Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Det er ved at være på tide, at vi mødes i Aalborg for at marchere rundt iført cosplay og opføre os åndsvagt i fællesskab.

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: En samlet tur rundt i Aalborgs gader, hvor vi bl.a. besøger butikker med asiatiske varer og anime/manga. Bagefter holder vi picnic med grillmad og muligvis boldspil :)
    Hvornår: Lørdag den 11. juni. kl. 13:00 til sent om eftermiddagen eller om aftenen - alt efter, hvornår folk gerne vil hjem.
    Hvor: Vi starter med at mødes på Aalborg Banegård i det store ventelokale, og går derfra samlet 13:00-13:30. Ruten er beskrevet nedenfor.
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: Ingen begrænsning, men vi skulle helst gerne blive større end Karneval.

Tilmeld dig her!

Vi mødes i Aalborg og går en tur rundt i optog for at se byen og dens j-pop-relevante faciliteter og butikker, og for at vise os frem som stolte medlemmer af Anime Kita! :D
    Der vil efterfølgende være picnic på det grønne areal, hvor vi vælger at slå os ned. Husk at medbringe underlag at sidde på, lidt underholdning (f.eks. en bold), og lidt hjemmebragt mad vil også være en god idé. Vi supplerer med nogle pølser og brød på grill til alle deltagende :)

Rute:
    - Vi går i samlet flok fra Aalborg banegård klokken 13.00,
    - Vi stopper op ved LaserDisken hvor der er mulighed for at købe anime,
    - Vi går ned af Vesterbro og drejer af ved Bispensgade,
    - Vi går fra Bispensgade hen til Algade,
    - Vi går ned til Mekong Marked hvor der kan handles,
    - Vi går derefter over i Østre Anlæg for at holde picnic og hygge os.

Vi starter på Aalborg Banegård kl. 13:00 og slutter i Østre Anlæg-parken, hvor vi bliver og holder resten af dagen.
    Kita vil servere grillmad til betalende medlemmer. Hvis du ikke har betalt kontingent kan du ikke få noget af vores mad.

Cosplay-udklædning er ikke et must for at deltage, men vi vil jo gerne, at flest muligt møder op iført sjove outfits fra diverse anime'er og spil. Så er det også sjovere at rende rundt sammen i Aalborgs gader og opføre sig tossede. Alle medlemmer er velkomne, udklædning eller ej.

Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.
    Håber på at se det helt stærke mandtal til at raide Aalborg!

<(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>
  2.  
    Medmindre der falder et cosplay ned fra himlen, så tropper jeg op i mit hestehovede!
  3.  
    Det er også nice! :D
    •  
      Wish
    • May 23rd 2011

Hvad sker der for at lægge cosplay walks på min fødselsdag..? :p Der er også en i Odense.
  4.  
    Så kan du bare lade være med at blive født der :P
    • PIP
    • May 23rd 2011

Blasfemi! ... I har lagt det på samme dag som den 79'ene version af Le Mans starter T_T og det skal jeg i hvert fald se fra kl 14 af.
  5.  
    ITE!!!!! -.-' Forgot sake >.<
    Er hos min far der -.-'
  6.  
    Kan du ikke være med så?
  7.  
    Asger og mig kommer som Hideki og Chii fra Chobits ^___^
  8.  
    JEGDELTAGERJEGDELTAGERJEGDELTAGER!!! *eager*

Ej, det bliver sgu skønt. Dette er nok et af mine favorit-Chibi-events til dato ^__^
  9.  
    Må man komme i fursuit?
  10.  
    Selvfølgelig :)
  11.  
    Bump!
    Klokkeslet og rute er skrevet på foroven :) Ses på lørdag!
  12.  
    Hey! Jeg har meldt mig til cosplay-walk, bliver nok kun indtil ca. kl 15. Vi ses i morgen :)
    •  
      Shin
    • Jun 12th 2011

Tak for i går var super hyggeligt^^ MEN i kunne nu godt være blevet noget længere XP vi var jo nogen der blev ved til kl 23
  13.  
    Og vi var jo nogen der skulle nå en bus..? :P
    TIL MORS!
  14.  
    Eftersom at Troels (Qwasslo) ikke selv kan komme på nettet, skulle jeg efterlyse en sort rygsæk for ham. Denne ligger muligvis i Krizz' bil.
  15.  
    Og der var nogen der havde glemt deres nøgler hjemme. og skulle nå tilbage inden klokken 18 hvor hoveddøren blev låst. Så jah
  16.  
    Junder: Ja jeg har den hvordan vil du få den tilbage
  17.  
    Krizz: Kommer du til Aalborg en af dagene? Har aftalt med Prime at du bare kan dumpe den af hos ham. Er det ikke muligt, så skal jeg lige forhøre mig angående om den kan sendes.
    •  
      sema
    • Jun 14th 2011

18.  
    Kan altså ik li at han har så mange billeder af mig og Pernille :P
    •  
      Shin
    • Jun 15th 2011

Du ved jo at det er dig jeg går efter carma XD Pernille er jo bare pynt XP