Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Ja, som overskriften nok afslører, så mangler jeg kørsel til og fra Genki.
    Det er først for nyligt, jeg har haft råd til at betale billet, og jeg kan se, at al kørsel med offentlige transportmidler tur/retur absolut ikke kan gøres for under 500 kr.. Og det er, hvis jeg bestiller NU.
    Og det har jeg vildt meget IKKE råd til. Ikke med lav SU og egen lejlighed...

SÅ jeg vil lige høre, om jeg kan køre med en eller anden. Betaler gerne benzinpenge (dog helst ikke mere end 200-250 kr. tur/retur). Jeg kan samles op i Aalborg, og jeg slæber én stor kuffert og én lille sportstaske med mig (og måske også et liggeunderlag). Skulle der mangle plads i bilen, vil I blive overrasket over, hvor meget baggage jeg kan sidde med på mit skød (det hedder mange år med kør-selv-bilrejser til syden).

Jeg håber, jeg kan finde en løsning, for for første gang nogensinde har jeg kastet mig ud i at købe bod til Artists' Alley, og det vil jeg bare ikke gå glip af!

Skriv gerne til mig på 27 S2 27 I4 (et par tal er byttet ud med bogstaver for sikkerhedens skyld).

Please, someone, be my saviour! -^__^-
  2.  
    Jeg laver en køretur over til og fra Genki.
    Informationer og Tilmelding kommer senere på ugen
  3.  
    Kunne godt være interesseret også :)
    Mig og min Kæreste. . .