Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Næst på listen venter vores Gameaften, som byder på en aften fyldt med underholdning i form af forskellige former for spil.
    Der vil være forskellige brætspil, kortspil, og endda konsoller med spil! Det bliver en aften med masser af hyggelig nørderi i bedste Kita selskab.

Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^

Hvad: Hyggeaften med masser af forskellige former for spil.
    Hvornår: Lørdag den 19. februar. Starter kl. 17.00 og slutter ved midnat (24.00).
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 personer.

Tilmeld dig her.

Kita ejer ikke nogen bræt- eller kortspil, så deltagere til arrangementet skal selv medbringe bræt- og kortspil.
    Desuden vil vi bede folk om selv at tage nogle multiplayerspil med til hhv. Xbox, PS2, PS3 og Wii. Dertil mangler vi også kontrollers til Wii'en.
    Som ved alle vores aften-arrangementer, så går vi ud i byen og spiser aftensmad, så husk nogle ekstra lommepenge. I må selvfølgelig gerne selv medbringe mad hjemmefra.
    Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.
    •  
      Zarsu
    • Jan 17th 2011 edited

Jeg synes lidt Cama har glemt at nævne at der kun er de brætspil som I, deltagere, selv medbringer.

I er også mere end velkomne til at medbringe spil til PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox360 og Wii.
    Og så mangler vi Wii controllers!
  2.  
    Hallo klokken var mange og jeg var træt! Vær du bare glad for at jeg åbnede tråden :P
    •  
      sema
    • Jan 17th 2011

3.  
    Kan desværre ikk, er hjemme hos kæresten der ^^' Og nej, kan ikk bare slæbe ham med han bor på sjælland XD
  4.  
    Pjat! :)
  5.  
    Skal have overtalt min far XD
    Prøver allerede lidt snigende med SVScon og kita-træf XD
  6.  
    Vi ses den 19. februar. Forbered dig på at få tæsk i Munchkin, Camavan =D
    •  
      Kev
    • Jan 19th 2011

Uuuuh, en Asger :D
  7.  
    Findes der stadig folk som spiller Yu-Gi-Oh? For så skal jeg gerne slæbe mit deck med og give nogle tæsk :D (så snart jeg har skaffet kørsel fra/til Hirtshals/Hjørring (anyone?))
    •  
      Junder
    • Jan 19th 2011 edited

Kan forresten godt sørge for to Wii Remotes, én Nunchuck-controller og følgende spil

Wii:
    Mario Kart Wii
    Super Smash Brothers Brawl (her ville det være rigtig lækkert, hvis der var en med et par Gamecube controllers liggende, da jeg kun har to, hvoraf den ene er nederen at bruge)
    Mario Strikers: Charged Football

Gamecube: (kan også spilles på Wii)
    F-Zero GX (har desværre ikke fået unlocked noget som helst)
    Super Smash Brothers Melee
    Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4 (Dette er japansk og kræver derfor enten en softmodded konsol, en Gamecube med freeloader eller en japansk konsol. Kan godt selv hive en soft modded Wii med, men det er bare lidt bøvlet)

XBox 360:
    Tekken 6
    Soul Calibur IV
    Street Fighter IV
  8.  
    @ Asger / Sinuce: Med glæde :P Har ikke spillet det siden hytteturen i sommers.

@ Junder: Det lyder bare super! :)
  9.  
    Jeg har et deck på omkring 30.. Men de fleste er de grønne og lilla.. Har ikke så mange monstre.. Og de er ret slidte, da min bror fik dem af en ven.. Men jeg kan blære mig med at have visse monstre, som Jayden Yugi også har XD Blandt andet Clayman og Wingman XD Og Reincarnation og Call of the Haunted, tror jeg XD
    Har også Pokemon og Duel Masters i samme bundt XD
  10.  
    jeg medbringer mit move stuff. evt min Playstation som har nogle få Move ting på sig

