Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    • krizz
    • Jul 7th 2011 edited

Jeg skal end og se den sidste Harry Potter film og ville gerne høre om nogle ville med
  1.  
    Ellers tak. Siden for en del år siden på et andet forum for netop Harry Potter-serien, hvor Harry blev kaldt en forkælet unge, og jeg har opdaget at det er rigtigt, har jeg mistet interessen til hele serien. Egentlig lidt nitten, når nu serien er så god og Daniel Radcliffe er en hottie XD
    •  
      SoYa
    • Jul 8th 2011

Uh, det kunne da godt være. :) (det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde) Men yeah, hvis andre er friske, kunne det da godt tænkes! Men i 3d eller 2d? :/
    •  
      Wish
    • Jul 8th 2011

Skal også ind og se den, men det bliver i Herning. :p
  2.  
    hvor, hvornår og 2d eller 3d? :D
  3.  
    hvornår: mandag den 18/7 eller tirsdag 19/7
    hvor: den eneste biograf jeg kender er i Aars. Så hvis en af jer der kender en i Aalborg så tager vi den
    2d eller 3d: hvad folk vil
  4.  
    begge dage virker for mig - men jeg har ferie, såeXD
    Anbefaler biocity i Aalborg - ligger i kennedy arkaden så skulle være til at finde for alle

...og jeg stemmer 2d

:D
  5.  
    Skal vi sige biocity i aalborg.
    Den 18/7 kl.18,15 eller 21,15 Og i 2D
    Så er spørgsmålet bare hvor mange
  6.  
    I'm in - tidspunktet er lige meget~
  7.  
    så har Jeg bestilt billetterne til 21,15.
    Hvis flere vil med så bare sige til
  8.  
    Nu har jeg desværre ikke fået set så meget af det der Hairy Pothead, men har altid gerne ville få det set :)

Ville folk være interesseret i et marathon fra søndag aften såfremt jeg ligger lejlighed og tv til? Vi kan nemt lave lidt fælles mad og alle i andre der ikke har set dem alle kan lige blive opdateret.. Resten kan vel tåle at se dem igen?

Såfremt der er interesse for at få set de første, så vil jeg være meget interesseret i at joine biografturen :) det er jo trods alt hviledag i Touren ;)
  9.  
    Det lyder meget fedt pals. Og jeg vil da gerne troppe op til den omgang.
    Dertil vil jeg gerne med Krizz. og helst 2d
  10.  
    Palsgaard: bare fortæl hvor og hvornår så kommer jeg.
    Husk at vi skal hente billetterne senest 20.45
  11.  
    jeg kunne godt lokkes til et søndags-maraton...men har inviteret gæster til frokost den dag - ser lige hvornår de smutter og hvis i så stadig er igang med filmene kan det ske jeg kigger forbi :)
    så øeh, when and where?
  12.  
    Søndag kl 1900

Send mig en SMS på 61277262 med navn så får i en adresse :)

Nogle der har filmene på blue Ray?
  13.  
    Indtil videre bare krizz og prime der kommer.. Flere der er på? :)
  14.  
    Jeg må desværre melde fra. har det ikke synderlig godt idag.
  15.  
    Er folk mere klar på evt at starte tidligt mandag? vi ka jo ikke undvære prime :)
  16.  
    Mandag ville være super - så tror jeg også jeg kan snegle mig færdig (og få sovet ud efter tøsefrokost :D) - Og selvfølgelig kan vi da ikke undvære Prime!
  17.  
    hmm

jeg har erfaret at de hersens film ikke er 1½ time pr styk.. men 2½.. og at der faktisk er 7 foruden den der går i biffen..

det vil sige vi skal bruge 17½ time på at se dem alle... og vi skal herfra kl 2030.

så hvis vi er 100% effektive skal vi starte første film kl 0300 for at nå det... rofl
  18.  
    Blir nød til at starte i aften, ellers når vi det ik :(

Starter ca 1900 med de 2 første.. Og starter igen mandag kl 0700 med de næste 5 :)

Alle er velkomne til at komme når det du passer jer både idag og imorgen, men skriv lige hvornår i forventer at møde op :)
  19.  
    Og Pals var vågen hele natten! :P
    •  
      SoYa
    • Aug 1st 2011

Håber det var en god tur :) Har selv endelig fået set den, syns det var awesome, selvom 3d oplevelsen overhovedet ikke var nødvendig... :/
  20.  
    har os selv set den her i weekenden overvejer kraftigt at se den i biografen igen