Lørdag den 19. marts vil vi afholde en tegneaften, hvor der også bliver plads til noget andet ved siden af. Der vil blive stillet borde frem med plads til kort- og brætspil og tegnerier, og muligvis smider vi noget Stepmania eller en anden konsol op også i det lille lokale ved siden af. <--- Bliver ikke stillet frem alligevel.
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad: Hyggeaften, hvor der fokuseres på at tegne, men hvor der også vil være plads til andre ting. Hvornår: Lørdag den 19. marts. Starter kl. 14.00 og slutter omkring kl. 23:00. Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
Vi vil stille almindelige blyanter og papir til rådighed, men det vil nok være en god ide selv at medbringe penalhus og diverse tegneredskaber, hvis man vil fordybe sig i det. Kita ejer ikke nogen bræt- eller kortspil, så deltagere til arrangementet skal selv medbringe disse.
Som ved alle vores aften-arrangementer, så går vi ud i byen og spiser aftensmad, så husk nogle ekstra lommepenge. I må selvfølgelig gerne selv medbringe mad hjemmefra. Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.
@Kischii Snakkede med min far da jeg kom hjem, faktisk kørte vi rigtigt xD Men jeg kan ikke love det 100% der går altid noget galt når jeg er i Aalborg ^^ Regner med at tage en anden GPS med som burde passe bedre (en garmin) :P
@Sonrisk Glæder jeg mig til ^^ Bliver godt at se dig igen
Kischii: Håber virkelig du kommer :D Savner dig sådan! :) + Vi kommer helt sikkert til at fare vild når vi kører med ham! Det sker HVER gang ^^ The_Mew: Hahah det fortalte du sjovt nok ikke om :S :D
@Camavan har hørt du er god til det med anime-kita, så nu vil jeg lige spørge dig, jeg var med til sidste arrangement og betalte de 50kr for første rate, og så meldte jeg mig til kita træf og betalte via net for anden rate, gælder min anden rate så også til det her arrangement? eller gælder det først til efter kita træf?
@ Sonrisk Vores system er lidt kompliceret når det lige kommer til sådan en situation, så den bliver vi nødt til at ordne manuelt ved næste arrangement :) Bare lige nævn det for os ved arrangementet, for ja selvfølgelig skal dit medlemsskab jo gælde efter som at du har betalt :)
@ Junder Lige præcis ^^ Også derfor jeg mener, at I er kørt forkert, hvis I når til Aalborg :P