Ayu33 her (tidligere Tsubasa)! Jeg render i øjeblikket rundt i Japan og ville sådan set intet have imod at købe merchandise hjem til dem som er interesseret. Dette kan være alt lige fra anime, manga og figurer til mere specifikke ting såsom køkkengrej.
Disse ting er desværre ikke gratis og da jeg ikke vil kunne få dem retuneret (i tilfælde af at man skulle fortryde købet) kræver det desuden at pengene er forudbetalt. Derudover er der desuden også en tidsfrist for indbetalingen. Denne lyder på d. 19/7. Mit kontonummer vil blive oplyst til de interesserede så snart disse giver lyd fra sig. :)
OBS!
Jo større (pakkestørrelsen) jeres ønske(r) er, jo dyrere bliver fragten. Derfor skal I være opmærksomme på at jeg vil trække et lille beløb (alt efter hvor mange melder sig og hvad jeg kan skaffe) for forsendelsen.
Som en tommefingerregel bør I selv kort undersøge prisen på de produkter I vil have, sådan at I har en fornemmelse for hvad der skal til. Ønsker man fx en større/populær figur, vil 1000,- ikke være helt galt. De penge der skulle blive i overskud, vil selvfølgelig blive tilbagebetalt. Skulle der mangle penge til købet, vil varen IKKE blive købt! Pengene tilbagebetales dog. ;)
De fleste anime/manga merchandise vil blive købt i henholdsvis Akihabara og Ikebukuro i den sidste uge af juli. Bestillingerne vil herefter først kunne modtages først i september.
Priserne for figurer og CDer forholder sig i øjeblikket således:
Larger figurines: 7000~12000 yen CDs: 800~2100 yen
Langt de fleste butikker i Akihabara og Ikebukuro har ingen hjemmeside. Desuden ændrer deres sortiment næsten fra den ene dag til den anden. Derfor er det nemmest bare at finde det man gerne vil have, fx via Google, sende mig et link og så vil jeg forsøge at finde det.