Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Jeg vandt tekken 6
  2.  
    Vinder af gæt og animér. Fik desværre aldrig fat i navnene på mine hold kammerater.
    •  
      sema
    • May 16th 2011

I er nu tilføjet ^^
  3.  
    Kan ikke lige se noget på mig for Chibi cosplay, men kan godt være jeg ikke kigger godt nok :)
    •  
      sema
    • May 17th 2011

Oh, har slet ikke fået cosplay achievements på plads endnu. Får jeg nok gjort engang i aften :)
  4.  
    Trolololooooooooo, NU er jeg tilbage og har nu uploaded alle videoerne fra Chibi cosplay showet

Videoerne kan ses her: http://www.youtube.com/user/Majkendejlig
  5.  
    BtB. jeg mangler en achivement for at vinde sidste års Street fighter Konkurrencerne. Just thought I'd put it up here
    •  
      sema
    • May 21st 2011

Prime, tænker du på 10.2? Der havde vi vist Beautiful Katamari, Raving Rabbids og BlazBlue, eller er det tilbage til 10.1 (kan ikke engang huske om vi havde spilkonkurrencer der).
    •  
      Prime
    • May 21st 2011 edited

Jeg kan huske jeg vandt en street fighter konkurrence hvor jeg var blanka og vandt fordi jeg ikke kunne finde ud af at styre ham.
    Jeg tror det var 10.1 Anycase. der var 2 stk. den ene var We Love katamari, den anden kan jeg ikke huske og sidste var Street fighter *nod*
    •  
      sema
    • May 21st 2011

*ding* Prime gained the achievement "Vinder - Street Fighter 4 - Kita Træf 10.1".

^^
  6.  
    I ar happeh nau. K thx
  7.  
    Skal vi også huske tilbage, for så var jeg vidst også på det hold, der vandt old school games på stepmania måtter ^^
    •  
      Wish
    • May 23rd 2011

Jeg har fundet et billede fra sidste Kita Træf og jeg kan se, at Andreas Droggles også var med på vores vindende hold til holdquiz.
  8.  
    @Miaen: Tak fordi du uploadede videoerne ^_^

Glæder mig til at se et galleri også :3
    •  
      sema
    • May 30th 2011

Ah ja, det er nok på tide at vi får det på plads :)