Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

CHAAAAAARGE!!
    På med sandalerne, pust luft i badebolden, ret på solbrillerne, spænd hagesmækken, og vær klar, for nu skal vi i Fårup Sommerland!

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: Et Kita raid, hvor målet er at skabe mest mulig hygge sammen i Fårup Sommerlands mange aktiviteter og badeland.
    Hvornår: Lørdag den 16. juli. kl. 12:00 ved indgangen til Fårup Sommerland. Folk tager hjem når de ønsker i løbet af eftermiddagen/aftenen.
    Hvor: Fårup Sommerland *surprise!*. Vi mødes ved indgangen (altså ikke ved billetlugen, men ved muren efter parkeringspladsen).
    Hvor meget: Indgangen til Fårup Sommerland koster 230,- på nævnte dato (tjek evt. "Fårupkort" nedeunder). Vi kan ikke forbyde nogen at følges sammen med os i Fårup, men vil man have del af det vi griller, så kræver det et aktivt medlemskontingent (50/100 kr).
    Deltager begrænsning: Ingen begrænsning.

Tilmeldingen er åben!

Planen for dagen:
    Vi mødes alle sammen ved indgangen til Fårup Sommerland lørdag den 16. juli kl. 12:00, går samlet ind, og traver rundt og hygger os med de mange forlystelser og hinandens spøjse selskab. Har man lyst til at komme tidligere eller senere skal man være velkommen. Har man lyst til at møde op i cosplay vil vi da også gerne se det, men husk nu på at det kan være liiiidt varmt at trave rundt 6 timer i et tæt-lukket suit med 30°C og høj sol - hvis vejret da bliver sådan.
    I kontrast til den store skuffelse ;_; sidste år, så vil vi gerne se en seriøs enthusiasme for at tage med i DANMARKS STØRSTE badeland. Det er tæskesjovt, selv når det er overskyet og knap så varmt vejr (ik, Prime? ^^). Husk at medbringe penge til frokost, eller tag en madpakke med. Vi sætter fut i lidt mundgodt fra grillen ligesom sidste år, men det dækker nok næppe for et helt måltid. Det vil også være en god ide at medbringe et par flasker vand, hvis vejret bliver stegende.
    Vi behøver ikke gå samlet inde i sommerlandet. Folk plejer gerne at dele sig op i små grupper, og gå lidt hvert til sit og så mødes på fastlagte steder og tidspunkter igen. Og vis hensyn - ingen skal gå for sig selv til sådan en hyggelig, social begivenhed.

Skulle der være problemer med at finde vej, eller er man forsvundet fra flokken og gerne vil findes igen, så kan jeg fanges på mit mobil-nummer: 40 88 98 31
    Så kan jeg lege omvandrende mødepunkt for en dag, Yay!

"Fårupkort (250 kr)
    Et fårupkort er en kombineret billet til bus og tog indenfor Region Nordjylland plus adgangsbillet til Fårup Sommerland.

Fårupkortet er et klippekort med et enkelt klip på. Når du har klippet kortet i automaten i bussen eller toget eller på perronen, kan du rejse frit med kollektiv trafik i Nordjylland i 24 timer og bruge klippekortet som entrébillet i Fårup Sommerland."

Hvis man skal med offentlig transport til og fra Fårup Sommerland, så vil det ovenstående "Fårupkort" være den bedste og billigste løsning. Man kan købe det på busterminalen i Aalborg, eller et af følgende steder.
    Bus 200 går fra Aalborg Busterminal til Fårup Sommerland. Der bør nok tjekkes op på tiderne, når vi nærmer os datoen.

Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig.
    Håber på at se et stort initiativ til at vise sig frem i badetø... AHEMM cosplay.
  2.  
    Spørgsmål: Hvor kan disse Fårupkort købes?
  3.  
    de kan købes sån lidt over det hele - kast et blik her: http://www.nordjyllandstrafikselskab.dk/default.aspx?m=2&i=197
  4.  
    Jeg bliver helt stolt af min bror, når han tydeligvis virker som en lalleglad pervert...
    (men kan ikke lade være med at smile ad det muntre indlæg alligevel :P)
    I'm in! :D
    •  
      Shin
    • Jun 16th 2011

