Jeg står i den situation at det ser ud til jeg skal køre en tom bil til SVS og det bliver ret dyrt Derfor vil jeg høre om der er nogen der vil med i bilen, I kommer kun til at give lidt penge til benzin Jeg har snakket med Sonrisk og Neos om det men ser ikke ud til de tager med på grund af manglene sovepladser, holder en plad åben til min kæreste så der er tre pladser i bilen Jeg køre fra Hirtshals og kan tage folk med på vejen, det skal lige siges jeg er gopher så tiderne er lidt tidligere og senere end åbning og lukning, men kan forhandles
Jeg køre hjemmefra 16 00 (bliver nok tidligere) senest og er så i Aalborg omkring 17 og regner med at være der 18 30 Tager hjem søndag kl 19 (bliver nok tidligere)
Prisen bliver: 425 i alt (Begge veje, og jeg betaler naturligvis det samme som jer andre) 2 personer bliver 212,5 per mand 3 personer bliver 142 per mand 4 personer bliver 106 per mand 5 personer bliver 85 per mand
Status er følgende i bilen: TheC The_Mew (mig) Skaya Krizz
Og hvis der tilfældigvis er en person herinde som enten smutter hjemad (i retning mod Aalborg, Hjørring, etc.) sent lørdag aften eller tidligt søndag, så vil jeg gladeligt køre med jer!
Prisen bliver: 425 i alt (Begge veje, og jeg betaler naturligvis det samme som jer andre) 2 personer bliver 212,5 per mand 3 personer bliver 142 per mand 4 personer bliver 106 per mand 5 personer bliver 85 per mand
Status er følgende i bilen: TheC The_Mew (mig) Skaya Krizz
The_Mew jeg bor på fredbjergvej 135 Farsø og det tager 40 minutter at komme ud til mig fra Aalborg og 1½ time at køre til Herning derfra. Hvis du synes det er en for lang omvej så kan jeg godt køre selv