I den nye film om Rødhætte, er der en landsby (Den vil nu blive kendt som Murderville). I Murderville er der et kærestepar som vil stikke af sammen, alt imens en varulv dræber personer og en fyr ved navn Solomon prøver at få den lynchet.... Coincidence? I don't think so!
Jeg syntes nu mere, det virker som en sexet op version af Rødhætte pga. hypen med sexede varulve pga. Twilight. Men når du skriver det sådan, kan jeg godt se referencen til Werewolves.
Desuden er det vel den mest normale storyline for en monsterfilm, lille landsby terroriseres af overnaturligt monster og man får hjælp af en udefra kommende helt/monsterdræber... Som i f.eks. Van Hellsing, Sleepy Hollow etc. etc. etc., Heri ændre man så bare målgruppen til teenagere ved at smide en bihistorie ind om et par personer der ikke kan få hinanden på grund af visse faktorer/personer i miljøet. Som Twilight, som pip siger, er instrueret af samme instruktør.
Ud over det synes jeg Hardwicke's Lords of Dogtown er en ganske udemærket film ^^