Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Lørdag den 19. marts vil vi afholde en tegneaften, hvor der også bliver plads til noget andet ved siden af.
    Der vil blive stillet borde frem med plads til kort- og brætspil og tegnerier, og muligvis smider vi noget Stepmania eller en anden konsol op også i det lille lokale ved siden af. <--- Bliver ikke stillet frem alligevel.

Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^

Hvad: Hyggeaften, hvor der fokuseres på at tegne, men hvor der også vil være plads til andre ting.
    Hvornår: Lørdag den 19. marts. Starter kl. 14.00 og slutter omkring kl. 23:00.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 personer.

Tilmeld dig her!

Vi vil stille almindelige blyanter og papir til rådighed, men det vil nok være en god ide selv at medbringe penalhus og diverse tegneredskaber, hvis man vil fordybe sig i det.
    Kita ejer ikke nogen bræt- eller kortspil, så deltagere til arrangementet skal selv medbringe disse.

Som ved alle vores aften-arrangementer, så går vi ud i byen og spiser aftensmad, så husk nogle ekstra lommepenge. I må selvfølgelig gerne selv medbringe mad hjemmefra.
    Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.
  2.  
    Fedt at tilmeldingen er kommet op ^^
    Jeg glæder mig allerede, og wow jeg er nummer to som er tilmeldt :P

Man kan ikke komme til tilmeldingen fra siden Arrangementer, bare lige en heads up
  3.  
    Øv! Den går ikke denne gang!
  4.  
    @ The_Mew : Tak, den havde jeg lige glemt ;)
  5.  
    @ Camavan: Ikke noget problem :) så må vi håbe det giver flere deltagere :P
  6.  
    Mit første arrangement :D Jeg glæder mig så meget x)
  7.  
    Også mit første arrangement... glæder mig også ret meget (:
    •  
      Neros
    • Mar 11th 2011 edited

Woohoo! Tegne/Spil aften :D
    Håber der kommer en med Arkham Horror. Det var ret sjovt sidste gang vi spillede X3

Og det bliver spænde at se hvor mange nye der kommer :P
  8.  
    Dem jeg kører derned har Munchkin med :3
  9.  
    Jeg kommer måske.. Har ikke rigtigt haft en ordentlig weekend(eller hverdag) på det seneste, men lysten til at komme er der i den grad :D
  10.  
    Du er velkommen til at køre med mig igen ^^
    Så kan du jo holde Camilla ved selvskab hvis jeg bliver træls at høre på xD
  11.  
    Jeg hopper også med på vognen, efter som sidste gang var en stor succces ;D
  12.  
    The_mew: Lover du, vi ikke farer vild igen? ;P
  13.  
    @Kischii
    Snakkede med min far da jeg kom hjem, faktisk kørte vi rigtigt xD
    Men jeg kan ikke love det 100% der går altid noget galt når jeg er i Aalborg ^^
    Regner med at tage en anden GPS med som burde passe bedre (en garmin) :P

@Sonrisk
    Glæder jeg mig til ^^
    Bliver godt at se dig igen
  14.  
    Kischii: Håber virkelig du kommer :D Savner dig sådan! :) + Vi kommer helt sikkert til at fare vild når vi kører med ham! Det sker HVER gang ^^
    The_Mew: Hahah det fortalte du sjovt nok ikke om :S :D
  15.  
    Kunne godt finde på at kigge over...ved bare ikke helt om weekenden er ledig til det...hmm - I'll get back to you on that! =D
  16.  
    "Men jeg kan ikke love det 100% der går altid noget galt når jeg er i Aalborg ^^"
    Altså hvis kommer til Aalborg, så er du allerede kørt forkert :D
  17.  
    @The_Mew
    det bliver fedt ;D og ilm

@Camavan
    har hørt du er god til det med anime-kita, så nu vil jeg lige spørge dig, jeg var med til sidste arrangement og betalte de 50kr for første rate, og så meldte jeg mig til kita træf og betalte via net for anden rate, gælder min anden rate så også til det her arrangement? eller gælder det først til efter kita træf?
  18.  
    @Camavan
    Se det gik galt inden jeg kom afsted xD, desuden skal jeg ind i Aalborg for at komme hjem igen.

@Sonrisk
    Det bliver det ^^
    Kommer du til træf ? Nice !
  19.  
    @The_Mew
    I følge ALLE rutevejledninger på nettet, skal man ikke i gennem Aalborg for at komme fra Nørresundby til Hirtshals
  20.  
    @ Sonrisk
    Vores system er lidt kompliceret når det lige kommer til sådan en situation, så den bliver vi nødt til at ordne manuelt ved næste arrangement :) Bare lige nævn det for os ved arrangementet, for ja selvfølgelig skal dit medlemsskab jo gælde efter som at du har betalt :)

@ Junder
    Lige præcis ^^ Også derfor jeg mener, at I er kørt forkert, hvis I når til Aalborg :P
  21.  
    @Junder
    Du var med til det og som navigatør xD

@Camavan
    Så kendt er jeg ikke på de kanter
  22.  
    @Junder + The_Mew: Tror vist heller ikke det hjalp at jeg har en rigtig umoderne telefon uden GPS XD
  23.  
    @Kischii
    Vi kom da hjem i sidste ende :p
  24.  
    The_Mew: Jeps XD

Hvornår kan man senest tilmelde sig? Har en del problemer for tiden, så jeg er lidt langsom i det..
  25.  
    Der er ikke nogen deadline for tilmelding ved chibiarrangementer. Bare du gør det inden arrangementet er ovre ^^
  26.  
    @Kischii
    Så bliver vi mange i bilen ? :D
  27.  
    Camavan: Ok :3

The_Mew: Måske XD
  28.  
    @Kischii
    *Packs an extra pack of gum* Eller hov det er Camilla's tyggegummi xD
  29.  
    @The_Mew
    Synes bare du skal ligge pakken fra dig stille og roligt.. Så kommer ingen til skade ;) ^^
  30.  
    @TheC
    Kom og tag den :D
  31.  
    @The_Mew
    I will!
  32.  
    Takker dybt med et endnu dybere buk for en fed aften XD
    Det var oh so awesome! A>///<A
  33.  
    Det var godt. Har lidt nitten på over jeg var nødt til at smutte allerede kl 5 :/
    Men håber da det gik godt i løbet af aftenen ;)
  34.  
    Det gik faktisk BEDRE, efter du var gået 8D