Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hejsa alle sammen!

Jeg har i dag fundet ud af, at jeg har mistet et par støvler fredag aften til Kita 11.1. De lå i en pose, i rummet mellem stepmania og ultrastar rummene, og jeg har simpelthen glemt at få dem med hjem fredag aften. Lørdag var alt bagagen i rummet flyttet ud, så jeg ved ikke, hvor de er endt henne ^^;

Det drejer sig om et par hvide, knælange støvler, i amerikansk størrelse 7, med snørrer hele vejen op foran, der er lavet i noget skinnende læder-agtigt materiale.. Jeg bruge dem til mit Maid cosplay fredag eftermiddag.
    Det er nogle lidt dyre støvler, som jeg er meget ked af at have mistet, fordi de skulle bruges til flere fremtidige cosplays. :'( så ville blive fantastisk glad, hvis nogen har fundet dem, eller ved, hvor jeg kan finde dem.. Jeg har vedhæftet et billede, hvor jeg har dem på.

Jeg kan konaktes på sms: 25655896 eller mail: annesondergord@hotmail.com
    Desuden kommer jeg til SVS-con.

På forhånd tak.
    Mvh Anne
  2.  
    Jeg var med til at rydde op men syntes ikke at jeg så dem men det er muligt jeg overså dem for var ikke meget derover.
    Håber du finder dem :)
    •  
      sema
    • May 2nd 2011

Kita skulle ikke have nogen sko i vores lost and found beholdning. Umiddelbart vil jeg heller ikke tro at vi har kunne overse en sådan pose i det lokale under oprydning.

Håber de kommer frem et eller andet sted :)
  3.  
    De er blevet fundet! :) Så hvis nogen har mulighed for det, kan denne tråd godt blive slettet :)
  4.  
    Det er ikke kotume at slette eller lukke tråde på forummet. De uinteressante emner falder automatiskt længere ned på listen ^___^