Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Ohøj alle sammen

Som mange, der har været med til de store træf, nok har opdaget, er vi nogen der sidder og spiller magic kort. Og jeg blev lidt nysgerrig for at høre hvor mange herinde der spiller Magic kort eller har gjort.

Dertil også for at høre om der var nogen der var interesseret i spille med til træffene eller være med til at spille uden for træffene, da vi er en flok der holder små spille aftner en gang imellem. Det sidste er nok mest for dem som bor i Aalborg ;)
  2.  
    Jeg spiller, er dog virkelig ringe til det ^^"
  3.  
    Jeg spiller, selvom jeg ikke er alt for hård til det. Dog hårdere end Qwasslo
  4.  
    Jeg spiller, men ikke så meget for tiden - kan ikke tage mig sammen til at færdiggøre mine dæk efter jeg delte dem op ^^'
  5.  
    Jeg spiller, men bor i København
  6.  
    Jeg har lært reglerne engang, men har ikke kortene og glemte hurtigt reglerne XD
    Men jeg har mange Yugi-oh! og Pokémon kort samt lidt duel masters kort, så mon ikke jeg kunne være med alligevel ;P
    •  
      SoYa
    • Nov 16th 2011

Jeg spiller ikke.... Men! Jeg kunne godt tænke mig at lære det :D
  7.  
    Jeg er klar når tiden tillader det! :)

Spiller sjældent men har et par dæk
  8.  
    Jeg spillede det engang. Kan stadig godt finde ud af det. men har ikke den store interesse at samle mit eget deck and such mere
  9.  
    Vi spillede engang 3v2 (Palle og Pernille imod mig og 2 af deres venner), hvor vi alle 3 bare fokusserede på at slagte Palle asap. Alligevel formåede han at nakke os alle 3 først og vinde spillet. :P