Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Denne gang... nerds n' geeks... kommer aftenen til at gå med ikke blot ét men TO temaer.

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: Film (anime?) på lærred efterfulgt af kort- og brætspil resten af aftenen, når der er stemning for det.
    Hvornår: Lørdag den 29. oktober fra kl. 16:30 og til lidt før midnat.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 personer.

Tilmeld dig her!

Alle deltagende medlemmer bedes medbringe lovligt anime og film, som der stemmes om at få fremvist ved arrangementet.
    Når flertallet synes det, skifter vi fra film til kort- og brætspil (tager 2 minutter).
    Ved en 6-7 tiden bestiller vi fra det lokale pizzaria som vi plejer, og fortsætter med underholdningen bagefter.

Håber på at se en masse glade nørder! :D
  2.  
    Hallo hallo kan vi så lige få flere med nå! I må da have lidt tid til Kita hygge her i weekenden :)
    Og til jeg der er lidt usikre på det.... Gi det dog et forsøg! I kan jo altid bare tage hjem igen når I har lyst.
  3.  
    Ville have været med, men har fundet ud af at jeg ikke kan alligevel -.-'
    Kunne man måske flytte det for lille mig skyld? :P
    •  
      Wish
    • Oct 25th 2011

Det lyder hyggeligt, men vi er nogle som skal til London Expo. :p
  4.  
    bla bla :p
    •  
      SoYa
    • Oct 26th 2011

Kan heller ikke, da jeg skal til halloweenfest :/ ville ellers meget gerne :D Ønsker rigtig god hygge!!
  5.  
    Kan ikke, da der er top gear special med Jeremy og James XD
    •  
      Wish
    • Oct 31st 2011

Kan det passe, at der kun var to til arrangementet..?
  6.  
    Nej, vi har bare ikke lige registreret deltagende i systemet endnu.