I år vil vi igen afholde en julefrokost for foreningsens medlemmer :D Bemærk at denne julefrokost er alkoholfri - du må ikke medbringe alkohol eller indtage det under arrangementet.
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad: Alkoholfri julefrokost. Hvornår: Lørdag den 17. december. Starter kl. 16.30 og slutter før midnat (23.30). Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
Madplaner: - Vi regner med at lave et koldt tag-selv bord med brød og diverse pålæg. Husk selv at medbringe drikkevarer! Hvis man vil have noget andet mad er der diverse pizza steder omkring Kulturbroen. - Senere på aftenen er det meningen at vi skal have ris a la mande med mandelgaver til.
Underholdning: - Pakkespil. Hvis du vil deltage i pakkespillet så sørg for at medbringe en pakke til en værdi af omkring 20 kr :D Om det er to pakker til 10 kr pr stk eller én pakke til 20 kr er op til dig selv. - Vi sætter et bord op til kortspil mm., så medbring endelig spil! - Vi opsætter også Stepmania, i det lille lokale :3 - Vi kan også opsætte Xbox360 + Kinect, hvis der er interesse for dette. - Hvis du har lyst til at medbringe manga er du også velkommen til dette!
Vi glæder os til at se jer til en dag fyldt med hygge og småkager :D
Ak, endnu et arrangement jeg misser - ALT for lang tid siden jeg har set det glade Kita-folk live-in-action :( Anyways...i må have en rigtig hyggelig aften! Vi ses en gang i det nye år! o/
Hov, det er vel godt nok sent... :( Jeg har aflevering den 19. Jeg håber virkelig jeg ka komme, men plejer bare at være svært at planlægge ting lige inden aflevering :O
Jeg vil nu egentlig supergerne med, men SRP og halvårsdag med kæresten... Men nu må vi lige se. Så længe tilmeldingen holdes åbent, så vil jeg holde mig ajour med planerne ;)
Neros > Som der står vil der i år kun være et koldt tag-selv bord med brød og diverse pålæg :) Det andet var simpelthen for besværligt og tidskrævende.
Junder > Der er ikke rigtig nogen mulighed for at kunne tilberede bacon på Kulturbroen.. Så det bliver færdig-stegt bacon som kommer en tur i mikroovnen :P
Såvidt jeg husker, så var der købt bacon, men vi havde ingen blus at lave det på, så vi tog hele samlingen hjem til mig, og så rente vi frem og tilbage mellem det.. Set i backspejlet, så kunne vi jo bare have taget blusset med ned i Kultur Broen som da vi lavede varm kakao :P
Neros > Problemet, i mine og Cama's øjne, var mere at vi følte vi brugte halvdelen af aftenen på at lave bacon til andre - hvilket vi ikke gider igen :P Så denne gang bliver det den nemme løsning - mht. alt maden. Så må folk selv varme deres mad i mikroovnen ^^
Opdatering! Programmet for julefrokosten lyder som udgangspunkt:
- Fællesspisning, ta'-selv-bord (koldt) kl 17:30 - Traditionelt pakkespil kl 19:00 - Dessert, risalamande m. kirsebærsauce og MANDELGAVER! kl 20:00 - Random hygge resten af aftenen med diverse spil.
Regler: Medbring selv én eller to gave til i alt 20,- for at deltage i pakkespillet. Medbring godt julehumør og helst gerne nissehue og evt. noget julepynt for hyggens skyld :) I må også meget gerne medbringe noget LOVLIGT julemusik på CD som vi kan lytte til.
Der vil blive sat StepMania op i det lille lokale til fri afbenyttelse og noget julemusik og diverse spil i det store lokale.