Tid til endnu en hyggelig filmaften - denne gang i selskab med robotter og ting fra fremtiden.
Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!
Hvad: En animeaften, hvor vi viser film af genren Mecha og Sci-fi. Hvornår: Lørdag den 27. august fra kl. 16.30 og til lidt før midnat. Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
Den sædvanlige rutine; vi møder op på Kulturbroen og ser lidt film/anime, og ved 6-7 tiden er der mulighed for fællesbestilling hos den lokale grill/pizzaria. Er man ikke til den slags har byen andre ting at byde på - ellers kan man jo medbringe en madpakke hjemmefra :) Derefter fortsætter vi med at se film med korte pause imellem hver, og når klokken bliver 22:45-23:00 begynder vi på oprydning (dem der vil give en hånd med) og lukker. Alle deltagende bedes medbringe LOVLIGT anime (eller film?) hjemmefra af genrene Mecha/Sci-fi, for at vi har noget at stemme om at få fremvist. Jeg medbringer selv det første af serien "Macross" aka. Robotech, "Summer Wars" og "The Girl Who Leapt Through Time". Vi laver afstemning blandt alt det relevante materiale ved arrangementet.
Håber på at se jer til en hyggelig nørdeaften blandt nørder 8-) Spørgsmål eller kommentar, så skriv her i tråden (:
Tror jeg har Akira og Lain (aner dog ikke om denne er sci-fi eller cyber-punk, eftersom jeg aldrig har set den) og til de mecha sultne har jeg ALLE afsnit af Transformers fra 80erne!
Jeg satser stærkt på at være der... kan tage Akira, Avenger, Higashi no Eden, Eureka Seven og FFVII med (muligvis har jeg glemt en titel - men hey, så er der også en overraskelse :O )... Nå for søren - jeg er gået hen og har lovet mig til noget andet...havde jeg lige glemt...next time then - next time!
Var det godt hvad så i ? ... jeg er nysgerrig nu hvor jeg blev nødt til at melde fra fordi jeg skulle flytte min tur hjem til mine forældre pga. et møde i et jobcenter meh ><