Håber jeg kan lege med XD
  5.  
    Camavan er helt sikkert spændt, han har understreget badeland og det hele ;)
  6.  
    Øv, afsløret (;
  7.  
    Det lyder spændende.. Kommer måske, men er ikke sikker :3
    Kommer måske klædt ud som en meget sommerlig, temmelig kedelig pirat XD
    Tror I, Fårup bliver sure, hvis man har sværd købt en af de forrige år med?
    (Har to piratsværd og vil nødig købe to mere bare for at rende rundt med dem......)
  8.  
    Så er tilmeldingen åben!
    Bemærk at datoen er blevet ændret til lørdag den 16. juli. Vi håber på at se rigtig mange glade Kitaer til at nyde dagen med os :)
    •  
      Shin
    • Jun 22nd 2011

Kom så KITA!!!!! Jo flere, jo bedre!!!
    •  
      Wish
    • Jun 22nd 2011

Vi må nok springe over, da Mortens søster, kæreste og deres søn er hjemme på besøg fra Grønland der.
    •  
      Silas
    • Jun 22nd 2011 edited

Mortens søster og kæreste har et barn sammen!?!
    Det havde jeg ikke troet om dig Maibritt
    •  
      Wish
    • Jun 22nd 2011

Ups... glemte et "hendes" før "kæreste".
    •  
      zane
    • Jun 23rd 2011

Gud, samme dag som ABC Beach Party og Grøn Koncert >.<
    Hvorfor er sommeren så grusom kort?
    •  
      Shin
    • Jun 24th 2011

Zane@ er du fra Randers af?
  9.  
    Glæder mig pænt meget! :D
    •  
      zane
    • Jun 25th 2011

@shin Nej, Aalborg :)
    •  
      Shin
    • Jun 26th 2011

@Zane Skulle man ellers tro ud fra dit abc beach party ^^"
  10.  
    Håber jeg kan join med min kæreste :)
  11.  
    Er der ik' noget med at man ka' komme billigere ind hvis man samler en gruppe på over 20 personer?
    •  
      Shin
    • Jun 27th 2011

jow, men da vi alle nok ikke kommer samtidigt og en del med bus er det billigst at købe den der bus og entre i stedet.. er sådan jeg har forstået det
  12.  
    Yay, jeg kan sikkert godt, men først skal min mor finde ud af hvem der kan køre mig :3 Jeg krydser fingre^^
  13.  
    @ Baka_Chan : Jo der er sådan en grupperabat, hvis man er over 20 personer der køber entre-billet sammen, men det man sparer kan ikke engang måle sig med den besparelse, der er ved køb af Fårupkort, hvis man skal med offentlig transport. Jeg tror ikke vi kan samle 20 personer, der mødes samtidig i billetlugen uden Fårupkort :) Men ja, vi havde leget med idéen.
  14.  
    Nooo..! Har lige fundet ud af at jeg skal til bryllup den dag, så jeg kan ikke x.x
  15.  
    Jeg skal med ud og bade :)
    •  
      Shin
    • Jul 11th 2011

andre end mig der tænker 15mm vand lyder så meget fun?
  16.  

@ Shin : Heldigvis er det om lørdagen vi skal derud :)
    •  
      Shin
    • Jul 12th 2011

I går var det om lørdagen det skulle komme XD
  17.  
    Nåå, ok :P
    •  
      Shin
    • Jul 13th 2011

Og nu lover de os regn igen^^" 3 mm
  18.  
    visse vasse. en omgang i badelandet med regn er altid fun
  19.  
    Glæder mig til når sommeren engang kommer til Danmark :P
  20.  
    regn er netop sommer :p
    •  
      Shin
    • Jul 14th 2011

DANSK SOMMER! ^^
  21.  
    nemlig og vi er i Danmark
  22.  
    Husk at pakke badetøjet, evt. cosplay, tag nogle skillinger med til forfriskninger, og så ses vi ved indgangen til Fårup Sommerland i morgen kl 12:00! :)

EDIT: Skulle der være problemer med at finde vej, eller er man forsvundet fra flokken og gerne vil findes igen, så kan jeg fanges på mit mobil-nummer: 40 88 98 31
    •  
      Shin
    • Jul 16th 2011

og Shin kan fanges på 2S S4 S2 9I er bogstaver for ungå bots S=5
    •  
      Shin
    • Jul 16th 2011

Og shin står ved indgangen nu^^
  23.  
    Tak for et hyggeligt arrangement ^^ Liiiiidt for mange mennesker :o
  24.  
    sludder det var da hyggeligt :p
  25.  
    Hvorfor er det alle stod som 'deltog ikke'? ^^'
  26.  
    Det var en ups'er :)
    Jeg har tilføjet dem som jeg kan huske deltog.
    De resterende 4 kan jeg sgu ik lige huske, så hvis I kan nævne nogle flere der deltog, så skriv det lige, tak :)
  27.  
    Nu jeg tænker over det er alle fra cosplay walk også som deltog ikke.