Til foråret går det igen løs i Herning. Der ville komme nørder fra nært og fjernt for at mødes og dele deres interesse for japansk popkultur. Igen i år foregår det i Herning Sportscenter. I løbet af connen vil er være forskellige events (quizzer, paneler, underholdning). Vi har også to cosplaykonkurrencer - Freestyle og SVScosplay hvor du kan kvalificere dig til Euro Cosplay. Smut ind på vores hjemmeside og læs mere. Tilmeldingen er netop kommet online.
Argh! Der er snart kun en måned til SVS. Heldigvis er de fleste ting ved at falde på plads. I kan læse om vores events til connen på hjemmesiden, hvor der faktisk står folk fra Kita bag flere af dem.
Jeg, Kevin og k4emic (gophere) er der omkring middag fredag. Hvis man som non-gopher møder op før åbningstid, hvad kan man så bruge tiden på? Vi har nemlig en med på slæb, der ankommer sammen med os :)
Det vil hun sikkert gerne. Bliver der meget at skulle stille op? Jeg kan bare ikke helt se for mig, at der skal stilles meget op, mandtallet og tiden taget i betragtning. Er Layout/Opstilling samme som sidste år? :)
Connen er forbi og selv her mandag eftermiddag/aften, er jeg stadig pænt smadret. Jeg synes, at det var en virkelig god con - den bedste vi har afholdt. Vi vil gerne høre ris og ros fra jer deltagere. I kan sende det til info@svscon.dk