Så en veninde og jeg skulle til Genki i år, men hun måtte i sidste øjeblik aflyse. :( Det er min første Genki, så jeg er ikke glad for at skulle afsted alene. Så hvis der er en pige der vil holde mig ved selskab til Genki kan hun få billetten til Genki gratis, plus sovebilletten og transport betalt.
Hvis der er interesse, så efterlad en besked med en måde at kontakte dig på (telefon nummer eller email helst)
Animus, jeg tror det ville være nemmere for dig at finde en, hvis der var noget info om dig :) Det kan godt virke farligt at tage med en man ikke ved hvem er ^^ Kan være du allerede kender nogen herinde fra? :)
Jeg er en ganske almindelig 37 årig mand, bosidende i Esbjerg. Jeg er meget interesseret i specielt Anime og besluttede mig for at opleve min første Anime/Manga konvention (bedre sent end aldrig) da min veninde tilbød at tage med mig. Men hun blev desværre nødt til at aflyse i sidste øjeblik, så står nu med hendes billet og ingen at tage med. Ikke fordi nogen behøver at tage mig i hånden, men kunne være rart nok at have en lidt mere erfaren med RL konventioner eller cosplay med at følges en smule rundt med (ikke hele tiden, men alt hvad der foregår dækker jeg udgifterne på).
Hvorfor en pige/kvinde? Well, fordi jeg relaterer dårligt til mandlige cosplayere/anime interesserede (derfor det var perfekt da min veninde ville med) og det vil ligesom gøre oplevelsen mere behageligt for alle parter.
Jeg kender en herinde fra, Liselotte ( Kischii ). Jeg skrev til hende på SMS og tilbød hende billetten, turen og det hele betalt, men hun havde for meget at se til her i weekenden, så kunne ikke.
Og med at relatere dårligt, mener jeg at jeg først for nogle år siden fik øjnene op for at der eksisterede en anime/mange/cosplay subkultur i danmark og derfor har jeg det stadigt mærkeligt at skulle relatere til andre mænd der interesserer sig for det. Der er det stadigt nemmest at relatere til kvinder/piger da det ligesom giver mere mening i hovedet for mig endnu. Om nogle år og et par konventioner føler jeg mig nok bedre rustet til at håndtere det.
Ok, lyder ikke til at der er nogen interesseret. Må nok droppe Genki 2011 og lade billetterne gå spilde. :( Kan ikke overskue at skulle afsted der alene.
Animus, jeg tror ikke du behøver at være urolig, da alle folk som regel er virkeligt søde. Der er ikke det store 'må eller ikke må' og generelt er det bare et spørgsmål om at nyde en fælles interesse :)