Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Zarsu
    • Mar 7th 2011 edited

Så er der kun omkring en måned til Kita Træf 11.1, så nu er det igen på tide med en gameroom-tråd.

Som altid afhænger gameroomet helt af hvad I kan bidrage med.
    Herunder står en liste over de ting, der stadig mangler, og hvis du gerne vil medbringe nogle af de ting vi mangler, er du mere end velkommen! Bare skriv i denne tråd hvad du kan udlåne ^^
    Hvis du ikke har mulighed for selv at transportere tingene til træffet kan vi sagtens hente tingene i bil! Du skal bare informere os om dette.

Medbring heller end gerne spil til de forskellige konsoller! Jeg har indsat en lille liste over de spil jeg medbringer, så du ikke kommer til at tage de sammen med. Vi efterlyser mest spil vi kan være flere om, da det er lidt sjovere at spille imod/med hinanden ;P
    Husk dog at det kun er originale spil der er tilladt! Ingen brændte spil ;)
    Spil, tilbehør og konsoller vil få navneskilt på sig, så der på intet tidspunkt opstår tvivl om hvem ejeren er.

Derudover vil jeg lige informere om at gameroom'et ligger lige ved siden af receptionen, hvor der konstant er mindst én vagt. Dette betyder at gameroom'et er under konstant overvågning, og at ingen af de forkerte ting forlader rummet ^^

Mangler til PS3:
    - 1 ekstra controller

Mangler til Xbox 360:
    - 2 ekstra controllere

Mangler til Wii:
    - 2 ekstra wii-motes + 2 Nunchucks

Jeg medbringer:
    Wii: Rayman Raving Rabbids 2, Resident Evil: The umbrella chronicles, Resident Evil 4, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Wii Play og Wii Sports.
    PS2: Dragon Ball Z: Budokai, Guilty Gear X, Guilty Gear X2 #Reload, Naruto Ultimate Ninja, One Piece: Grand Battle, Project Zero 1+2+3, Robotech Battlecry, SSX Tricky, Tekken 4, Tekken 5 og We Love Katamari.
    PS3: BlazBlue -Calamity Trigger-, Battlefield: Bad Company 2, Bioshock 2, Dead Rising 2, Heavy Rain, Katamari Forever, Little Big Planet, Mirrors Edge, Burnout Paradise, Street Fighter IV og Tekken 6.
    Xbox 360: Army of Two, Beautiful Katamari, Burnout Paradise, Freedom Fighters, Gears of War 1+2, Guilty Gear 2 -Overture-, Halo 1+2+3 og Naruto: Rise of a Ninja.
  1.  
    Kigger lige i samlingen i morgen, om der skulle være noget spænende - Men kan allerede nu sige at Marvel vs. Capcom 3 ryger med.

Desuden synes jeg der mangler noget retro gaming!
  2.  
    jeg tager den sidste ps3 controller med.

ps2:
    dragon ball serien (ikke det første :p)
    ultimate ninja 4

ps3:
    dragon ball burst limt
    dc univers vs. mortal combat

når jeg kommer hjem kigger jeg på om der er flere, eller fejl xD
  3.  
    Kan tage 2 wii-remotes med (kun én med Motion Plus)og én nunchuck
  4.  
    Har en gammel SNES med 2 stik. og en mousetablet.

af spil har jeg:

Mario paint.
    Super mario pack (1,2 og 3, + yoshi land. og Yoshi's island)
    Aladin
    (mortal kombat, er dog ikke helt sikker)
    Pinocio
    og en box der gør at man kan spille gamle gameboy spil derpå.

Derudover har jeg en tilslutterbox som gør at jeg kan spille gamle diskette spil på den.

(har over 100 random spil i diskette format)

MEN, dengang jeg var 16, gav jeg den til min lille fætter, som dengang var 7 år. tvivler på han bruger den meget nu, så spørger om jeg kan låne/få den tilbage.
  5.  
    AnimeCulture > Umiddelbart har vi hverken et ledigt fjernsyn eller plads i gameroomet til en 5. konsol, men hvis folk er interesseret i den kan du jo prøve at slæbe den med alligevel :)
  6.  
    Jeg skal gerne donere et fjernsyn, hvis det betyder at vi kan få noget retro gaming!
  7.  
    Junder > Vi har bare ikke noget sted vi kan sætte det op :/ Gameroom'et er virkeligt småt, og der er kun lige plads til de 4 fjernsyn vi i forvejen har. Så kommer konsollen til at stå i et helt andet rum, der ikke er under opsyn, ligesom gameroom'et er. Hvilket sagtens kan arrangeres, da vi har 3 små rum ovre i en af de andre bygninger! Men som sagt, så er tingene så ikke under opsyn :)
  8.  
    Alternativt kunne den bare smækkes op sammen med PS2'eren og så kan man bare bytte kablet ud alt efter hvad man vil spille :)
  9.  
    Junder > Sådan kunne det også sagtens gøre, men så skal folk bare gøres opmærksomme på at de IKKE selv må skifte rundt på konsollerne, og skal kontakte personalet hvis der skal byttes rundt på konsoller :) Det er jo privatpersoners konsoller til træffet, så vi kan ikke have at alle og enhver render rundt og bytter om på dem.
    •  
      jfs
    • Mar 14th 2011

Hmm, hvad hvis begge konsoller kan sluttes til tv'et samtidig, hvis det har to indgange? Så man bare kan skifte kanal eller input på tv'et.
    •  
      Junder
    • Mar 14th 2011 edited

Og har tv'et ikke to indgange, så har jeg en 3-i-1 scart-stik boks liggende et sted, som jeg godt kan hive med. Der kan sluttes op til 3 konsoller (som benytter scart stik) til den og de vil allesammen blive spillet på samme kanal, så så længe der kun er en konsol tændt ad gangen, er det vel en perfekt løsning.
  10.  
    Junder > Den må du meget gerne tage med, så :D Det var da en smart dimmer! For det er nemlig et gammelt fjernsyn vi bruger til PS2'en, så jeg tvivler på at den har mere end én indgang til scart-stik.
  11.  
    Kunne desværre ikke skaffe konsolen, siden han har solgt det. Men. har en ps2 spil som indeholder lidt retro halløj :P
  12.  
    Well, hiver min scart-stik split-thingy med anyway, så vi er dækket ind hvis der skulle dukke noget op :)
  13.  
    Øh kunne måske tage nogle King og fighters spil til ps2 med, hvis det har interesse?
    -KOF XI
    -KOF Neowave
    -KOF Maximum Impact 1- og 2^^
    XI og Neowave er ret gamle, og har dårlig design kvalitet, men det syntes jeg personligt bare er charmerende :)
  14.  
    I approve of your choice of games MewMewMali!
  15.  
    Tager lige flere wii spil med:

Mario party 8
    Mario kart
    Super mario galaxy
    Donkey kong Country returns
    Sonic colours
    SSBB

Og ved ikke om der er noget tegne område .. men tager lige et Kalligrafisæt med hvis nogen vil prøve det.

Nævn lige hvis der er nogen jeg ikke behøver tage med.