I løber af Kita Træf 11.1 vil der blive serveret fire forskellige måltider i Husets kantine. Menuen for brunch lørdag og søndag samt aftensmaden fredag er fastlagt af Huset, mens menuen for fællesspisning lørdag aften vælges ved en afstemning på vores forum.
Når i tilmelder jeg arrangementet har i mulighed for at bestille måltider i kantinen, men menuerne er ikke blevet bekræftet endnu og vi har ikke valgt menuen for fællesspisningen. Men frygt ej, alle tilmeldte kan ændre deres valg af måltider igennem selvbetjening frem til den 1. april.
Denne tråd vil løbende blive opdateret når vi får bekræftet indholdet af de forskellige menuer, og vil blive brugt til afstemningen om menuen for fællesspisningen.
Afstemning omkring menu for fællesspisning lørdag aften
Tradition tro stemmer vi om menuen som vil blive serveret i kantinen til fællesspisning lørdag aften. Jeg har fået følgende tre forslag til menuer fra Husets kok.
1. Oksefilet med bagt kartoffel grønsager og bearnaisesauce. 2. Wokgryde med svinekød i sur/sød sauce. 3. Kyllingebryst med ris og karry.
Skriv en kommentar i denne tråd for at stemme på hvilken menu du helst ser blive serveret. Afstemningen løber frem til mandag den 28. februar hvor jeg melder resultatet om morgenen til Huset.
Har i nogen spørgsmål omkring maden er i også velkommen til at skrive her.
Jeg ved ikk med jer, men jeg hører altid nogle brokke sig over at vi kun får det samme og det samme til hver møde, så det er tid til en afveksling D: !
Jeg er skuffet - kyllingen og wok'en kan jeg altid selv lave - oksefilet er en sjælden ting i mit hus.......Så er det heldigt jeg skal til sølvbryllup tirsdagen inden træf, og dér er menuen oksefilet..!! Luckyyyyy=D