Nu er der efterhånden omkring en måned til Kita Træf 11.2, så her kommer vores gameroom-tråd :D
Som altid afhænger gameroomet helt af hvad I kan bidrage med. Herunder står en liste over de ting, der stadig mangler, og hvis du gerne vil medbringe nogle af de ting vi mangler, er du mere end velkommen! Bare skriv i denne tråd hvad du kan udlåne ^^ Hvis du ikke har mulighed for selv at transportere tingene til træffet kan vi sagtens hente tingene i bil! Du skal bare informere os om dette.
Medbring heller end gerne spil til de forskellige konsoller! Jeg har indsat en lille liste over de spil jeg medbringer, så du ikke kommer til at tage de sammen med. Vi efterlyser mest spil vi kan være flere om, da det er lidt sjovere at spille imod/med hinanden ;P Husk dog at det kun er originale spil der er tilladt! Ingen brændte spil ;)
OBS! Sørg for at dine spil, controllers og tilbehøver har navneskilt på, før du overlader det i Kita's varetægt!
Derudover vil jeg lige informere om at gameroom'et ligger lige ved siden af receptionen, hvor der konstant er mindst én vagt. Dette betyder at gameroom'et er under konstant overvågning, og at ingen af de forkerte ting forlader rummet ^^
Mangler til PS3: - 1 ekstra controller - Bliver medbragt af The_Mew!
Mangler til Xbox 360: - 2 ekstra controllere - Bliver medbragt af Junder!
Mangler til Wii: - 2 ekstra wii-motes + 2 Nunchucks - Bliver medbragt af Nikoray!
Jeg medbringer: Wii: Rayman Raving Rabbids 2, Resident Evil: The umbrella chronicles, Resident Evil 4, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Wii Play og Wii Sports. PS3: BlazBlue -Calamity Trigger-, Battlefield: Bad Company 2, Bioshock 2, Dead Rising 2, Heavy Rain, Katamari Forever, Little Big Planet, Mirrors Edge, Burnout Paradise, Street Fighter IV og Tekken 6. Xbox 360: Army of Two, Beautiful Katamari, Burnout Paradise, Freedom Fighters, Gears of War 1+2, Guilty Gear 2 -Overture-, Halo 1+2+3 og Naruto: Rise of a Ninja.
I can bring Wario Ware: Smooth Moves, Let's Tap, Super Smash Bros: Brawl and Mario Kart Wii for the Wii. I'll bring three Wii motes + 2 nunchucks and a steering wheel.
Akut! min playstation 1 som jeg skulle have med gik i DØD idag-.- ved godt det er meget sent at skrive det, men da jeg testede den PUF! død. nogen som kan tage en med?