Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Chibi-rådet er et mindre underråd i Anime Kita, som arrangerer events for alle Anime Kitas medlemmer. Vi forsøger at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement!

Hvad: Der bliver vist "fluffy" og cute anime, og deltagende skal slæbe pyjamas og evt. dyne/pude/sækkestole med til at vælte rundt og hygge i. Derefter vil der blive spillet Werewolf, muligvis med custom-regler i forbindelse med temaet.
    Hvornår: Lørdag den 19. november fra kl. 16:30 og til lidt før midnat.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.
    Deltager begrænsning: 40 fluffings der kan lide fuldmåne!

Tilmeld dig her!
  2.  
    Foreslag: Fluffy filmhygge

En almindelig anime aften, men hvor alle tager dyner/pudder/madrasser (hvad man nu føler man kan bære) med og så drikker vi kakao og spiser boller med smør mens vi ser film :) Tænkte det passede til koldt novembervejr, når nu deres stole derhenne er så kolde og hårde ^^'
  3.  
    Bestemt ikke nogen dum ide! :P
    Flere foreslag?
    •  
      SoYa
    • Oct 18th 2011 edited

PyjamaParty Tema OG fluffytema - PÅ ÈN GANG!!! MUAHahaha... ^__^ Og så ser vi også fluffy anime, med supersøde characterer: PaniPoni, Lucky star, etc
    eller sort, hvid aften :D Vi har kun sort hvidt tøj på og ser anime med butlere og folk med sort hvidt tøj på! Kuroshitsuji, Mayo chiki!, D-grayman!
    eller Juletema, med nissehuer og kakao og småkager! Og hyggelige animefilm/serier: Ponyo, K-on, etc
    eller musik tema! Vi spiser noget lækkert og spiller 'nynn og gæt' (haha, har jeg lige fundet på!) og Serier der indeholder musik-ting: K-on, Beck, FLcl (? hun har en guitar :D), etc.
    eller modsat aften, vi tænder for anime og ser den anden vej!! Ej det var en underlig idé :/

...jeg ku sikkert finde på flere, men jah :P
    •  
      Kev
    • Oct 18th 2011

Modsat aften lyder ellers sindssygt sjovt :D
  4.  
    Retro aften - i stil med tema rummet ved sidste træf

Munchkin aften - Vi spiller Munchkin hele aftenen

Werewolves aften (eventuelt en "gæste-gud" for at prøve noget nyt af)
  5.  
    Der lyder til at være stor stemning for hyggenussepussePJs-aften. Den er jeg med på ^^
    (Jeg ville dog nok aldrig medbringe min dyne og pude og ligge på på GULVET. Adr... Med mindre man tog et par ekstra betræk ovenover og/eller lagde en sovepose/liggeunderlag nedenunder).
    Varm kakao og boller/kage/you-name-it dertil (og cola til de, der ikke bryder sig om kakao :P) lyder super. Lidt julehyggestemning oveni (hvis man er i humør) gør det bare ekstraherligt :D
    Så hvad med at vi laver det således, at folk lidt selv bestemmer, hvad de vil slæbe med (inden for kategori), og så stemmer vi om hyggelige serier derhene? ^__^
  6.  
    Fluffy filmaften lyder super hyggeligt :D
  7.  
    Fluffy sounds fun! :3
    Det lyder megahyggeligt XD
    Så kan man kravle godt ned i den alt for store sovepose og orme rundt XD
  8.  
    Hmm, et hygge "tema" chibi arrangement lyder slet ikke skidt.

Jeg kan nu også godt lide The_Mews forslag omkring werewolf. Så kan vi få lidt variation og så bliver aftenen heller ik' for sød :P
  9.  
    Kan godt lide tanken om et mix imellem det der hygge-pyjamas-noget og werewolf!!^^
    For ville egentlig sige kun werewolf, men det kan godt gå hen og blive kedeligt en hel aften uden variation :/
    •  
      SoYa
    • Oct 19th 2011

Syns en blanding er mega nice :D Men kommer det ikke til at ligne det andet chibi-arrangement for meget så....?
    Ej, fluffy-pyjama-werewolf!!! haha, det lyder sgu da bare for awesome ;D
    ...selvom jeg stadig syns at min modsat aften havde meget potentiale! ;P
  10.  
    @ SoYa: Når du siger Modsat aften, så tænker jeg en modsat aften af en fluffy-pyjama-werewolf aften = En Spikey-leadblock suit-bunny aften :P
  11.  
    Well Juletema ville jeg sige det skulle være Film/episoder der forgår i Julen. da det nok ville passe bedst.
    men jah en Fluffy Pyjama werewolf aften lyder nu dejligt. I stedet for at blive drabt bliver man lagt i seng. Herp derp
  12.  
    ÅRH JAAH, jeg vil total meget hellere puttes end ædes af en vareulv c: Bedstemor-udgave af Werewolf.
  13.  
    Hvis der er en der kan komme forbi storvorde så kan der gøres brug af mine højtalere + forstærker! ;) jeg kommer også selv til arrangementet!

er der nogle er jer der har "Chi's new home" fordi den ville være perfekt til en fluffy, kawaii, pyjamas party aften! ^^
    hxxp://www.youtube.com/watch?v=koavxAasea4
    •  
      SoYa
    • Oct 31st 2011 edited

