Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Absolut genial film. Må ses. Kunne jeg godt overveje at se igen, hvis ikke det var for det faktum at jeg ikke er hjemme den dag :/
  2.  
    Kiki, den lille heks er netop begyndt på DR ramasjang
  3.  
    Ramasjang sender Kiki igen i morgen (lørdag) kl. 9.35
  4.  
    Og tv3+ har vist sendt Cowboy Bebop the movie, men det var i går morges eller sådan noget.. Sent ude, I know... -_-''
    •  
      Wish
    • Feb 4th 2010

I aften på DR2 kl. 23 anmelder "Smagsdommerne" en af de nyeste manga på dansk nemlig Min fjerne barndomsby. Programmet bliver genudsendt natten den 7. til den 8. kl. 00.15.
    •  
      Silas
    • Feb 4th 2010 edited

Den er jeg spændt på at høre hvad de siger om. Har ikke fået den læst endnu.

Kattens, missede det. Må se det på nettet om et par dage i stedet.
    •  
      Wish
    • Feb 8th 2010

Canal+ first viser Proco Rosso den 13. februar kl. 7.10.
  5.  
    Jeg kan tilføje at det er Canal+ First

og at 3+ sender en japansk realityserie der hedder Ninja Warrior hver lørdag formiddag.
  6.  
    Har opdaget Ninja Warrior.. Og de sender også Sushi tv med klip fra Takeshis castle, der har kørt på tv2 zulu XD Damn, jeg savner Takeshis castle.. Og Youtube er ik' til meget hjælp..
  7.  
    Ahhh yehs Takashi's castle. Det var tider
  8.  
    det fedeste var labyrinten..:
    Oh shit, en fjende! Må løbe! Argh! *Falder ned i vand* Dammit!

XD Har ondt af dem, der blev tvunget til at løbe den vej af fyrene med masker... Det må ik' ha' været rart... Og B-R-A-V-O til dem, der kom igennem..!
    •  
      lolo
    • Apr 13th 2010

nu på torsdag, sender dr1 k en udsendelse omkring manga fra kl 20:30 :3
  9.  
    og vi vender tilbage til Naruto (Uncut) (:

Det kommer fra mandag til fredag ca 00:30. Jeg kan ikke nævne tidspunkterne da de skifter (;
    Så vidt jeg kan se, ved at tjekke openingen og slutningen, er de ved sæson 2 ^^

EDIT: Det er foresten, som nævnt tidligere, på DR1 ^^
    •  
      Silas
    • Nov 18th 2010 edited

DR2 udland havde dd. (18/11) et langt indslag om den japanske mafia.
    http://www.dr.dk/DR2/DR2+Udland/Nyheder/2010/11/18/171950.htm

Senere i programmet kommer der et indslag om, hvordan Tokyos position som modeby er truet.
  10.  
    http://www.youtube.com/user/1Animeculture?feature=mhum#p/a/f/0/kyQiKi87CX4

har altid kunnet lide dette show. Synes i burde give jer tid til ham her :) en engelsk j pop kulture introduktion fra danny choo.

Danny choo er mest kendt på youtube som "dancing stormtrooper in tokyo"

Men han er utrolig kendt derovre for at vise omverdenen hvordan Japan virkelig er.
  11.  
    DR-K sender første afsnit af en dokumentarserie om samuraiernes rolle i japansk historie i aften (18.april).
    Første afsnit bliver genudsendt næste mandag (25.april) og andet afsnit sendt samme aften.
  12.  
    På tirsdag (13/9) sender DR-K den japanske animationsfilm Vexille.
    •  
      Wish
    • Sep 13th 2011

Så starter filmen lige om lidt. Den bliver desuden genudsendt 17. september 2011 kl. 15:05 og 24. september 2011 kl. 23:30.
    •  
      Wish
    • Sep 13th 2011

Og DR Kultur viser så filmen på japansk - yay - men uden nogen form for undertekster...
  13.  
    Flot...
  14.  
    Den har undertekster på lige nu. De har åbenbart fået styr på det.
  15.  
    I morgen/tirsdag den 19-09 kommer der "En Verden af Manga" kl. 18.10 på DrK/DR Kultur ;D !!
    •  
      Wish
    • Sep 20th 2011

Cool, det vil jeg da se, selvom det er en fransk dokumentar fra 2005.