Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Jul 7th 2011

Det har været planen i et stykke tid nu at vi skulle have et nyt forum i Anime Kita. Det er nu endelig lykkedes at lave et seriøst bud på et nyt forum, som både integrere med vores nye design og indeholder en række af de funktioner der har været efterspurgt på vores nuværende forum.

Jeg har klonet indholdet på dette forum ind i et test forum. Jeg vil nu gerne bede alle der har tid og lyst til at afprøve det nye forum og komme med feedback så vi kan få rettet de sidste detaljer før vi udskifter vores nuværende forum. Hvis alt går efter planen vil dette ske om en uges tid.

I kan finde det nye forum her...

Har i problemer med at forummet ser meget underligt ud så prøv og hold jeres ctrl+f5 taster nede. Hvis i finder nogen fejl, har noget i gerne vil have lavet anderledes eller mener det er perfekt som det er så i meget gerne skrive enten her eller på det nye forum.

Af nye funktioner kan kort nævnes et nyt PM system, citering af andres posts, en WYSIWYG editor, og et nyt design. Håber i kan lide det.
  1.  
    *Testing*
  2.  
    Omg, hvorfor opdeler den alting i div-tags?
    Og den fucker up, når man prøver at lave ny linje (enter)...
    http://www.anime-kita.dk/forum2/discussion/497/hjemkob-af-dance-pads-hvem-skal-have-en-med#Item_1

Sema... phpbb3 plz
  3.  
    - Fonten er anderledes fra resten af hjemmesiden anime-kita.dk, f.eks. i menuen "home - forum - galleri - intranet".

- Når man citerer og poster en kommentar med det, så er det første "afsnit" nærmest dobbelt så stor skriftstørrelse. (Vil det ikke give mere mening at kalde knappen for "Citat" istedet for "Citere"?)
    Jeg synes generelt det er ret underligt/besværligt at redigere i de citater, men tager fra andre posts. Ikke at der rigtig er noget formål i at gøre det, but still :b

to be continued...
    •  
      Silas
    • Jul 7th 2011 edited

Forummet husker tilsyneladende det sidste man kiggede på, ikke det seneste. Det betyder at hvis man læser noget langt tilbage i en debat, bliver alle efterfølgende indlæg registreret som ulæste.

Desuden hedder det at citere 'citér' i bydeform, som er det man bruger når man beder nogen (inklusiv et internetforum) om at gøre noget.

edit: DONE (sema)
  4.  
    Jeg har det egentlig fint med det nuværende forum.. Og det, jeg har set af det andet, virker forvirrende >///<;;
  5.  
    Det er faktisk meget sweet, det nye forum. Selvom det tigger om nogle små finpudsninger her og der. Men meget mere teknologisk moderne end dette. Det skal nok tiltrække folk ;)

Jeg vil lige pointere det samme som Kenny; trådene dateres kun med år og dag. Det vil være rart, hvis man kan se, hvilken måned den blev lavet og opdateret i :)

Ellers: Virkelig godt arbejde! Det er fedt, at I er nogle, der gider at gøre så stort et arbejde for foreningen ^___^
    •  
      Wish
    • Jul 19th 2011

Så er der skrevet noget feedback i tråden på det nye forum.
  6.  
    Ville være rart hvis man kunne sende beskeder til hinanden.
    •  
      Kev
    • Jul 31st 2011

Det kan du også, det er under "indbakke"