Ouran Highschool Hostclub bind 1,2,12 og 13 (engelsk). Bind 12 og 13 fortsætter cirka, hvor animen slutter – 60 kr. for alle fire bind
Genjuno Seiza bind 1 (engelsk) - 15 kr.
Gravitation bind 1-4 (engelsk) - 80 kr. for alle fire bind
Hiragashi – When they cry bind 2 (engelsk). Dette bind er næsten dobbelt så tykt, som et normalt bind – 25 kr.
Neon Genesis Evangelion bind 1-9 (dansk) – 100 kr. (sælges meget billigt fordi de er tidligere biblioteksbøger!)
Jeg har også 1 stk. entrebillet til Fårupsommerland værdi op til 230 kr. Jeg har fået den af min arbejdsplads og den skal bruges senest i år 2012. Jeg sælger billetten til kun 100 kr.
Køber betaler for forsendelse. Ellers bor jeg i Gistrup, men jeg kan også mødes enten på Aalborg universitet eller i Aalborg centrum, hvis du gerne vil sparre forsendelsen. Derudover er jeg ved aftale villig til at aflevere købte manga ved et Kita chibi arrangement eller det næste Kita con!
Silas: Hvis der er ikke er nogen andre der er interesseret, vil jeg gerne ligge Ouran til side til dig til Kita con i oktober. Men hvis der er en køber nu, vil denne få første prioritet medmindre du er villig til at betale nu og først få bøgerne til næste con?? Ellers vil jeg gerne sende dem til dig, hvis du vil betale for forsendelse..
Camavan: Min mail er Louise122@kak.dk. Skriv lige til mig og så kan vi finde ud af betaling og eventuel forsendelse!
Jeg har aftalt med Mads/Prime, at han kan tage imod dem ved chibi-eventet. Send mig en mail på 'silasagerskov-ad-yahoo.de', så finder vi ud af, at du får nogle penge.
Silas: Min mail kan ikke genkende din mail adresse og vil ikke lade mig kontake dig, så jeg skriver til dig her.
Du kan give Mads kontanter med, som han kan betale mig med til Cosplay Walk på lørdag. Ellers har jeg en paypal konto eller du kan sætte dem ind på min bank konto afhængig af hvad du foretrækker.