Halløj, guten tag og konnichiwa til hjælper tråden for 11.2!
Om ganske få uger åbner Anime Kita igen dørene for et fantastiskt træf og vi har igen brug for friske hjælpere.
Vi mangler en god slat frivillge hjælpere, der kan hjælpe med at løse de arbejdsopgaver, der skal løses i forbindelse med opsætning og oprydning ved træffet.
Der er skrevet noget grundlæggende information om hjælpere her. Jeg indrømmer blankt at mængden af information ikke er overvældende, hvorfor jeg håber i vil stille eventuelle spørgsmål her i tråden, som kan føres videre til informations-siden.
Hvis du har interesse i at være hjælper, så send en mail til k4emic@gmail.com med følgende informationer:
- Dit brugernavn og navn - Hvordan du kan kontaktes (mobiltelefon nummer eller lign.) - Hvornår du møder til træffet - Hvornår du rejser fra træffet - Eventuelle forhold vi skal være opmærksomme på
Når det er gjort, er der frit lejde til at blære sig lidt her i tråden for at vise sit street credit ;)
Prime er blevet den ansvarlige for organisering af vagter. Jeg prikker lige til ham ved nærmeste lejlighed og ser om jeg ikke kan få ham til at svare på dit spørgsmål.
Nu har jeg godt nok fået adgang til vagtskemaet, men jeg kan se, at der kun står to navne på inkl. mit eget indtil videre, så måske kunne det være en ide at lægge et link op på forummet? Får jeg forresten udleveret vagtinstrukserne ved min første vagt eller bliver de sendt til mig inden træffet?