Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Wish
    • Jan 14th 2011

Til foråret går det igen løs i Herning. Der ville komme nørder fra nært og fjernt for at mødes og dele deres interesse for japansk popkultur. Igen i år foregår det i Herning Sportscenter. I løbet af connen vil er være forskellige events (quizzer, paneler, underholdning). Vi har også to cosplaykonkurrencer - Freestyle og SVScosplay hvor du kan kvalificere dig til Euro Cosplay. Smut ind på vores hjemmeside og læs mere. Tilmeldingen er netop kommet online.

Ses vi til SVS 2011?
  1.  
    Komme helt sikkert ! :D
    Er tilmeldt :3
    •  
      sema
    • Jan 16th 2011

Samme her... Gopher ftw!
  2.  
    Gophers, assemble!

Det skal helt sikkert nok blive super fedt igen i år :D
    •  
      Kev
    • Jan 16th 2011

Mmm, Gopher it is
  3.  
    Sådan en hat skal man da ha! Bliver den samme farve som sidste år? :D
  4.  
    Det skal man da.
    •  
      Wish
    • Jan 16th 2011

Farven på hatten er endnu ikke besluttet.
  5.  
    Kommer helt klart! Skal bare lige ha råd til at betale og det ^^'
    •  
      lolo
    • Jan 19th 2011

kommer helt sikkert! glæder mig meget, der dette er mit første svs-con :D
  6.  
    Jeg kommer som gopher :p
    •  
      Wish
    • Apr 1st 2011

Argh! Der er snart kun en måned til SVS. Heldigvis er de fleste ting ved at falde på plads. I kan læse om vores events til connen på hjemmesiden, hvor der faktisk står folk fra Kita bag flere af dem.
    •  
      Wish
    • Apr 25th 2011

Nu er der under 14 dage til. Jeg glæder mig, men der er stadig nogle ting, som skal laves.
  7.  
    Ja det er nice :)
    Fik endelig mit brev, og sendte det på samme dag :3
    •  
      Wish
    • May 5th 2011

Så er det i morgen. Vi begynder dog allerede at stille op i aften.

Er I klar? Hvornår regner folk med at ankomme?
  8.  
    Jeg, Kevin og k4emic (gophere) er der omkring middag fredag.
    Hvis man som non-gopher møder op før åbningstid, hvad kan man så bruge tiden på? Vi har nemlig en med på slæb, der ankommer sammen med os :)
    •  
      Wish
    • May 5th 2011

Almindelige deltagere kan fordrive ventetiden i cafeteriet. Med mindre de er interesseret i at give en hånd med.
  9.  
    Det vil hun sikkert gerne.
    Bliver der meget at skulle stille op? Jeg kan bare ikke helt se for mig, at der skal stilles meget op, mandtallet og tiden taget i betragtning.
    Er Layout/Opstilling samme som sidste år? :)
    •  
      Wish
    • May 5th 2011

Det bliver lidt anderledes end sidste år. Der bliver flere inddelte områder i multihallen, og så er der altid en masse småting, der skal ordnes.
    • PIP
    • May 5th 2011

jeg tror ea og jeg kommer inden det første gophermøde kl 15:30 ... men usikker præcist hvornår vi dukker op.
    •  
      Wish
    • May 9th 2011

Connen er forbi og selv her mandag eftermiddag/aften, er jeg stadig pænt smadret. Jeg synes, at det var en virkelig god con - den bedste vi har afholdt. Vi vil gerne høre ris og ros fra jer deltagere. I kan sende det til info@svscon.dk
    •  
      Wish
    • Jul 10th 2011

Så kan SVScosplayshow ses på Youtube. ;)