Nu er der efterhånden kun 2 måneder til Kita Træf 11.2, så nu er det vist på tide at vi får et emne op om Chibi cosplay showet!
Showet vil blive afholdt lørdag kl 14.30 - cosplayerne skal møde tidligere op, men dette vil jer som vælger at deltage få meget mere af vide om. Igen vil vi benytte os af den lille scene i sovesalen :)
Hver gruppe må bestå af 1 til 3 personer og deres act må vare op til 5 minutter. Vi stiller mikrofoner til rådighed til gruppens medlemmer. Hvis folk ønsker at få musik/lydklip afspillet kan dette også arrangeres.
Der udpeges en gruppe dommere som vil give i alt tre priser til de deltagende cosplaygrupper. Kita Prisen (bedste helhed - dvs. bedste kostumer, skuespil, osv.), ROFLcopter (sjoveste sketch) og Seriøse Symaskine Skillz (bedste håndværk - det bedste, hjemmesyede cosplay).
Sidste tilmeldingsfrist er søndag den 25. september!
Tilmeld dig her! I tilmelding skal I blandt anden oplyse jeres navne, gruppes navn, hvilke karakterer I cosplayer og hvilke serier de er fra. Det skal også oplyses om kostumet er hjemmelavet eller købt. Crossovers af serier er desuden også tilladt.
Hvem regner med at stille op? :D
Grundet for få tilmeldinger har vi været nødt til at aflyse showet. Tak til dem der tilmeldte sig, og det var en skam at der ikke har været en større interesse for cosplay showet :)
Vil gerne deltage, men aner ikke med hvad eller hvem. Og jeg nægter at stå alene på en scene O__O Men jeg støtter da showet, så melder mig, når/hvis jeg kommer på noget~
Anne > Det er helt forståeligt, men en skam. Håber alt går godt :)
Der er kun 1 tilmeldt cosplay showet nu! Så medmindre der er nogen andre som også tilmelder sig bliver vi nødt til at aflyse det. Husk at sidste tilmelding er søndag den 25. september!
Der er desværre ikke særligt mange som har tilmeldt sig vore cosplay show, og på grund af dette vil cosplay showet til dette Kita Træf blive aflyst.
Aflysningen af cosplay showet betyder at vi i stedet kan få lidt mere luft i vores tidsskema, og de overnattende gæster slipper for at flytte rundt på deres sove-ting i salen.