Måske skulle man starte med at lave en liste med anime, som folk kan tage med til den aften? ;D
    Jeg har ikke rigtig selv noget der ligefremt er 'fluffy' >_<'' (heller ikke 'Chi's new home' D; )
  14.  
    Har desværre heller ikke noget over fluffy-fluffy... Ikke fluffy nok i hvert fald... :/
  15.  
    Pyjamas!! >w<
  16.  
    Jeg kan også komme iført Pyjamas, har en liggende! ;)
  17.  
    Scenarie:
    *Sidder i toget med pyjamas, pude og en bamse og stoneface*
    Random person A: Hvad fanden..?!
    Random person B: Idiot.
    Mig: Kukukuku~~!(Ond, hemmelighedsfuld latter) De skulle bare vide..
    *Fem år senere sidder Pyjamas Partiet med en statsminister i DK*

Storhedsvanvid >:3 Who will join me?!
    •  
      Shin
    • Nov 3rd 2011

....................
  18.  
    Haha epic scenarie!! X'D
  19.  
    OMG, det er først nu, jeg ser, at arrangementet ligger på samme tid som J-pop (og min fødselsdag). Så kan jeg jo ikke komme med! TTATT
  20.  
    MangaAnimeLover > Din fødselsdag kan vi ikke gøre noget ved, men jeg vil lige informere om at J-Popcon er den 11.-13. november og Kita's arrangement er den 19. november :D
    Altså, vores event er lørdagen efter J-Popcon!
  21.  
    Der står "Chibi-arrangement 11.11" som overskrift...? Ved ikke, om det er min bror, jeg skal hive i ørerne her, eller om jeg bare har misforstået "11.11"-delen? :P
  22.  
    Derudover holder jeg min fødselsdag netop d. 19/11, så kan ikke komme med alligevel. Hvilket er lidt træls, for jeg synes, temaet lyder så hyggeligt :3
  23.  
    Oh wait... Det betyder da bare, at det er 11. Chibi-træf i 2011. OMG, jeg er jo vildt dum D:
  24.  
    Kan godt se at det ser lidt forvirrende ud hvis man ikke lige tænker over det xD
    Men godt du regnede sammenhængen ud selv!
  25.  
    This... girl.....
    is definitely not my sister!!
    •  
      SoYa
    • Nov 13th 2011

Man tilmelder sig måske ikke til det her arrangement? :/ kan ikke se at man kan ihvertfald, men man kommer vel bare så, righty? :D
  26.  
    Oh, right... Må jeg lige fikse her senere :P Tak
  27.  
    BUMP! Nu med ny titel og beskrivelse i øverste post!
    •  
      SoYa
    • Nov 13th 2011 edited

Nice, thx! Har tilmeldt mig! Ses på lørdag! ;D
  28.  
    Kan vist desværre ikke, selvom det lyder super hyggeligt.
    Har lige flyttet og har et temmelig lille værelse, da jeg bor hos en bekendt.
    Men hvis jeg kan nå at få flyttet på plads, kommer jeg fluks! :3
    Dattebayo!
  29.  
    Jeg bliver nødt til at møde op i underbukser, da det er min pyjamas ;P
  30.  
    DIRTY STUFF :D
  31.  
    Sonrisk er hermed banlyst fra at deltage!

:P
    •  
      SoYa
    • Nov 15th 2011 edited

Jeg håber der ikke er nogen der plejer at sove nøgen ;D
  32.  
    (>_>')
    ahem...
  33.  
    Offcourse not........ *cough*

*sudden topic change ninjutsu*

Kom i tanke om noget som måske ville være en god ide; Rema1000 har billig kakao, og jeg har et transportabelt kogeblus, så man kunne jo lave varm kakao til hvis det sku' være :D
    Eventuelt ku' der laves rigtigt kakao helt fra bunden af X3
  34.  
    Varm kakao = mere hygge = more win
    Do it! Men aftal det med Sascha :) Hun står for det her arrangement. Kan være vi kan sponsorere kakaoen evt.
  35.  
    Vi mangler vist lidt Werewolf, med mindre nogen af jer deltagere medbringer det :D
    Husk også fluffeeeeeeh anime!

Desuden overvejer jeg at hive et fjernsyn og Kinect med - just for the fun of it xD
  36.  
    Jeg har werewolf *dramatic pose*

Og tror ikke det ville skade med kinect, men spørgsmålet er om det bliver brugt? Jeg mener at som regel med film aftnerne, så kan tiden sagtens flyve afsted med at finde ud af hvad vi skal se.. Man kan så os' sige at hvis det er noget man ikke vil se, kan man bare spille kinect :P

Og med hensyn til varm kakao; Ved ikke lige om foreningen behøver at sponsorere det. Tror ikke det er så slemt hvis man splitter om det :)
    •  
      SoYa
    • Nov 18th 2011 edited

Ja, det er da fint nok at få det med allivel :D så kan folk selv bestemme om de vil spille eller ej :) og mht kakao vil jeg da gerne være med til at betale for det... Mmmmh kakaoooo :3
  37.  
    aww der er ikke nogen der vil køre et smut omkring storvorde!? :(