Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Det næste chibi-arrangement på listen er en filmaften, hvor vi fokuserer på temaet "Disney, Pixar og Dreamworks".

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: Hyggelig aften med film på storskærm. Der vil blive vist film fra Disney, Pixar og Dreamworks, alt efter ønske.
    Hvornår: Lørdag den 30. april. Starter kl. 15.00 og slutter kl. 23:30.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 personer.

Tilmeld jer her!

Som til alle vores filmaftener, skal deltagerne selv medbringe lovlige dvd-film, som vi i fællesskab vil stemme om at få fremvist ved arrangementet.
    Temaet denne gang er ikke anime, men Disney, Pixar og Dreamworks. Vi afholdte en Disney-aften sidste år med stor succes, så det tænkte vi, at vi ville prøve igen :)

Der vil være mulighed for at bestille aftensmad ved et nærtliggende pizzaria, som vi plejer at gøre i fællesskab. Er man ikke til den slags, så findes der andre butikker/restauranter rundt omkring i Nørresundby eller i Aalborg. Så husk penge til det!
    Vi glæder os til at se jeres glade ansigter igen :D
    Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.

<(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>
  2.  
    Tilmeldt - og jeg kan medbringe:
    Pixar Short Films Collection Vol 1
    Prince of Egypt
    Joseph - King of Dreams
  3.  
    Tilmeldt - Dog uden mulighed for at medbringe film da alt mit Disney er på VHS (HELL YEAH!!) men kan se hvad jeg kan lænse fra en af mine venners samling

Also, totalt thumbs up til Pixar Short Films Collection, Jette! :D
  4.  
    Jeg hopper også med ^^
    Jeg medbringer:
    Anders And Jubilæums-dvd (fra et Anders And blad, 2 kortfilm)
    Anders And & CO præsenterer Kim Possible (Endnu en fra Anders And, med 3 Anders And kortfilm og en episode med Kim Possible)
    Pirates of the Caribbean (De tre første)
  5.  
    Det lyder bare godt ;)
  6.  
    Jeg kan desværre ikke selv komme denne gang, men derfor har jeg stadig mulighed for at sende nogle af mine film med en af dem, der kommer :)
    Så bare skriv hvilke I gerne vil have med.

- 101 Dalmatinere
    - Aladdin + Jafar vender tilbage
    - Alice i Eventyrland
    - Aristocats
    - Atlantis
    - Bernard & Bianca + Bernard & Bianaca SOS fra Australien
    - Bjørne Brødre
    - Den lille Havfrue
    - Dinosauerne
    - Dumbo
    - Fortyllet
    - Herkules
    - Junglebogen
    - Kejserens nye flip
    - Klokkeren fra Notre Dame
    - Lilo & Stitch
    - Mads & Mikkel
    - Mesterdetektiven Basil Mus
    - Mulan
    - Oliver & Co
    - Pinocchio
    - Pocahontas
    - Prinsessen og Frøen
    - Robin Hood
    - Skønheden og Udyret
    - Snehvide og de 7 små dværge
    - Sværdet i stenen
    - Taran og den magiske Gryde
    - Tarzan
    - The nightmare before Christmas
    - Tornerose
    - Toy Story 1, 2 og 3
    - Vejen til Eldorado
  7.  
    Jamen for satan da - er der nogle film I ikke har I jeres samling? :D
  8.  
    POKKERS! >.<' Min lillebror skal konfirmeres dagen efter, så jeg har vidst nok at gøre den weekend... -.-'
  9.  
    Jinglebells xD syntes du sagde du ikke kunne lide det navn :p
    Så tager du med næste gang :)
  10.  
    Nightmare before christmas!! :D Elsker seriøst den film x3 Ta' den med! Ta' den med!! :D
  11.  
    Ja ta endelig den med :P Og jeg har fået lyst til at se Vejen til El'dorado igen ^^
  12.  
    oh, er Nighmare Before Christmas lavet af en af de 3? - satte den ikke på som en jeg kunne tage med fordi jeg mente det var noget helt andet XD tsk
    • PIP
    • Apr 13th 2011

@ mini jette, så vidt jeg husker er den bare udgivet af disney
  13.  
    >>The_Mew: Jah jah! Men det er da bedre end at være doomed til at hedde MewMewMali, ikke? :D
  14.  
    Yaaay! for Clip Collection :D

Har selv Wall-E og Up :)
  15.  
    Up er altså også bare en dejlig film x)
  16.  
    Jeg kan tage disse film med:

Ice Age 1-3
    Grusomme Mig (Despicable Me)
    Madagascar 1
    og Sandheden om Rødhætte (ved ikke om den hører under de 3 firmaer)
  17.  
    Har ikke set Despicable Me, men kunne godt!! :D
  18.  
    Jeg kommer først sent om aftenen, hvis jeg kan nå det :(
  19.  
    Opdager så nu at det var igår der var chibitræf :'( Havde helt glemt det....
  20.  
    Trist, men det var også kun drenge det meste af aftenen ^^
  21.  
    18 tilmeldt
    9 dukkede op
    Hvaaaa...? :P

Men vi hyggede os ^^