@Asger /Camavan. Oh it's on. IT is on!
  11.  
    Det kunne værre mega hyggeligt, men jeg tror ikk jeg har penge til det når jeg også skal til HAF. Men hvis jeg nu dukker op kan jeg tage nogen Wiimotes og GC controllers med, samt diverse GC/Wii spil.
    Og måske noget Munchkin Cthulhu og Yu-Gi-Oh!
    •  
      Wish
    • Jan 23rd 2011

Vi må nok springe over denne gang. Er der en speciel grund til, at det er en lørdag i stedet for en fredag denne gang?
  12.  
    Nææh, ikke nogen velovervejet grund. Det kunne vel lige så godt have været om fredagen. Det var nok bare en vanesag, efter som at vores andre arrangementer på Kulturbroen ligger om lørdagen.
    Er det årsagen til, at I må springe fra?
    •  
      Wish
    • Jan 26th 2011

Vi har i hvert fald planer om søndagen, og vi plejer jo at overnatte i Aalborg bagefter. Men vi ser jo også en del af jer til HAF weekenden før.
    •  
      Ea
    • Jan 31st 2011

Jeg vil prøve at få så mange brætspil med som muligt. ^^
    Tager i hvert fald mit eget Arkham Horror med, og så vil jeg se hvad jeg kan låne af min brætspilsbuddy.
    Har i hvert fald Ninja Burger i tankerne, Rattus måske..
  13.  
    Så er jeg meldt til :3
    Så mangler jeg lige transporten, så er den sikret!
    Jeg kan tage mindst en wii-controller med og maks to, hvis jeg får lov.
    Og naruto: Clash of Ninja Revolution 2 med.
    evt. også Mario Kart wii med rat, hvis det er nødvendigt :)
  14.  
    Tilmeldt! Jeg tager Cluedo med :)
  15.  
    *Scroller op og kigger på datoen*
    *Finder datoen i computerens kalender*
    OMFG.. Det er jo næste weekend.. Nogle gange er jeg virk'li' glemsom TwT
  16.  
    Angående på lørdag, så smider jeg lige en liste op over hvad vi mangler, og hvad jeg selv medbringer af spil:

Wii:
    !! Mangler 2 Wii-motes + 2 Nun-chucks
    Spil jeg medbringer:
    Rayman Raving Rabbids 2, Resident Evil: The umbrella chronicles, Resident Evil 4, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Wii Play og Wii Sports.

PS2:
    Spil jeg medbringer:
    Dragon Ball Z: Budokai, Guilty Gear X, Guilty Gear X2 #Reload, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Project Zero 1+2+3, Robotech Battlecry, SSX Tricky, Tekken 4 og Tekken 5.

PS3:
    !! Mangler 1 controller
    Spil jeg medbringer:
    BlazBlue -Calamity Trigger-, Battlefield: Bad Company 2, Bioshock 2, Dead Rising 2, Heavy Rain, Katamari Forever, Little Big Planet, Mirrors Edge, Burnout Paradise og Street Fighter IV.

Xbox 360:
    !! Mangler 2 controllers
    Spil jeg medbringer:
    Army of Two, Beautiful Katamari, Burnout Paradise, Freedom Fighters, Gears of War 1+2, Guilty Gear 2 -Overture-, Halo 1+2+3 og Naruto: Rise of a Ninja.

I er mere end velkomne til at medbringe flere spil til arrangementet!
    Husk at kun lovlige spil er tilladt - ingen brændte spil ;)
  17.  
    Så er jeg tilmeldt, jeg ville dog ønske jeg kunne hjælpe til med spil, men alle mine spil er jaaa, i ved..
  18.  
    PS2: Medbringer et Teenage mutant ninja turtles spil

PS3: jeg medbringer 2 move controllers, en normal controller, Eye thingy, et move spil, Tekken 6, Fairy tale fights, Dynasty warriors Gundam 2.
  19.  
    Udover det jeg har skrevet ovenstående, så hiver jeg også PS3 udgaven af Marvel vs Capcom 3 med, som udkommer dagen før.

Og udover det, er der så en venlig sjæl som kunne tænke sig at samle mig op ved togstationen og droppe mig af der igen?
  20.  
    Wii: Jeg kan godt tage to remotes med... Og evt. også Mario Kart wii med rat, hvis man er interesseret..

