Kørsel: Jeg kører til J-popcon den 11. november og har plads til 4 ekstra personer i bilen Vi kører fra Aalborg til København omkring senest 11-12 tiden (helst tidligere) Hvis man bor i Farsø, Hornum eller Nibe kan man blive hentet og sat af der Prisen er 350,- kr. tur/retur pr. person
Kørerplan: pick-up: forhallen på Aalborg togstation Tidspunkt: 10.00-12.00 Stop på turen: 5 minutter et eller andet sted
Folk der kører med: Junder Millachan SoYa MangaAnimeLover
Σ(゚Д゚) Uh, er der stadig plads i din bil Krizz? Jeg overvejer at køre med derned, men har aldrig været til J-popcon, og ved ikke om jeg 'tør'/gider ta alene derned... D: Overvejer at sende mail til dem mht til at være hjælper... Tror i jeg stadig kan nå det, er det mærkligt at ta derned alene? :/
Det er kun nogle dage siden, at J-Popcon skrev, at de stadig mangler hjælpere, så du burde kunne nå at tilmelde dig. Hvis I kører sammen nogle stykker fra Kita kunne I jo følges rundt derovre...?
Jo, mon ikke der er en del folk jeg kender gennem kita! Jeg har også skrevet til J-popcon nu mht. at blive hjælper i endten café'en eller generelt, nu må vi se hvad der sker! :) Mangler bare lige svar fra Krizz mht kørsel \(^ㅂ^)
Kev/Junder, det er jo lige præcis derfor at der er så meget arbejde ved at være gopher til J-popcon. Problemet er ikke selve gopherarbejdet, men at der er for få til at lave arbejdet. Hvis folk holdt op med at lade sig skræmme væk af historier om hvor meget man skal lave, ville der slet ikke være grund til sådanne historier.
Det sagt, så ER der meget at lave som gopher, fordi vi er så få.
Hn, har faktisk også hørt det lidt rodet til j-popcon mht hjælpere, men tja... Til sådan et stort event er der vel altid lidt rodet. Men tak for jeres råd, anyways! :D Jeg må vente og se hvornår jeg får svar på min mail ^_^ Tror ikke at nogen af jer har stået i maid-cafe'en allivel (Junder med hestehoved som maid D; aagh!), så det blir spændene!
Men nu spammer jeg bare tråden, spørgsmålet nu er vel bare: Krizz, er der også plads til MangaAnimeLover i bilen? :)
Kan mødetidspunktet eventuelt præciseres? Det er nemlig min fødselsdag den dag, og jeg vil nødigt tage ekstratidligt fra familien, hvis vi alligevel først kører ved middag ;) Er der noget bud på, hvor lang tid turen tager? :)