og masser as spass og ballade :p Godt nytår allesammen
Gavehøsten: 1200 W blender, der sparker røv Barbermaskine Plakat med en drage plakat med de forskellige øl stilarter der brygges i DK CD - den nye med Kamelot CD - Den nye med Volbeat Et stykke kunst lavet af Ea :p Plus nogle gaver der skal byttes ;)
Har du fået et TV wish, det var sku noget af en gave :p nice...
Rawr! Godt nytår!! Hehehe! Jeg er helt hyper-agtig lige nu, selvom klikken (Pfft! Klokken XD) er tyve i fire XD Godt nytår, godt nytår, godt nytååååååååår (Det sidste lyder opera-agtigt) XD Lytter til morning grace fra princess tutu... XD XD XD XD XD XD POWER!! ACTIVITATE! *Pop* XD Tee hee! GOOOOOOOOODT NYYYYYYYYYTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR (Forestil jer en bilmotor sige sådan) XD XD XD XD XD XD XD!!