Ellers tak. Siden for en del år siden på et andet forum for netop Harry Potter-serien, hvor Harry blev kaldt en forkælet unge, og jeg har opdaget at det er rigtigt, har jeg mistet interessen til hele serien. Egentlig lidt nitten, når nu serien er så god og Daniel Radcliffe er en hottie XD
Uh, det kunne da godt være. :) (det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde) Men yeah, hvis andre er friske, kunne det da godt tænkes! Men i 3d eller 2d? :/
hvornår: mandag den 18/7 eller tirsdag 19/7 hvor: den eneste biograf jeg kender er i Aars. Så hvis en af jer der kender en i Aalborg så tager vi den 2d eller 3d: hvad folk vil
Nu har jeg desværre ikke fået set så meget af det der Hairy Pothead, men har altid gerne ville få det set :)
Ville folk være interesseret i et marathon fra søndag aften såfremt jeg ligger lejlighed og tv til? Vi kan nemt lave lidt fælles mad og alle i andre der ikke har set dem alle kan lige blive opdateret.. Resten kan vel tåle at se dem igen?
Såfremt der er interesse for at få set de første, så vil jeg være meget interesseret i at joine biografturen :) det er jo trods alt hviledag i Touren ;)
jeg kunne godt lokkes til et søndags-maraton...men har inviteret gæster til frokost den dag - ser lige hvornår de smutter og hvis i så stadig er igang med filmene kan det ske jeg kigger forbi :) så øeh, when and where?
Mandag ville være super - så tror jeg også jeg kan snegle mig færdig (og få sovet ud efter tøsefrokost :D) - Og selvfølgelig kan vi da ikke undvære Prime!