Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hej alle!

Eftersom arrangeringen af et cosplay show gik i vasken til sidste træf, men interessen omkring det viste sig at være større end først forventet vil vi igen forsøge at stable et cosplay show på benene til det kommende Kita Træf!

Showet vil blive afholdt lørdag kl. 14.30 i gården, hvis vejret tillader det, ellers flytter vi det ind i vores konkurrencesal.

Hver gruppe må bestå af 1 til 3 personer og deres act må vare op til 5 minutter. Vi stiller mikrofoner til rådighed til gruppens medlemmer. Hvis folk ønsker at få musik/lydklip afspillet kan dette også arrangeres.

Der udpeges en gruppe dommere som vil give i alt to priser til de deltagende cosplaygrupper. Kita Prisen (Bedste helhed - dvs. bedste kostumer, skuespil, osv.) og Seriøse Symaskine Skillz (Bedste håndværk - det bedste, hjemmesyede cosplay).

Sidste tilmeldingsfrist er søndag den 20. marts!

I kan tilmelde jer her! :D

Er der nogen, som har tænkt sig at tilmelde sig? :3
    •  
      lolo
    • Feb 4th 2011

hvis jeg kan finde nogle der intenseret i at lave en act med mig, så ville jeg super gerne tilmelde mig :3
    er så ked af at det gik i vasken sidste år, så det er dejlig at høre, at det måske kommer op i år :D
  2.  
    En veninde og jeg skal i hvert fald lave et show. Jeg går ud fra, vi er tilmeldt (idet hun kontaktede mig) ^^
  3.  
    MangaAnimeLover > Jeg har ikke modtaget nogen mail fra jer, så hun har nok ikke fået jer tilmeldt endnu :)
  4.  
    HUSK AT TILMELDINGEN TIL COSPLAY KONKURRENCEN LUKKER OM UNDER 2 UGER :)
  5.  
    Er der nok til at det bliver oprettet endnu? :)
  6.  
    Desværre ikke, nej. Så hvis der ikke er flere som tilmelder sig er vi nødsaget til at aflyse showet og lade nogle af de andre events fylde lidt mere :)
    •  
      lolo
    • Mar 15th 2011

hvor lang tid går der før man får en bekræftelse e-mail på at man er tilmeldt? :)
  7.  
    @Zarsu
    Det ville være en skam, da jeg gerne ville se hvad I kunne finde på, men hvis der ikke er nok grupper er det forståeligt :)
    •  
      sema
    • Mar 16th 2011

lolo: Der har vi vist glemt noget :)

Jeg har nu sendt bekræftelser ud til alle grupper vi har modtaget tilmeldinger fra.
  8.  
    Hvor mange grupper er minimum for oprettelse og hvor mange er der nu? :) (dvs. hvor langt er vi fra at der er nok?)
  9.  
    Lige nu er der kun 4 grupper tilmeldt, hvilket jeg stadig synes er for lidt ^^; Det ville nok godt kunne gøres med 5 grupper, men ikke med færre.
  10.  
    Nu burde der være nok grupper tilmeldt ^^
  11.  
    Yay~~ You did it! xD *Awesome high-five* og held og lykke med act'en! ^^
  12.  
    Jo tak, tilmeldte os da jeg kom hjem (Camilla og jeg) :p
    Held og lykke til jer os :D
    *Super awesome high-five* xD
  13.  
    Nice og tak! ^^