Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      Wish
    • May 5th 2011

I forbindelse med mit bachelorprojekt om "Online identities" har jeg lavet et spørgeskema. Så hvis du er 15-19 år, håber jeg, at du lige gider udfylde det. ^^ Det er på engelsk, da mit studie foregår på engelsk.

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGxYcElkcXZ6MVF0TThGVElvRDlueHc6MQ
    • PIP
    • May 5th 2011

Så begynder jeg altså at føle mig gammel når jeg ikke kan være med i et spørgeskema pga. alder T_T
  1.  
    Selv bette mig kan ikke :/
  2.  
    Jeg føler mig nørdet når maks antallet af online communities ikke er nok...
    •  
      Wish
    • May 10th 2011

Hehe, men tak fordi du gad udfylde det. Hvis I kender folk i aldersgruppen, må I meget gerne sige det videre. Jeg håber, at kunne samle nogle flere besvarelser.
  3.  
    Jeg har sendt den ud til 3 styks so far :)
    •  
      Wish
    • May 18th 2011

Da jeg er i gang med at skrive selve opgaven nu, har jeg lukket formularen, så der ikke bliver ændret i dataen, imens jeg skriver. Tak til jer der har sendt besvarelser ind og jer der har sendt den videre til andre.
  4.  
    Det var så lidt.
    Btw, jeg har trollet den helt vildt og lavet 20 falske, random besvarelser, bare for at fucke dit projekt op.

(not)
    •  
      Wish
    • Jun 8th 2011

Jeg tænkte, at jeg måske lige skulle fortælle, hvordan det gik med min bachelor. Jeg var til mdt. eksamen i mandags - meget nervøs. Selvom jeg var lige ved at gå i panik og ævle løs om ting, der var knap så relateret, lykkedes det mig alligevel at have en god eksamen. De sagde, at jeg havde lavet et rigtig flot projekt, som de også havde lært noget af, så jeg fik 12. ^^
    •  
      sema
    • Jun 8th 2011

Det kunne jo ikke være bedre så :) Så skal der holdes ferie.

Et stort tillykke herfra!
  5.  
    Ej flot, super stort tillykke, Mai! :)
    •  
      Wish
    • Jun 8th 2011

Narj... har lige et lille semesterprojekt der også skal forsvares, før jeg kan kalde det ferie.
    •  
      sema
    • Jun 8th 2011

Aj, nu forstår jeg ikke... I har både et bachelorprojekt og et semesterprojekt? I gør det heller ikke nemt for lille forvirrede mig ^^
    •  
      Wish
    • Jun 9th 2011

Hehe^^ Ja, vi har et bachelorprojekt (35-40 sider), hvor vi får 20 ECST og et semesterprojekt (7-10 sider) som giver 10 ECST. Vi synes også selv, at det er lidt underligt, men sådan gør de åbenbart i Herning.