Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    • krizz
    • Sep 18th 2011 edited

Kørsel:
    Jeg kører til J-popcon den 11. november og har plads til 4 ekstra personer i bilen
    Vi kører fra Aalborg til København omkring senest 11-12 tiden (helst tidligere)
    Hvis man bor i Farsø, Hornum eller Nibe kan man blive hentet og sat af der
    Prisen er 350,- kr. tur/retur pr. person

Kørerplan:
    pick-up: forhallen på Aalborg togstation
    Tidspunkt: 10.00-12.00
    Stop på turen: 5 minutter et eller andet sted

Folk der kører med:
    Junder
    Millachan
    SoYa
    MangaAnimeLover

Ledige pladser: 0
  1.  
    Jeg joiner dig som sidst! Men er der ingen mulighed for Aalborg afhentning/levering denne gang?
  2.  
    Jo selvfølgelig
  3.  
    Hej Krizz det mig Camilla

Alle gode gange tre, Jeg vil meget gerne køre med dig igen.

Jeg tar tænkt mig at booke værelse på wake-up copenhagen denne her gang.

Håber vi ses ^__^
    •  
      SoYa
    • Oct 12th 2011 edited

Σ(゚Д゚) Uh, er der stadig plads i din bil Krizz? Jeg overvejer at køre med derned, men har aldrig været til J-popcon, og ved ikke om jeg 'tør'/gider ta alene derned... D:
    Overvejer at sende mail til dem mht til at være hjælper... Tror i jeg stadig kan nå det, er det mærkligt at ta derned alene? :/
    •  
      Wish
    • Oct 12th 2011

Det er kun nogle dage siden, at J-Popcon skrev, at de stadig mangler hjælpere, så du burde kunne nå at tilmelde dig. Hvis I kører sammen nogle stykker fra Kita kunne I jo følges rundt derovre...?
    •  
      SoYa
    • Oct 12th 2011

Jo, mon ikke der er en del folk jeg kender gennem kita!
    Jeg har også skrevet til J-popcon nu mht. at blive hjælper i endten café'en eller generelt, nu må vi se hvad der sker! :) Mangler bare lige svar fra Krizz mht kørsel \(^ㅂ^)
  4.  
    Heh. J-popcon er godt nok det sidste sted, jeg kunne finde på at være gopher :P Forbered dig på en satans stress.
    •  
      SoYa
    • Oct 12th 2011 edited

Ah nonsense!! Det går nok, hvis det overhodet blir til noget! Måske får jeg jo noget i maid-café'en - selvom det sikkert er mindst ligeså stressende.

Dont be a negatron - be an optimist prime !!! (‐^▽^‐)オーホッホ
  5.  
    ja SoYa der er plads i bilen
    •  
      SoYa
    • Oct 12th 2011

Cool! Jeg er også fra aalborg! Hvor samler du Junder op henne? Ved togstationen?
  6.  
    Det var togstationen sidste år.
    •  
      Kev
    • Oct 13th 2011

Undgå for alt i verden at være hjælper til J-pop -.-

Bare et godt råd..
  7.  
    Jeg er også interesseret i at køre med, men jeg er lidt forvirret over, hvor mange, der er med allerede...? :)
  8.  
    Kev/Junder, det er jo lige præcis derfor at der er så meget arbejde ved at være gopher til J-popcon. Problemet er ikke selve gopherarbejdet, men at der er for få til at lave arbejdet.
    Hvis folk holdt op med at lade sig skræmme væk af historier om hvor meget man skal lave, ville der slet ikke være grund til sådanne historier.

Det sagt, så ER der meget at lave som gopher, fordi vi er så få.
    •  
      Kev
    • Oct 14th 2011

Det er såmænd ikke mængden af arbejde der generede mig. Det var mere det at der ikke var styr på noget som helst :s
    •  
      SoYa
    • Oct 14th 2011

Hn, har faktisk også hørt det lidt rodet til j-popcon mht hjælpere, men tja... Til sådan et stort event er der vel altid lidt rodet. Men tak for jeres råd, anyways! :D Jeg må vente og se hvornår jeg får svar på min mail ^_^ Tror ikke at nogen af jer har stået i maid-cafe'en allivel (Junder med hestehoved som maid D; aagh!), så det blir spændene!

Men nu spammer jeg bare tråden, spørgsmålet nu er vel bare:
    Krizz, er der også plads til MangaAnimeLover i bilen? :)
  9.  
    MangaAnimeLover Så er du skrevet på og så er bilen fuld
    En ”Kørerplan” kommer op i morgen
    • krizz
    • Oct 16th 2011 edited

Kørerplan:
    pick-up: forhallen på Aalborg togstation
    Tidspunkt: 10.00-12.00
    Stop på turen: 5 minutter et eller andet sted
  10.  
    Kan mødetidspunktet eventuelt præciseres? Det er nemlig min fødselsdag den dag, og jeg vil nødigt tage ekstratidligt fra familien, hvis vi alligevel først kører ved middag ;)
    Er der noget bud på, hvor lang tid turen tager? :)
  11.  
    4-5 timer
    jeg vil helst ikke køre senere end 11.30
  12.  
    jeg gerne have at i alle sender en sms til mig på 61544103 så jeg kan få fat på dig
    •  
      SoYa
    • Nov 5th 2011

Done! Hvornår kører du hjemad om søndagen? Bare sådan ca :)
  13.  
    ca 16.00
    •  
      SoYa
    • Nov 9th 2011

Så vi mødes kl 11.30 i forhallen. Ill be there then precisely at that time ;)
  14.  
    Er det noget fast som Krizz er med på? Ville ikke have noget imod at køre tidligere :)
    •  
      SoYa
    • Nov 9th 2011

Aner det ikke, det skrev han bare tidligere, så det går jeg ud fra nu. Det er jo ved at være :) Ellers må han sige noget ^_^
  15.  
    der er 11,30 men jeg er der ca. 10,30