Så mangler jeg bare lige transporten...

Junder: Hvor bor du i forhold til en station? Vi ku evt. tage hirtshalstoget sammen og så videre mod Aalborg.. Skal bare kende billetprisen mellem Hjørring og Aalborg først X3 (Mit periodekort rækker kun til hjørring...)
  21.  
    Mener at det er 11 zoner mellem Hirtshals og Hjørring. Den billigste løsning er at smide 177,- efter et 3-zoners klippekort som så kan bruges begge veje. Bor desuden i gå-afstand fra lilleheden station.
  22.  
    Mener du ikke tre mellem Hjørring og Hirtshals og 11 mellem Hjørring og Aalborg? Ellers har jeg kørt skævt mange gange.. Jeg bor i gåafstand fra Emmersbæk, det tager godt fem minutter.. Okay..
  23.  
    Nope. er ret sikker på at det er 11. Jeg har i hvert fald tit kørt mellem Hirtshals og Aalborg på 4 klip (dvs. at der er klippet for 12 zoner)
    • PIP
    • Feb 15th 2011

vi tager Red November og Death Angel med ofc ^^
  24.  
    Du nævnte bare Hjøring i stedet for Aalborg XD
    Har muligvis en kørelejlighed med to muligheder, men skal lige kontakte de involverede:
    1) Vi tager toget fra hirtshals til Aalborg og får en kørelejlighed af min fars ekskone(Hun har tilbudt sig)
    2) vi bliver kørt af mine bedsteforældre, der kører ud og besøger min faster og onkel, og køres hjem af dem..

Hvad lyder mest smartest? XD
  25.  
    Den finder vi lige ud af internt.
  26.  
    Death Angel er awesome!!!
  27.  
    Awesome aften. Tak for den. og tak til de dejlige Spillere i Werewolf. næste gang blive endnu mere fedt ^^
  28.  
    Tak for i aften og epic tie game xD
  29.  
    Det var -bandeord- nice!
    Tak for en fed aften/nat :D

Og undskyld jeg var et fjols og ikke hørte efter, da der skulle hentes pizza >////<
  30.  
    Really nice aften. Faktisk for nice, glemte helt at tage billeder af de dejlige mennesker XP
  31.  
    Tænkte nok der var en der havde camera med
  32.  
    I sure hope so. Det ville trist hvis vi ik' kunne vise resten af verdenen hvor hyggelig en aften vi havde.. Og larmende.. Og ja, vi larmede så meget at det kunne ses på billeder... Og ja det er muligt, for det siger jeg.. nuf said XP
  33.  
    Aye ville have været rart hvis vi kunne blive ved. It was awesome and nice ^^
  34.  
    Yup, mange tak for et hyggeligt event! :P
    @ Kischii, det går nu nok ;)
    • PIP
    • Feb 20th 2011

meget hyggeligt men ærgeligt at det ikke var længere. Kunne have været rart hvis det havde været muligt at spille Arkham Horror færdig samt fået flere med i at spille Death Angel.
  35.  
    Jah Death angel *sadface* ville jeg gerne spille
  36.  
    PIP > Desværre kan vi senest have lokalerne til kl 24.00 i Kulturbroen :/ Og i Huset er det jo kun til kl. 22.00.
  37.  
    Jeg tog omkring to billeder.. Jeg er en møgdårlig fotograf, så.. XD
  38.  
    Evt. kan arrangementet starte tidligere. Mig og dem jeg kom med var jo så dumme at være der klokken 16 XD
  39.  
    Junder > Skakklubben havde booket lokalerne indtil kl 17.00. Vi er desværre ikke de eneste, der benytter os af lokalerne :)
  40.  
    Der var ikke nogen klokken 1600 i lokalerne, dørene var låst... Bare en bemærkelse..
    • PIP
    • Feb 21st 2011

nu har jeg ikke lyst til at være der til længere end 24 ... jeg er jo ved at blive gammel og skal også have min søvn ;)