Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Der er blevet lavet ændringer i planerne for Larmeaften.
    Vi kunne ikke få lokalerne ved Kulturbroen som vi plejer, så vil holder det hjemme hos en privat person fra Chibirådet.
    Der er knap så meget plads til rådighed, men vi smider stadig de 3 konsoller op, og tidspunktet er det samme - her fra i eftermiddag til sent i aften.
    Folk der ikke har modtaget et opkald fra Chibirådet omkring dette kan kontakte mig på tlf: 40 88 98 31 for nærmere information mht. adresse, evt. transport, mm.

<(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Så er det tid til larm og støj ... med måde! Vi skal have os en aften med masser af sange og musik på konsoller!

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: Ultrastar, StepMania og RockBand samt plads til kort- og brætspil.
    Hvornår: Lørdag den 21. maj. Starter kl. 16.30 og slutter kl. 23:30.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 personer.

Tilmeld dig her!

I det lille lokale installerer vi StepMania med projektor, og så sætter vi Singstar og RockBand op i det store lokale. Det bliver en udfordring, om man så samtidig kan sidde og koncentrere sig om kort- og brætspil. Tør du tage chancen? ;)

Der vil være mulighed for at bestille aftensmad ved et nærtliggende pizzaria, som vi plejer at gøre i fællesskab. Er man ikke til den slags, så findes der andre butikker/restauranter rundt omkring i Nørresundby eller i Aalborg. Så husk penge til det!
    Vi glæder os til at se jeres glade ansigter igen :D og høre jeres stemmer visne, muahahahaaaa!
    Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.

<(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>
    •  
      Junder
    • May 18th 2011 edited

Tænkte på om der var nogen som kunne svinge forbi Aalborg station og samle mig og Troels op på vej til arrangementet?

Edit: fix'd
  2.  
    Gi mig lige et call når I lander. Ellers glemmer jeg det nok bare :P
    •  
      Shin
    • May 21st 2011

er det aflyst?
    •  
      sema
    • May 21st 2011

Så vidt jeg ved er det ikke, hvad får dig til at tro det?
  3.  
    Der er blevet lavet ændringer i planerne for Larmeaften.
    Vi kunne ikke få lokalerne ved Kulturbroen som vi plejer, så vil holder det hjemme hos en privat person fra Chibirådet.
    Der er knap så meget plads til rådighed, men vi smider stadig de 3 konsoller op, og tidspunktet er det samme - her fra i eftermiddag til sent i aften.
    Folk der ikke har modtaget et opkald fra Chibirådet omkring dette kan kontakte mig på tlf: 40 88 98 31 for nærmere information mht. adresse, evt. transport, mm.
    •  
      sema
    • May 21st 2011

Måske det :)
  4.  
    Jeg melder desværre afbud, jeg har anskaffet mig en kontrakt med noget der ligner begyndelsen til influenza. Puh. God fornøjelse til det friske folk n__n
  5.  
    Det var pisse hyggeligt og nok det bedste Chibi jeg har været med til! Må vi gøre igen en gang :D
  6.  
    Well som side stuff- så skal folk da være velkommen til at komme og besøge mig. Dog må i gerne tage kontakt til mig først ^^
    •  
      Shin
    • May 23rd 2011

Jeg følte mig misbrugt ^^" men fik et kys af kenny <3<3<3<3<3