Så går det snart vildt for sig igen! Planlægningen for det kommende Kita Træf 11.2 er i fuld gang, så sæt kryds i kalenderen og glæd jer til endnu en hyggelig weekend med Anime Kita.
Praktisk information
Det kommer til at ske i Huset, Hasserisgade 10 i Aalborg som det plejer. Der er i øjeblikket ved at blive bygget om i Huset, så indretningen kommer til at være anderledes i forhold til de tidligere Kita Træf. Vi har valgt at afholde det i weekenden 7. - 9. oktober, hvor I er velkomne til at troppe op fra fredag eftermiddag og tage hjem søndag inden middag. Denne gang hæver vi loftet for deltagerbegrænsningen. Vi vil gøre plads til, hold nu fast, 120 deltagere. Det vil dog stadig kun være de sædvanlige 42 sovepladser, så skynd jer at få reserveret, når tilmeldingen åbner!
Det kræver et aktivt medlemsskab at deltage til Kita Træf 11.2, hvilket koster 50 kr for første arrangement eller i alt 100 kr for et helt års medlemsskab med fri adgang til stort set alle Anime Kitas arrangementer. Desuden skal man forudbestille minimum ét måltid i Husets kantine (typisk ca. 60 kr) for at kunne tilmelde sig træffet. Der kan ikke betales i døren! Vi kan først endeligt registrere og sikre din tilmelding, når vi har modtaget betalingen på vores konto, når engang tilmeldingen bliver åbnet. Vi går efter først til mølle princippet, så tøv ikke!
Afstemningen om, hvad Husets kantine tilbyder som aftensmad lørdag aften, findes her.
Ting til træffet
Chibi Cosplay Show Vi vil forsøge at genskabe successen med et Chibi Cosplay Show, og forhåbentlig lave det mere omfattende end ved sidste træf. Dertil håber vi også på at modtage flere tilmeldinger til showet. Mere praktisk information om bl.a. tilmelding til cosplay showet kan findes i tråden her.
Bring & Buy I må slæbe ting med til træffet og have dem til salg, så længe tingene har relevans for foreningens miljø (anime, manga, cosplay, mm.). Er I i tvivl, så spørg. Der skal sættes skilte på alle de ting, som er til salg, eller laves en udførlig prisliste, så der ikke er tvivl. På skiltene skal navn, pris og telefonnummer fremgå. I henvender jer i receptionen og får lavet en "kuvert", som vi holder styr på fortjensten af det solgte merchandise. I vil altid kunne hæve pengene fra jeres kuvert ved fremvisning af ID. Det er på eget ansvar at medbringe ting til Bring & Buy, men vi vil selvfølgelig holde øje med det.
Tema-rum Vi har grundet manglende interesse valgt at nedlægge biografen og indføre et nyt lokale, tema-rummet, som vi håber på vil blive benyttet lidt mere. Tema-rummets funktion er den, at det for hvert træf skifter tema og indhold. Vi har denne gang valgt at lave det til et rum for retro gaming med alt, hvad det indebærer. En nørdet hyggekrog til folk med smag for de gamle guldklumper. Det glæder vi os til at se i brug.
Nyt område (2. sal i kantine-bygningen) I anledningen af ombygning i Huset har vi ikke længere de 3 små konsol-rum på 1. sal i kantine-bygningen, men istedet har vi fået et nyt, større areal til rådighed på bygningens 2. sal, som ser rigtig lovende ud. Der bliver plads til kort- og brætspillere (næsten dobbelt så meget endda), Ultrastar, StepMania, samt nogle andre "løse" borde, der er til fri afbenyttelse uden specifik rolle. Alt i alt bliver det lidt et "opholds-område"; hvis ikke man deltager i en konkurrence på eventloftet, benytter receptionen eller gamer i Game- eller Tema-roomet, så vil man sandsynligvis befinde sig her på vores nye opholdsområde med plads til lidt af det hele. Dette gør også, at vi får mere plads til Bring & Buy i "Galleriet".
Tråden vil løbende blive opdateret med tilføjelser. Læs mere om træffet på siden her. Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig her i tråden eller send en mail til os på kontakt@anime-kita.dk Vi glæder os til at se jer igen, og ser frem til en dejlig weekend med masser af smilende og glade folk :)
Synes det er lidt en skam biografen er nedlagt, det er sgu så hyggeligt at plante sig deroppe når timer bliver små :) - at den ikke kørte sidste gang holder jeg stadig på var mest fordi der ikke rigtigt var noget anime man kunne låne og se...men kan selvfølgeligt godt se at det er en ond cirkel, hvor den manglende anime også kan betyde en manglende interesse for selve biografen... Glæder mig til at se temarummet så!
Tjae, bliver nok nødt til at være hurtig ude med tilmelding denne gang, især hvad sovepladser angår. Nu bor man jo ikke længere 10 min. væk fra Huset... *tjekker konto, der er tom, og kalender, som jeg ikke kan finde* Typisk..... But I'll be there! And this year, Bring and Buy will be mine >D *evil cackle as she fades away into the shadows* ~
Jeg skal tage dem med, forudsat de ikke bliver udsolgt under HAF, og en anden ønskede plakater, så de kommer med, den nye type har været ret populær, ser det ud til.
Tænkte på om den som har karoke til hans bærbar, ville kigge efter nye sange? :3 Bare et forslag, ved godt at det er svært at finde sange til det program
Jeg havde egentlig meldt mig til træffet og betalt, men kan ikke komme alligevel.. Får man penge refunderet, som man har betalt for måltider, hvis man ikke kan komme alligevel?
Der er en fejl i programmet. Fredagsquizzen og gæt og animér er byttet om. Fredagsquizzen ligger fredag aften kl. 21 Gæt og animér ligger lørdag formiddag kl. 11
Morten og jeg har forresten 1-2 pladser i bilen fra Herning til Aalborg, hvis man kan begrænse sig med bagage. Vi kører over Viborg, så der kan vi også samle folk op. Nogen interesserede?
Jeg tror godt, jeg ved, hvor du ville hen, men joken falder ligesom til jorden, når vi er vant til at have Per med, for han har lige så meget bagage med som Morten og jeg til sammen. :p
Hvad med at hjælpe med at sætte tingene op? Jeg har endnu ikke set noget information om dette. Feks hvornår man skal komme :P Eller er det fordi der ikke ønskes hjælp til dette længere?
der ønskes hjælp af alle der har lyst.. mener der er laver en tråd, men.. Jeg vil være der fra ca. 1200 imorgen, og kommer folk, blir de bare sat igang med at hjælpe :)
Ja, mange tak for det her hyggelige træf!! :D Er nærmest kita-hungover (på den gode måde!) så nice var det!! ;) Dejligt at møde, gense og kramme folk igen!