Til vores bestyrelsesmøde den 3. februar blev vi enige om, at vi vil have en tråd på vores forum, der skal virke som en brainstorm for emner til fremtidige bestyrelsesmøder. I denne tråd kan foreningens medlemmer (det er jer) stille spørgsmål eller komme med råd og idéer til eventuelle forbedringer, og vi vil så tage disse op til diskussion ved vores møder. Det vil sige, at vi vil danne vores dagsorden på baggrund af de ting, som er blevet nævnt herinde i tråden.
Så har I noget på hjerte, så skriv det her :) Vi spørger muligvis ind til det.
Jeg har et forslag: Når man tilmelder sig traf og man er tilmeldt et andet chibi, ville det være en ide at tilføje en mulighed under traf som hedder betaler ved næste arrangement her tænker jeg på betaling af kontingent :)
@ The_Mew: Pt. løser vi det manuelt ved registrering til chibiarrangementet. Det betalingssystem, som hjemmesiden kører med, kan ikke helt finde ud af, at medlemsskabet skal gælde fra næste arrangement af - det arbejder vores system-gut på! Men det burde ikke være noget problem for jer, da vi forstå jeres situation :) Bare lige nævn det for os, når vi registrerer jer til chibiarrangementet, så I slipper for at betale dobbelt ;)
@ lolo: Udemærket idé og vi har hørt andre nævne det også. Vi har ikke mulighed for at tage det med i Kita Træf 11.1, men det bliver muligvis aktuelt fra 11.2 af, hvis vi kan få plads til det i tidsplanen :) Vi vil kigge nærmere på det ved optakten til Kita Træf 11.2.
Tak for jeres idéer. Er der flere, der brænder inde med nogle ting, de gerne vil sige til bestyrelsen, så skriv dem endelig her, så vi kan få det diskuteret ved næste møde :)
@Camavan Det lyder godt, det virker bare som en stor tidsbesparer hvis betalingssystemmet selv forstod det, men hvis det kun handler om 1-3 stykker hvert år så er det jo ikke et problem. :)
BUMP! I forbindelse med planlægningen af Kita Træf 11.2 kunne det godt tænkes, at nogle af jer medlemmer havde nogle idéer eller meninger, som I gerne vil have hørt. I så fald skriv her i tråden, og vi kan muligvis få brugt jeres stemme til forbedringer af det kommende træf :)
Som sælger til bring and buy oplevede jeg noget forvirring blandt de potentielle købere om hvordan fx betalingen skulle foregå. Så jeg tænke på om man udover at fortsætte med at informere folk verbalt (hvilket jeg synes blev gjort rigtig godt), at man også satte et stykke papir op på væggen ved bring and buy bordet, hvor man kort skrev hvor man skulle betale osv.
Altså jeg kan på ingen måde se hvorfor vi ikke skulle kunne lave sådan nogle sedler :) så mon ikke du kan forvente de kommer op allerede til næste træf.
Jeg har faktisk tænkt på noget mht. Kantinen... Nu ved jeg jo ikke, hvor meget indflydelse vi har på den, men er det muligt evt. at kunne arrangere, at de laver 3 retter lørdag aften i stedet for 1? Jeg har ofte været ude for, at nogle har brokket/klaget over valget af mad, fordi de meget hellere ville have haft noget andet (men det ikke blev valgt i afstemningen). Så hvis man måske kunne rapportere til Kantinen hvor mange, der er interesseret i at købe diverse retter, (hvilket man vælger ved tilmelding), kunne de måske lave 28 portioner af ret 1, 38 portioner af ret 2 og 54 portioner af ret 3 - så man hver især kan vælge, hvad man vil have, i stedet for at det er majoriteten/flertallet, der skal bestemme, hvad man bruge sine 60 kr. til.. :) Jeg forestiller mig dog, at det vil blive en tand for besværligt for Kantinen at skulle have gang i 3 forskellige retter, men hvis det er noget, der kan arrangeres, tror jeg, mange vil blive pleased :) (eller også kunne vi bare kun tilbyde 2 forskellige retter, som man vælger imellem - så mindsker det arbejdet for Kantinen, hvis det nu er... Men bare så længe man har et valg)
Jeg er faktisk også lidt med på Shins ide med at holde en kort eller brætspilsturnering. Dog er pokemon, magic cards og mange af de spil som der allerede er en del der spiller, jo så fokuseret på små grupper af træffet, hvor hvis man tog et spil alle havde en change, altså folk udgangspunkt i erfaring er nogenlunde lige, ville det være sjovere for alle.
Et forslag kunne være at tage et spil som werewolf hvor der allerede er et kæmpe fremmøde og gøre det til et event hvor man samles og spiller om natten, eventuelt lege lidt med belysningen, lyde og så evt. gøre det fredag aften hvor folk så kommer til at lære hinanden lidt bedre at kende.