Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Vi sidder i oppyntningsrådet, og er kommet lidt til kort med ideer. Ind til videre vil der være:

- ca. 90 plakater hængt op
    - en lille væg med gamle tegninger som folk har lavet
    - en væg med dugen fra et gammelt tegnebord
    - Kita's reklame fly kommer op og flyve igen
    - Der kommer ny dug til tegnebordet, så vi kan bryde endnu mere næste gang
    - En overraskelse med nogle seje billeder, der kommer til at pryde en væg

Vi kunne godt bruge nogle flere fede ideer, så vi kan få det endnu hyggeligere og skabe en fantastisk stemning. Så kom med jeres ideer hold jer endeligt ikke tilbage ;)
  2.  
    I kunne male alle stenene ude i gården til et farverigt spetakel! ;)

Ellers ved jeg ik' lige, hvad der mangler.
  3.  
    Jeg ved ikke om dette falder uden for oppyntningsrådets område, men jeg synes, at det kunne være hyggeligt at afspille noget lavt stemningsskabende japansk musik fx fra anime, men også musik af mere traditionel art i nogle af rummene fx tegnehjørnet, i receptionen osv.
    •  
      Wish
    • Feb 8th 2011

Evt. puder med animefigurer på nede i brætspilsområdet.
  4.  
    Ideer jubii :p

Kan godt lide ideen med musik i nogle af rummene. Receptionen, tror jeg ikke ville gå da der til tider er en del stress på og det kan bare bidrage yderligere til den stressfaktor. Tegnehjørnet kunne det godt lade sig gøre. Det kunne også være en god ide til brætsspilsrummet!

Puder med animefigurer på er vel rimeligt pebrede, og den slags penge har vi ikke rigtigt. Men det skulle da være muligt hvis der skal laves puder igen at lave tryk på dem.
  5.  
    Jeg ved ikke om vi har lov til det, men jeg synes, at det kunne være hyggeligt med nogle levende lys måske fyrfadslys i nogle af rummene...
  6.  
    Farligt og upassende i flere sammenhænge.

På tegnebordet ville de være farlige, let antændelige ting og det roder.
    Gameroom + de små spille rum, ingen plads og farligt med så mange mennesker der bevæger sig.
    Sovesalen og biografen ville det være forstyrrende.
    Reception, er der ingen plads og ingen grund.

Brætsspilsrummet kunne der godt være nogle, men tror ikke folk er så glade for at have levende lys omkring deres papspil :)

Det eneste sted jeg rigtig kunne forestille mig det ville være et manga hygge hjørne, men sådan et hjørne har vi desværre ikke plads til.
  7.  
    Selv I Brætsspilsrummet er der ikke plads til det. når folk spiller.
  8.  
    Generelt synes jeg, I har været gode til at få pyntet op til træffene :3

Noget, der kunne være fint, er en opslagstavle med en masse cosplay-billeder af kitanitterne. Nu har vi jo en masse anime-plakater rundt omkring, og cosplay spiller jo egentlig også en stor rolle i Kita, så det kunne være spændende at se diverse cosplaybilleder. Så kunne man fx selv printe nogle ud og hænge dem op på tavlen - både som blær og reklame for sig selv og ens cosplay- og syskillz...
    Bare en tanke. Jeg ved ikke, om der overhovedet er plads til sådan en tavle nogen steder. Men det er i hvert fald meget fascinerende at kigge på andre folks cosplaybilleder - især fordi jeg ved, at der er nogle virkeligt dygtige cosplayere iblandt os ^^ (og så er det så dejligt inspirerende at se på).

Ellers så vil jeg lige lægge hovedet i blød efter andre idéer. Normalvis synes jeg ikke, vi mangler pynt, men det kunne være sjovt med lidt variation :)
    •  
      Wish
    • Feb 20th 2011

I kunne også lave en væg dedikeret til plakater og lignende fra andre relaterede arrangementer.
  9.  
    Til MangaAnimeLover: Jeg kan godt lide ideen med billeder af forskellige cosplays, især at det er billeder af foreningen medlemmer. En opslagstavle er dig ikke så praktisk da den skal hænges op ellers skal der anskaffes et stativ til at holde den. En nem måde kunne være hvis vi lavede en tråd, hvor folk kunne sende billeder af dem selv i cosplays, (som du siger i deres fineste eller sjoveste) og så kunne vi lave en collage, med udprintede billeder på et stykke pap/papir. Hvis folk er med på ideen ville det jo være ret nemt at gennemføre. Jeg vil prøve at tage ideen op til næste møde oppyntningsrådet har, og så se hvordan ideer vil klare sig ;)

Man kunne gøre det samme med billeder fra nye manga'er og anime'er.

Til Wish: Lige for at forstå din ide helt; skal det være reklame for andre arrangementer, billeder fra andre arrangementer eller skal det forstås som ting fra andre foreningers arrangementer (som SVS, HAF, J-popcon?)
    •  
      Wish
    • Feb 21st 2011

Jeg tænkte mest reklame.

Ang. cosplaybillederne, kunne de vel også hænges op med læretyggegummi.
  10.  
    Jeg går ud fra, der oprettes en tråd (eller lignende), hvis idéen med cosplay-billeds-collage accepteres? ^^
  11.  
    Sorry det tog så lang tid, havde sku glemt det.

MangaAnimeLover: Det gennemføres ikke til dette træf, men evt. til næste. Vi har en del mere oppyntning denne gang og kan ikke lige umiddelbart se hvor det skal være, men det bliver sat på som opgave til næste træf!

Wish: Jeg tror hellere det må være op til bestyrelsen, om vi skal lave sådan en reklame væg. Jeg tror nu selv det mest effektive ville være at få lov til at reklamere for dem selv., med en lille hurtig intro. Jeg vil råde dig til at skrive det i tråden:
    http://www.anime-kita.dk/forum/discussion/470/sporgsmal-og-ideer-til-bestyrelsen
  12.  
    Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe med ophængning af plakater og skilte til træffet? Så må i meget gerne skrive her. Jeg skal bruge 1 person der kan komme omkring kl. 3 fredag og gå i gang med opsætning af plakater.
  13.  
    Jeg har hele fredagen fri så jeg ka' godt komme tideligt.
  14.  
    Ja, dig har jeg på min liste ;) Og tidspunktet er sådan lidt flyvsk, da vi jo først skal have plakaterne og skiltene ned til huset før de kan sættes op. Men hvis du kan komme før kl. 15, må vi lige diskutere hvad der er bedst.

Dvs. jeg mangler en mere ;)
  15.  
    Jeg melder mig ligeledes :D

*edit*
    Nårh ja, for fa'en, jeg skal da i skole om fredagen...... Jeg kan nok ikke hjælpe ^^;
  16.  
    Æv... Tanken tæller også lidt :D