Hej^____^ Jeg skal ud her i januar og have købt ind til de cosplays der skal syes i 2011^//^. Men da jeg flyttede til Nordjylland her i sommers, er jeg endnu ikke helt inde i hvor det er bedst at købe stof osv, har før handlet mest i stof og stil i Herning. Jeg ved der ligger en stof 2000 og en stof og stil i Aalborg, men tænkte om der var nogen der kendte til flere butikker, der gemte sig rundt omkring?
Jeg handler selv i Stof og stil ude ved city syd i Aalborg, og nogle gange også i stof2000 der ligger der ude. Der ligger også en stof2000 helt inde i Aalborg. Ellers har jeg også handlet i en stof butik i Aalestrup, men den er skulle vist være lukket nu. ^^
Og Tekstillageret er så billig, du tror det er løgn! Var inde i Stof2000 og Tekstillageret lige bagefter og fortrød at være gået i Stof2000. Og ikke blot er de markant billigere, de har også mange småting såsom blonder i bjerge, hvilket Stof2000 ikke har. (Tekstillagerets udvalg af stof er vist ikke så bredt som Stof2000, though. Tror jeg nok)... Og heldige mig bor lige ved siden af Tekstillageret (som jeg btw. mener hedder Stoflageret, men gider ikke gå ud og tjekke lige nu..)